majula7 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Czasami w dobrej cenie udaje mi się kupić jakiś fajny kadłub na allegro, co z tego powstaje poniżej: Specyfikacja: rozpiętość 2600 długość 1250 waga coś około 2,5kg Napęd Tower Pro 140g Regulator Tower Pro 30A Aku 4000mAh waga 450g Śmigło robbe 10x8 Aby prawidłowo wyważyć model krótki i mało pakowny przód wymusił zastosowanie tak ciężkiego zespołu napędowego. Lata to fajnie da się wkręcić w kominy, ale i silny wiatr nie jest mu straszny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 szybowiec wiele służył ale skończył w Bałtyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 No i co ,odpłynął do Szwecji,czy dopłynął do plaży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Do Szwecji udal sie statecznik i kabinka, spaleniu ulegl regulator i dwa serwa, reszte wylowilem ale bylo do przelyniecia okolo 200 m wiec akcja ratownicza byla dosc ryzykowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Patryk, Opisz jak sie latalo (krecilo mnie pare razy zaryzkowac i latac kolo klifu od strony plazy), na silniku latales ? Co bylo przyczyna wodowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Silnik tylko do wyniesienia i ladowania lub do drugiego podejscia ladalo sie fantastycznie szkoda ze rozwalilem go w polowie turnusu mialem jeszcze sprobowac klifu w Debkach i Wladku, przyczyna rozbicia prawdopodobnie zbyt duza ilosc piwa i zbyt daleko odlecialem w morze pod slonce pomylilem prawdopodobnie kierunki lotu, lub przyczyna techniczna tego sie nie dowiem statecznik mam drugi w garazu natomiast mam forme na kabinke wiec sie wylaminuje nowa, no i nowe winglety do zrobienia, jest film z akcji ratunkowej ale musze wyciac co nie co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Po (pewnie nie jednym skoro kierunki pomyliłeś) piwku latałeś nad plażą, gdzie ludzie chodzą? No brawo!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Silnik żyje? Czy to był TP 2935 ? miałem dwa takie o kv 790 i 910. Były bardzo dobre i chętnie taki kupię. troche nieostro ale to w pośpiechu. to się ucieszyłem trochę z twojej masy szybowca: mój Ventus będzie miał jakieś 1900-2000g ale z cięższym silnikiem c3548 kv 750. W zależności od śmigła i pakietu dajacego ciąg 1600g dla 11' i 2400g dla 13' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Faktycznie nie jednym ale do stanu pijanstwa daleko bylo i generalnie calyczas wiedzialem co robie natomiast wlecialem pod zachodzace slonce i bylo dosc daleko i nisko nad woda stad to wodowanie lub poprostu defekt serwa lub regla, regulator wybuchl w wodzie natomiast lipol caly silnik tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Morskich opowieści ciąg dalszy dwa lata z minęło od wodowania, między czasie motoszybowiec był naprawiany po kraksie przy nawrocie podczas silnego wiatru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi