SiSon Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Jak wy robicie te wyloty w masce silnika?! Ja próbowalem i tylko ją oszpeciłem... Gratuluję nabytku! Oby długo służył.
Xan86 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Dremelem z Obi za 100zł muszę je jeszcze trochę poprawić
maciej1977 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Gratulacje , bardzo fajny ja jestem z mojego bardzo zadowolony jedyne co trzeba zrobić to poprawić mocowanie podwozia i w upalne dni przykrywać kabinę - moja zaczęła się marszczyć i delikatnie się wygięła od słońca .. A jakie wyposażenie i waga ? tak z ciekawości
BigBen Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Żeby nie dublować tematu, podepnę się do Macieja i wrzucam parę fotek nowego nabytku myślę, że się nie obrazi Pozostała jeszcze kosmetyka i można lecieć. Wyposażenie przełożone z Extry 260 Rc Pilota. Widzę, że używasz regulatora Dualsky VR Pro Duo (chyba). Chciałem zapytać jak on się sprawdza? Masz założony osobny wyłącznik w obwodzie zapłonu, czy tam zasilanie odcina tylko kill-switch, który wtedy jest zarówno zabezpieczeniem jak i wyłącznikiem?
Xan86 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Co do wyposażenia to: Silnik: DLE 55 Śmigło: Fiala 23x8 Serwo gazu: XQ Power S3015M 17Kg Serwa, lotki, kierunek, wysokość: XQ Power S4020D 20Kg Zasilanie serw i odbiornika: Dualsky VR Pro Duo Pakiety serw i odbiornika: 2 x LiPo 2s 1700mAh Dualsky Zasilanie zapłonu: Pakiet Robbe NiMh 2000mAh 4,8V Wyłącznik zapłonu: Miracle z wlewem paliwa Wyłącznik zasilania serw i odbiornika: FSS-3 Dualsky Kołpak węglowy Krill Koła Kavan pompowane Wagi jeszcze nie znam ,ale myślę że około 7800g, jak zważę to napiszę. To jest wersja 3 węglowa wiec mocowanie podwozia jest poprawione fabrycznie (wstawione są tam 2 grube aluminiowe kątowniki). Co do regulatora to użynam tego Dualskiego wraz z wyłącznikiem, który był do niego w zestawie i jestem z niego zadowolony Puściłem przez niego najbardziej obciążone serwa czyli wysokość i lotki co odciąża prądowo odbiornik. Trzeba jedynie przy nim pamiętać, żeby po skończonych lotach odłączyć od niego pakiety bo kiedyś zostawiłem sobie podłączone pakiety w Extrze i były do wyrzucenia na drugi dzień. Zapłon mam puszczony przez wyłącznik Miracle, który odcina zasilanie i kill-switcha do gaszenia silnika.
Xan86 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 No i wczoraj udało się zrobić oblot SUczki Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, aczkolwiek pozostaje jeszcze kwestia regulacji SC i będzie ok. Waga do lotu z pełnym zbiornikiem wychodzi 8090 g. Świetnie robi się nim żyletkę, a resztę sprawdzę w kolejnych lotach. Poniżej fotki z wizyty na lotnisku 1
endriuRC Opublikowano 17 Października 2015 Opublikowano 17 Października 2015 Dałem wychyły 40% i 40% expa myślę że powinno być gładkie latanie nie takie szarpanie. Jak myslicie?
andrzej351 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 do bardzo zachowawczego latania wystarczy
endriuRC Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Chodzi o to aby nie wariował
kogutos Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Ustaw sobie tak jak uważasz,zawsze możesz dołożyć. Ja też miałem dość małe wychylenia jak zacząłem latać benzyną ale szybko poszedłem w większe. Teraz mam duala tylko na wysokości i na full klikam sobie tylko do korków.
Xan86 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Spoko endriu ustawimy tak, żeby było dobrze Nie stresuj się tak
endriuRC Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Expo ustawione dual raty tak samo W sobote pokaże piękny lot i lądowanie
endriuRC Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Sukhoi na wystawie na Dniach otwartych w szkole "Słowaku" w Bielsku Białej, zrobił ogromne wrażenie na dosłownie KAŻDYM 1
radek872 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Też kiedyś robiłem te błędy i wkładałem Bec 2 pakiety dublowane do modelu 2,2m. W tej chwili w modelu 3d 2,4m mam jeden pakiet na serwa 2s 1800mah i 1 mały lipol na zapłon. Wyłącznik wysoko prądowy i to wszystko. Duża pojemność pakietów 2700 mah to niezbyt dobre dla modelu jak i dla samych akumulatorów. Po kilku lotach wracasz do domu prawie z max pojemnością co nie jest za dobre dla lipo. Warto dobrze się zastanowić zanim zakupi się wyposażenie do modelu. Często piloci ustawiają modele na małe wychylenia żeby się przyzwyczaić... w dziale 3D tego nie potrafię zrozumieć. Dla każdego modelu akrobacyjnego bezpieczniejsze są duże wychylenia na początek z odpowiednio ustawionym expo. Za to czy model jest bardziej nerwowy cz nie odpowiada dobrana wartość % expo, a duże wychylenia mogą czasem uratować model.
Rekomendowane odpowiedzi