robas69 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Adam, to jest piękne. Nie wiem tylko skąd ten dźwięk na filmie - czy jakieś serwo nie pracuje w sposób ciągły pod obciążeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 To oznacza, że niedługo oblot Tylko trochę pogody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Spowalnianie serw jest zrobione funkcją w aparaturze "serwo speed", jedna klapa jest na kanale nadrzędnym a reszta "Mate" jako kanały podrzędne. I poza tym żadnej innej filozofii. Pozdr. A.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Pierwszorzędna robota Adam. Szykuję kamerę na oblot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 W czasie malowania modelu miałem problem z pomalowaniem nitów aluminiowych zagłębionych w laminat.Na szczęście dobrodziejstwo i wiedza z internetu pomogły mi. Pozdr. A.W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ech... Adam kiedy Ty WYDOROŚLEJESZ !!!! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 no to musiałeś kupić ameliniową farbę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Specjalistyczna hihi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 szkoda, że nie dałeś tego wcześniej to bym nie musiał steru wysokości od nowa oklejać, tylko poszukałbym jakiejś specjalistycznej farby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Tego nie pomalujesz !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Jest AMELINA, a czemuż by nie? Są teksty Amelina: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ghafla.co.ke/lyrics/a/646-amelina-lyrics/2354-shine&prev=/search%3Fq%3Damelina%26hl%3Dpl%26tbo%3Dd%26biw%3D1280%26bih%3D834&sa=X&ei=i2EfUa6oGIqt4AS3t4GoCg&sqi=2&ved=0CFcQ7gEwCQ Jest mapa Amelina: http://mapy.eholiday.pl/mapa-amelin-kamionka-lubartow.html I inne Ameliny też są , najczęściej płci żeńskiej, ale to wszystko do malowania nijak się jednak nie nadaje. Tak więc Arku, nie masz czego żałować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam. W końcu można powiedzieć, że budowa dobiegła końca. Pozostało opracować napęd zamykania klapek kółka ogonowego i dorobić nowe osłony k-mów, zgodnie z wczesnymi seriami produkcyjnymi. Masa modelu przy rozpiętości 2,5 m. wyniosła 14,5 kg. Jest to dobry wynik, niektórzy mówią, że to niemożliwe. Z przodu niestety musi być doważenie ok. 1kg. W przyszłości planuję zastosowć w ramach tej masy przekładnię do silnika aby zamontować śmigło w oryginalnych rozmiarach. W przypadku powodzenia oblotu i dorobienia śmigła makietowego i dokumentacji model będzie startował w F4C. A teraz kilka fotek. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Piekny! Nie boisz sie stosować koszyczka na aku? Od lat czytam o nie stosowaniu koszyka. Nie boisz sie ze przestanie łączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Koszyczek służy do zasilania reflektora lądowania, jak przestanie działać to i tak nic wielkiego nie stanie się. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 A Myslalem ze to jakis ważniejszy układ. Czyli tylko czekac na lot:) daj zdjecie z maską jak mozna prosić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A ta mapa leząca luzem nie wleci pilotowi prosto na twarz zasłaniając cały widok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Nie leży luzem, jest mocno umocowana, a w zamkniętej kabinie nie ma takiego ruchu powietrza aby tak się stało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 10 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam. Dzisiaj, korzystając z pierwszych ciepłych dni złożyłem Tempesta i uruchomiłem po raz pierwszy silnik jednoczesnie sprawdzając jego systemy. Obawiałem się, że jednocylindrowy silnik o poj. 85 cc po prostu wszystko roztrzęsie i wszystko się poodkleja np. wnetrze kabiny. Jednak kultura pracy silnika DA-85 totalnie mnie zaskoczyła, Model stał jak wryty i wcale nie było czuć mocnych drgań silnika. Na zawodach trzymałem do startu dużo modeli i wiem jakie były wibracje ale tutaj to pełna kultura. Jednak silnik dobrej klasy to jest to..... Zamieszczam film, z oblotem jeszcze poczekam. Film taki sobie, ponieważ skupiałem się na modelu. http://www.youtube.com/watch?v=N_kIaJqyLlE Muszę też "włożyć" go tu http://www.hawkertem...oControlled.htm Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Pamiętaj żeby przed pierwszym lotem przyłożyć się do dotarcia silnika, tzn . dobrze go dotrzeć na ziemi , żebyś pierwszego lądowania nie musiał robić bez silnika... Piotrek jak oblatywał Cap-a pierwsze lądowanie właśnie takie miał - po założeniu maski silnik ma gorsze chłodzenie i często puchnie, ale to wynik niedbałego dotarcia na ziemi ! Do zobaczenie na zwodach w Ostrowie !:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-tech Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 W dniu dzisiejszym Tempest odbył swój drugi lot. Było trochę pochmurno i wiał słaby wiatr. Oblot się udał, wszystkie systemy zadziałały i szczęśliwie powrócił na ziemię. Model robi wrażenie tak na ziemi jak i w powietrzu. Więcej przeżyć powinien napisać właściciel. Kilka fotek z lotu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi