Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Bierutowie F-18 wylądował na drzewie, ale na szczęście uszkodzenie było wręcz minimalne. Wystarczyła małałatka w natarciu skrzydła.

W sobotę polatałem w wietrze.

 

Dla uważnych ta mała czarna skrzyneczka na prawym skrzydle to kamerka Y3000, taki tańszy zamiennik breloczka HD

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

F-18 lata i lata. Czasem jakaś drobna szkoda, ale łatwa do naprawienia.

Może się będę powtarzał, ale płatowiec Sławkowi wyszedł rewelacyjnie. Zastanawiam się czy i jak zrobić z niego plany, bo jak minie resurs na nią to będę bardzo tęsknił.

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Chciałbym się pochwalić, że dzisiaj ja i F-18 mieliśmy debiut jako nauczyciel i model trenerski. Muszę przyznać, że te model jest naprawdę SUPER. Wyprowadziłem go wyżej i przekazałem kumplowi który był podłączony na kablu jako uczeń. Dawał radę i on i model. Po puszczeniu sterów model potrafił polecieć prosto trzymając wysokość i kierunek. kumpel dawał radę. Myślałem, że f-18  będzie narowisty i że nie nadaje się do takiej nauki, ale to, że potrafi wolno latać okazało się idealne do tego typu latania.

Wylataliśmy dwa pakiety, przy czym ostatni do dna i musiałem z wysokości lotem szybowym wylądować koło nogi. Miodzio.

Ostatecznie ja i kumpel wróciliśmy z bananem na ustach a model bez jakiegokolwiek uszczerbku.

Tak więc Sławku, ten model jest naprawdę SUPER!.

Opublikowano

Jet-  trenerkiem :) czemu nie , możliwość spokojnego lotu na pewno jest wspomagana miedzy innymi większym rozmiarem (nawet nie pamiętam -90cm rozpiętości? ) przy klasycznie stosowanych średnio 70kilku cm .

Więcej cudów tu nie zrobiłem  -dotarłem z budową  tylko do pustej skorupy płatowca ,reszta była Twoim wykonaniem.

Może kiedyś zrobię plany ....a może wersje do druku  na depronie jak Miga..

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Tak czułem że dojdzie do tego  -wstawiasz edfa :)   a skoro tak to może tak jeszcze strzel mu  remoncik estetyczny - naprawa krawędzi, nowe malowanko........

Opublikowano

Skoro to testowy samolot NASA, to dlaczego nie. :)

Będzie tam chwilowo napęd, który kupiłem do MiGa-23, czyli coś koło 600W mocy. Może chwilę polatam i się nie rozpadnie w locie.

Opublikowano

No i masz we mnie  Robert  widza ze względu na tą przeróbkę. Ja już nie mam swojego "krzyżakowego" F-18 a z racji, że stałem sie ostatnio posiadaczem turbiny EDF (średnica 70mm, 5 łopta, silnik Himax 2825-3600 kV -zestaw od Twistera z Multiplexu) będę budował nowego F-18E z tą właśnie turbiną wg wzoru planów Steva Shumate. Oczywiście jego plany muszę trochę przerobić ze względu na budowę wersji "E". Widzę, że ty masz model właśnie w tej wersji. Czy masz do niego plany?

Opublikowano

W sumie to już gotowy do oblotu. Czekam na bezwietrzny weekend.

IMGP8653.JPG

 

Widać, że oryginalny biały nie jest już biały :)

 

IMGP8654.JPG

 

IMGP8655.JPG

 

Waga do lotu wyszła 1040g.

Ciąg jest poniżej wagi modelu, ale trudno się dziwić. Nie ma tam ani tunelu wlotowego ani wylotowego.

Pobór prądu - max 55A, mam nadzieje, że w locie będzie jak zwykle mniejszy.

Opublikowano

Crash, crash, maiden - tak można by określić to co się dzisiaj wydarzyło. Generalnie unosi się w powietrzu, ale jeszcze wymaga trochę dopieszczenia.

Tymczasem F-18 trafiła do warsztatu na mały przegląd i remont.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.