Skocz do zawartości

IŁ-2 Szturmowik


Diakon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

He-162 masz w AEP - oczywiście można ją latac - przecież dawałem zdjęcie....

 

Ale nie powiem - słuszna uwaga :) .

 

A zrzuty ekranów - też używam Print Screena, ale podczas jednej gry mogę tylko jeden zrzut robic... Do jakiego folderu one się zapisują - konkretnie???

Opublikowano

Trochę sobie ostatnio polatałem, i jednak muszę stwierdzic wszem i wobec, że gra ma więcej błędów niż myślałem. Zarówno takich kruczków "technicznych" polegających na dziwnym zachowaniu się samolotów, jak i buraków, gdzie sztuczna inteligencja jest po prostu niedopracowana.

I tak np, niegdyś lecąc Jakiem napotkałem Fw-189, czyli zwiadowczego Uhu. Z działek odstrzeliłem mu cały statecznik poziomy... Spodziewałem się, że samolot po prostu spadnie, ale jak wielkie było moje zdziwinie, gdy on sobie zwyczajnie kręcił kółka (załoga dawno już wyskoczyła) na każdym tracąc troszkę wysokości. I tak oto, po pewnym czasie doleciał do ziemi:

d44ee9a3b6cc056f.jpg

I w końcu się rozbił. Nie wiedziałem, że te samoloty miały profil samostateczny :] .

 

Druga rzecz jaką zauważyłem, to straszne niedopatrzenie. Szybka misja: ja i mój skrzydłowy na Ju-87 G-1 oraz Hans Ulrich Rudel, również na Sztukasie z działkami. Po zdezintegrowaniu wrogiego konwoju :) wracamy do bazy. Ja wylądowałem pierwszy (stoję na "parkingu" już), skrzydłowy wylądował i oglądam sobie jak kołuje. Nagle przed nosem pojawia mu się... Rudel. Ot, zwyczajnie zaczął lądowac od drugiej strony lotniska:

97ad3cdbd654b090.jpg

Oczywiście skończyło się to zderzeniem obu samolotów...

Opublikowano

a zobacz to:

dwuglowy pilot :P

969dd97257b80734.jpg

060bd51f34341fbc.jpg

a tu pilot, ktoremu uprzaz spadochronu owinela sie wokol szyji...

344ed09a6348139c.jpg

1602f77e23cd5a27.jpg

a tu zaloga wyskoczyla ze strachu(zadnych uszkodzen nie bylo)

f4ccf16c1a0d2284.jpg

mialem tez przypadek ze odstrzelilem tb3 statecznik pionowy i polowe poziomego. lecial calkiem dobrze, tylko pilot musial caly czas trzymac odepchniety drazek i ogon czasem sie opuszczal jak by chcial wyprzedzic dziob :lol:

jakie najmniej spotykane usterki mieliscie?

ja raz mialem w me109 sprezarka uszkodzona, w ile2 pneumatyki uszkodzone(podwozie i klapy nie dzialaly) to wszystko co na rzaie pamietam

Opublikowano

Ja w sumie... nic nadzwyczajnego. Co najwyżej w Me-262 zablokowało mi się 1 z 4 działek :) .

Ale za to kiedys w Me-262 włączyłem.. 110% mocy! Było to przy lądowaniu - nie wiem - chyba jakąś kombinację klawiszy przypadkowo dałem i silniki oczywiście się zapaliły....

 

Denerwujące jest właśnie to, że jak tylko się strzeli w bombowca wrogiego to od razu skaczą...

 

Z Kometami jest głupi błąd - jak skrzydłowym skończyło się paliwo, gdy podchodzili do lądowania, to zamiast spokojnie jeszcze lądowac to wyrównują lot i lecą jak najdalej przed siebie...

Opublikowano
katapulta

wolalbym nie byc na miejscu tego pilota.. slyszalem, ze pierwsze katapulty lamaly kregoslupy :twisted: jezeli np nie siedzialo sie idealnie prosto...

Opublikowano

Coś czytałem, że w Salamandrze jest katapulta. Ponoc w Hortenie jest także... Ale jeszcze nie sprawdzałem :) .

A co do skoków - niemieckie spadochrony, przynajmniej tych spadochroniarzy co skakali na Eben Emael, były takie, że jeśli skoczek zaraz po wyskoku nie wygiął się do tyłu, to siłą szarpnięcia otwartej czaszy tak mocno pociągała skoczkiem, że mógł on sobie... wybic zęby o własne kolana (taka ciekawostka :) ).

 

W nabliższym czasie (nie wiem ile mi to zajmie czasu) postaram się zamieścic krótką "relację zdjęciową" rodem z Red Bull Air Race - ano w Ile można poszalec :twisted: ...

Opublikowano
"relację zdjęciową" rodem z Red Bull Air Race

nie moge sie doczekac :lol: moze tez sprobuje swoich sil :twisted:

polatalem ju87 G2 i jakos nie moge ucelowac z tych dzialek, a nawet jak uceluje to to nie zadaje az takich strat(spodziewalem sie czegos mocniejszego).

ale lepiej jest z tylu...

1dc3ae541d86ac04.jpg

dopiero z bliska widac jaki tb3 jest duzy

f73e328024514189.jpg

zawsze zastanawialem sie czy oni nie strzelaja miedzy soba. teraz mam dowod :P

be2d80dfeb278a30.jpg

Opublikowano

Hehe, nieźle. A ja Ci mówię, że te działka mają bardzo niszczycielską siłę. Ustaw zbieżnośc celowania na odpowiednią odległośc! :) .

Opublikowano

Red Bull Air Race

cz.1

 

Co jakiś czas będę się starał zamieszczac zrzuty ekranu z różnymi, nieraz osobliwymi sytuacjami, jakie by mogły się przydażyc także na różnorakich pokazach lotniczych lub po prostu cokolwiek z tym wspólnego.

 

I tak oto na początek 2 zdjęcia:

 

Prawie jak Extra :) :

45bd13b98de32606.jpg

Grupa akrobacyjna JG400 złożona z Komet:

a114bdf6dea71349.jpg

Póki co tylko tyle (nie mam czasu na granie zbytnio).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

a widziales cos takiego robionego przez tb3? :P

ja niedawno mialem przygode gdzie przejechalem po skrzydle tb3. doslownie nic by mi nie bylo gdyby nie to, zeuderzylem w jego stateczniki

fotki na dowod:

1594c051c2bb4c10.jpg

7aadb4058479ac27.jpg

cb51b40743025605.jpg

109666112c7772ee.jpg

5221c5a00948318a.jpg

Opublikowano

Jak latasz niemiecką maszyną to weź proszę wybierz osdpowiednią stronę, a tak... ruski Stukas... Trochę to takie... nierealistyczne :) . Podobnie jak TB-3 na krzyżach :) .

Na dalsze RBAR nie mam czasu.

Opublikowano
tak... ruski Stukas... Trochę to takie... nierealistyczne :) . Podobnie jak TB-3 na krzyżach :) .

sory. zawsze zapomne zmienic :? mom pomysl- moze powymieniamy sie przez maila powtorkami niecodziennych lotow?ja mam juz 3 dziwne sytuacje-przejazd po skrzydle, mocno przeciagniety me109 i pilot, ktory znienacka wyskoczyl mi przed silnik i wyrwal golen podwozia:)

Opublikowano

Chętnie, ale brak czasu :( .

Teraz nie mam nic... ale kiedyś miałem na powtórce 110% mocy w Me-262 :wink: . Ot, jakoś się włączyło przy lądowaniu (nigdy już tego nie zrobiłem).

Opublikowano
ale kiedyś miałem na powtórce 110% mocy w Me-262 :wink:

zbyt gwaqltowne machniecie przepustnica i silniki plona. domyslnie na klawiaturze 110% to chyba "-" . sprobuje sam

Opublikowano

Właśnie o to chodzi, że turboodrzutowcom można maksymalnie dac 100% mocy, a nie 110%. Nie wiem jak to zrobiłem :) . Naturalnie silniki stanęły w ogniu.

Opublikowano

ja mam tak czesto(mam analogowa przepustnice) i nawet jak max mozna dac 100% a gwaltownie zrobie na max to wskakuje 110%(chwile pozniej poprawia sie na 100%)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.