robertus Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 W Bierutowie F-18 wylądował na drzewie, ale na szczęście uszkodzenie było wręcz minimalne. Wystarczyła małałatka w natarciu skrzydła. W sobotę polatałem w wietrze. Dla uważnych ta mała czarna skrzyneczka na prawym skrzydle to kamerka Y3000, taki tańszy zamiennik breloczka HD
robertus Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Tym razem trochę przedobrzyłem i mi się efcia zawinęła do ziemi. Pęknięcie dziobka już się klei.
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Wygląda jakby miał ciężką d..., ogon znaczy. Nie lata ci się łatwiej i płynniej, zwłaszcza na wietrze, z cięższym nosem?
robertus Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Tak latam specjalnie, na wysokich kątach natarcia. Efcia to uwielbia i ja też Przestawiłem sobie zakres wychyleń sterów na nieco większy i to było jednak za dużo. Wyważenie jest normalne. Tak to powinno wyglądać http://youtu.be/f4IIXnP8sJg?t=3m01s
robertus Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 F-18 lata i lata. Czasem jakaś drobna szkoda, ale łatwa do naprawienia. Może się będę powtarzał, ale płatowiec Sławkowi wyszedł rewelacyjnie. Zastanawiam się czy i jak zrobić z niego plany, bo jak minie resurs na nią to będę bardzo tęsknił.
robertus Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Podczs rutynowego patrolu napatoczył się jakiś trójsilnikowiec nie z tej epoki.
robertus Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Chciałbym się pochwalić, że dzisiaj ja i F-18 mieliśmy debiut jako nauczyciel i model trenerski. Muszę przyznać, że te model jest naprawdę SUPER. Wyprowadziłem go wyżej i przekazałem kumplowi który był podłączony na kablu jako uczeń. Dawał radę i on i model. Po puszczeniu sterów model potrafił polecieć prosto trzymając wysokość i kierunek. kumpel dawał radę. Myślałem, że f-18 będzie narowisty i że nie nadaje się do takiej nauki, ale to, że potrafi wolno latać okazało się idealne do tego typu latania. Wylataliśmy dwa pakiety, przy czym ostatni do dna i musiałem z wysokości lotem szybowym wylądować koło nogi. Miodzio. Ostatecznie ja i kumpel wróciliśmy z bananem na ustach a model bez jakiegokolwiek uszczerbku. Tak więc Sławku, ten model jest naprawdę SUPER!.
sławek Opublikowano 4 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2015 Jet- trenerkiem czemu nie , możliwość spokojnego lotu na pewno jest wspomagana miedzy innymi większym rozmiarem (nawet nie pamiętam -90cm rozpiętości? ) przy klasycznie stosowanych średnio 70kilku cm . Więcej cudów tu nie zrobiłem -dotarłem z budową tylko do pustej skorupy płatowca ,reszta była Twoim wykonaniem. Może kiedyś zrobię plany ....a może wersje do druku na depronie jak Miga..
robertus Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Szykują się Super zmiany w Super Hornecie
sławek Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 Tak czułem że dojdzie do tego -wstawiasz edfa a skoro tak to może tak jeszcze strzel mu remoncik estetyczny - naprawa krawędzi, nowe malowanko........
robertus Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Skoro to testowy samolot NASA, to dlaczego nie. Będzie tam chwilowo napęd, który kupiłem do MiGa-23, czyli coś koło 600W mocy. Może chwilę polatam i się nie rozpadnie w locie.
vaderjk Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Na jednym czy 2 pakietach 1,3Ah?
RAFALR30 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 No i masz we mnie Robert widza ze względu na tą przeróbkę. Ja już nie mam swojego "krzyżakowego" F-18 a z racji, że stałem sie ostatnio posiadaczem turbiny EDF (średnica 70mm, 5 łopta, silnik Himax 2825-3600 kV -zestaw od Twistera z Multiplexu) będę budował nowego F-18E z tą właśnie turbiną wg wzoru planów Steva Shumate. Oczywiście jego plany muszę trochę przerobić ze względu na budowę wersji "E". Widzę, że ty masz model właśnie w tej wersji. Czy masz do niego plany?
vaderjk Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 No kurde chyba będę chciał zobaczyć jak to lata z napędem 600W.... Chyba będzie niezła rakieta....
robertus Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Tunel mojego pomysłu i miejsce na turbinkę Jeszcze trochę pododaję wzmocnień tunel-kadłub aby mi turbiny nie wyrwało
robertus Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 W sumie to już gotowy do oblotu. Czekam na bezwietrzny weekend. Widać, że oryginalny biały nie jest już biały Waga do lotu wyszła 1040g. Ciąg jest poniżej wagi modelu, ale trudno się dziwić. Nie ma tam ani tunelu wlotowego ani wylotowego. Pobór prądu - max 55A, mam nadzieje, że w locie będzie jak zwykle mniejszy.
rajaner Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Trzymam kciuki za pomyślną pogodę to może być bardzo ciekawy lot.
robertus Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Crash, crash, maiden - tak można by określić to co się dzisiaj wydarzyło. Generalnie unosi się w powietrzu, ale jeszcze wymaga trochę dopieszczenia. Tymczasem F-18 trafiła do warsztatu na mały przegląd i remont.
Rekomendowane odpowiedzi