Skocz do zawartości

SU 26M 2,21m GoldWing


Rekomendowane odpowiedzi

Gratulacje , bardzo fajny ja jestem z mojego bardzo zadowolony :) jedyne co trzeba zrobić to poprawić mocowanie podwozia i w upalne dni przykrywać kabinę - moja zaczęła się marszczyć i delikatnie się wygięła od słońca ..

A jakie wyposażenie i waga ? tak z ciekawości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie dublować tematu, podepnę się do Macieja i wrzucam parę fotek nowego nabytku myślę, że się nie obrazi :D Pozostała jeszcze kosmetyka i można lecieć. Wyposażenie przełożone z Extry 260 Rc Pilota.

 

Widzę, że używasz regulatora Dualsky VR Pro Duo (chyba). Chciałem zapytać jak on się sprawdza? Masz założony osobny wyłącznik w obwodzie zapłonu, czy tam zasilanie odcina tylko kill-switch, który wtedy jest zarówno zabezpieczeniem jak i wyłącznikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyposażenia to:

 

Silnik: DLE 55

Śmigło: Fiala 23x8

Serwo gazu: XQ Power S3015M 17Kg

Serwa, lotki, kierunek, wysokość: XQ Power S4020D 20Kg

Zasilanie serw i odbiornika: Dualsky VR Pro Duo

Pakiety serw i odbiornika: 2 x LiPo 2s 1700mAh Dualsky

Zasilanie zapłonu: Pakiet Robbe NiMh 2000mAh 4,8V

Wyłącznik zapłonu: Miracle z wlewem paliwa

Wyłącznik zasilania serw i odbiornika: FSS-3 Dualsky

Kołpak węglowy Krill

Koła Kavan pompowane

 

Wagi jeszcze nie znam ,ale myślę że około 7800g, jak zważę to napiszę. To jest wersja 3 węglowa wiec mocowanie podwozia jest poprawione fabrycznie (wstawione są tam 2 grube aluminiowe kątowniki). Co do regulatora to użynam tego Dualskiego wraz z wyłącznikiem, który był do niego w zestawie i jestem z niego zadowolony Puściłem przez niego najbardziej obciążone serwa czyli wysokość i lotki co odciąża prądowo odbiornik. Trzeba jedynie przy nim pamiętać, żeby po skończonych lotach odłączyć od niego pakiety bo kiedyś zostawiłem sobie podłączone pakiety w Extrze i były do wyrzucenia na drugi dzień. Zapłon mam puszczony przez wyłącznik Miracle, który odcina zasilanie i kill-switcha do gaszenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wczoraj udało się zrobić oblot SUczki :D Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, aczkolwiek pozostaje jeszcze kwestia regulacji SC i będzie ok. Waga do lotu z pełnym zbiornikiem wychodzi 8090 g. Świetnie robi się nim żyletkę, a resztę sprawdzę w kolejnych lotach.

 

Poniżej fotki z wizyty na lotnisku B)

post-8587-0-86870200-1378756722_thumb.jpg

post-8587-0-03380400-1378756736_thumb.jpg

post-8587-0-80791100-1378756746_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Też kiedyś robiłem te błędy i wkładałem Bec 2 pakiety dublowane do modelu 2,2m. W tej chwili w modelu 3d 2,4m mam jeden pakiet na serwa 2s 1800mah i 1 mały lipol na zapłon. Wyłącznik wysoko prądowy i to wszystko. Duża pojemność pakietów 2700 mah to niezbyt dobre dla modelu jak i dla samych akumulatorów. Po kilku lotach wracasz do domu prawie z max pojemnością co nie jest za dobre dla lipo. Warto dobrze się zastanowić zanim zakupi się wyposażenie do modelu.

 

Często piloci ustawiają modele na małe wychylenia żeby się przyzwyczaić... w dziale 3D tego nie potrafię zrozumieć. Dla każdego modelu akrobacyjnego bezpieczniejsze są duże wychylenia na początek z odpowiednio ustawionym expo. Za to czy model jest bardziej nerwowy cz nie odpowiada dobrana wartość % expo, a duże wychylenia mogą czasem uratować model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.