radek872 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Nie ma potrzeby jeżeli kupisz axi ten silnik daje rade w su 29 140E 2m gdzie waga podchodzi nawet pod 4700g i mocy nie brakuje.W Yaku będzie dobrze. Jak zachce Ci sie szybkosci i dynamiki załozysz 19x10 lub 17x12 http://www.youtube.com/watch?v=W1R9QlWszSw&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Właśnie zawęziłem pole manewru do 6-8s, Na początek 6s a jak będzie za słabo to dam 8s i będzie git. Z filmów wynika, że spokojnie daje radę napęd z pakietem 6s i myślę, że nie ma co kombinować. Tak jak napisał Radek su 29 sebart lata z tym napędem to yaczek tym bardziej. Nie wiem jeszcze jaki kupić silnik. Axi 5320/18, Hacker A60 6XS 28-Pole Series Motor V2 - najprawdopodobniej będzie któryś z tych dwóch ale ceny dają dużo do myślenia. W hobby kingu brak silników, który ma założony Radek w swoim yaku. A może coś ze Scorpiona da się dopasować? Dziś wkleiłem stery wysokości i lotki w skrzydłach klejem Pacer. Jeśli ktoś jeszcze nie miał z nim do czynienia to polecam. W przeciwieństwie do wklejania żywicą tu przebiega to czysto szybko i sprawnie, spoina nie robi się twarda na kamień tylko w pewnym stopniu jest elastyczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Czy axi 5320/18 można zasilać pakietem 8s? gdybyś był zainteresowany to znalazłem ten silnik na ebay: http://www.ebay.com/itm/AXI-Gold-Line-5320-18-Outrunner-Brushless-Motor-OM700-/270700007182 po obecnym kursie $ wychodzi ok 720zł,to o 200zł taniej niż w polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Czy axi 5320/18 można zasilać pakietem 8s? gdybyś był zainteresowany to znalazłem ten silnik na ebay: http://www.ebay.com/itm/AXI-Gold-Line-5320-18-Outrunner-Brushless-Motor-OM700-/270700007182 po obecnym kursie $ wychodzi ok 720zł,to o 200zł taniej niż w polsce. Andrzej dzięki za link. Jednak jest duża szansa, że dowalą podatek i wyjdzie prawie to samo co u nas.Wysyłka jest darmowa ale czy rejestrowana bo nie mogę doczytać? Hackera A60 6xs też mogę kupić za ok 700pln. Wymiary i waga zbliżona do Axi tylko nie wiem jak będzie z mocowaniem tego silnika w yaku, czy spasują otwory na śruby. Od Radka dostałem info, że Hacker może być słabszy od Axi i będzie kicha. Do Hackera żeby dał ok. 8kg ciągu trzeba dać śmigło 22x10. Już sam nie wiem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Już sam nie wiem czytając ostatnie dwie strony tego wątku wniosek nasuwa się tylko jeden... :wink: tylko AXI z opisów posiadaczy oraz filmów jasno to wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Axi 5320/18 z 6s to najpopularniejszy zestaw napędowy w modelach 1,8-2m wystarczy wpisać w google i aż razi od informacji, więc coś w tym jest. Tutaj Gernot bawi się 2m su własnie z takim zestawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpsf3a Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Oba silniki mamy w Rzeszowie w modelach , nie wiem czy optycznie hacker nie jest minimalnie mocniejszy , data logerem mierzyłem tylko axi. Obojętnie który z tych silników zastosujesz będzie miał bardzo duży nadmiar mocy na 6s chyba że masz serwa które ważą po 1kg i model będzie ważył 8 kg. Oba do kupienia w Modelsport śchmeissner w Rzeszowie , czas oczekiwania z doświadczenia hacker 3-7 dni , axi 3-20 dni . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Dziś wkleiłem dźwignie w stery. Jak tak dalej pójdzie to do wiosny powinienem go skończyć Ostatnie zdjęcie to dowód, że kadłub jest leciutko zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Widze , że u Ciebie ster wysokości tez ma ograniczenie ciężko uzyskać 55 stopni :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Widze , że u Ciebie ster wysokości tez ma ograniczenie ciężko uzyskać 55 stopni :?Do płaskiego powinien wyrobić a do reszry na 100% tyle starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Tu bym sie kłócił i to zdecydowanie.Przy harrierze 55 stopni dużo pomaga działa jak stator. Przy nagłych zwrotach na małej szybkości może Ci zabraknąć powietrza Temat racze do innego działu. Zwróć uwagę, że wielu dobrych pilotów przerabia to. Orczyki z wysokości idą podwójnie w kierunek, a w miejsce wysokości dają własne laminatowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Orczyki z wysokości idą podwójnie w kierunek, a w miejsce wysokości dają własne laminatowe.O to chodzi? Nie tu jeszcze inaczej Radek ale nie wiem w czym to ma pomóc jeżeli i tak się więcej się nie wychyli ten ster. To jest jego max i inna dźwignia nie pomoże. Jaki rozmiar dźwigni dać na serwo kierunku i wysokości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Zostawiłem większa szczelinę miedzy zawiasami i da rade wychylić więcej. Ja widziałem to w innej wersji niż na zdjęciach, ale tak też nie jest głupio.U mnie orczyk ogranicza wychylenie a szczelina jest na tyle duża ze śmiało można dołożyć i będę to przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 A co myślicie o tym silniku? http://scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=EFLM4110A&kat_id=94&kat_typ=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Mam większego brata - E-Flight 160. Silnik bardzo dobrej jakości, choć faktycznie robiony w Chinach. Jedyny problem to piasta o sporej średnicy, dla której trzeba rozwiercać śmigła. W zestawie komplet śrub do mocowania. U mnie narazie na sucho, bo model jeszcze czeka, chodzi na "hamowni" jak złoto ;D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 26 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Lepiej dołożyć i mieć AXI jakość pierwsza klasa .Ciężko zajechać taki silnik Jeżeli szukasz czegoś innego to : Przemyśl Axi 4130/20 z wentylatorem i większym śmigłem niż w instrukcji 18x10 19x10 pod 8s takie rozwiązanie będzie ciekawe wagowo i mocy starczy, a prądy będą małe w granicach 55A. Nie wiem jak wyjdziesz wtedy z wyważeniem, ale jak upchasz wszystko w przód powinno być ok. Alternatywą dla AXi jest Pulso silniki robione w tej samej fabryce pod inną nazwą posiadam 2 sztuki jestem zadowolony. 4130 znajdziesz w modelmotor lub modelrnia.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Przemyśl Axi 4130/20 z wentylatorem i większym śmigłem niż w instrukcji 18x10 19x10 pod 8s takie rozwiązanie będzie ciekawe wagowo i mocy starczy, a prądy będą małe w granicach 55ADzięki przemyślę, powinien dać ok 7kg ciągu. A tu E-flite 110 Axi 5320/18 Hacker A60 6XS i Axi 5320/18 na śmigle 20x8 mają prawie takie same osiągi wg. tego kalkulatora. Na śmigle 20x10 Hacker jest odrobinę mocniejszy daje 8750g przy prądzie 100A a Axi 8320g prąd 93A. Zna ktoś rozstaw śrub mocujących w Hackerze A60 6XS? Jeśli wybiorę napęd na 6s to prawdopodobnie będzie Hacker, mogę go kupić za 700pln tylko nie wiem jak z tym rozstawem śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 I jak są jakies decyzje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 I jak są jakies decyzje ?Sprawa się komplikuje Dostałem cynka, że model najlepiej lata na silniku AXI 5325/16 :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Faktycznie przeoczyłem ten silnik, a parametry ma ciekawe Ale najlepiej to lata w rękach dobrego pilota szacuneczek dla tego goscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi