Skocz do zawartości

Lotnisko modelarskie - Kęty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokładnie taki sam przypadek miałem podczas docierania MLD35. Zostawiłem go na wolnych obrotach i jak wróciłem śmigło leżało na ziemi a połówki srub zostały w piaście.

Opublikowano

Film z oblotu starego, nowego modelu na na szaszym lotnisku  ;)

Problemy teczniczne niestety uniemożliwiły prawidłowe lądowanie , ale następnym razem myślę że obędzie się już bez 

niezapowiedzianych niespodzianek  :)

 

 

nie chcę być upierdliwy, ale po co wy na cholerę stoicie za pilotem i łazicie ciągle po tym pasie jak święte krowy ?!! Wszędzie, gdzie latam wszyscy wiedzą gdzie mają stać - na linii bocznej i nie trzeba wykrzykiwać jak u Was " Panowie zejdźcie z pasa !!" przed lądowaniem. Jak ktoś się nie stosuje to jest to jego ostatnia wizyta na wspólnym lataniu bo osób i modeli przybywa i coraz trudniej nad tyma panować ... To nie są zabawki a każdy pilotujący jest przytłoczony odpowiedzialnością za innych.

 

Strasznie piknikowy i zniechęcający do latania klimat ... 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Tak grunt że model cały :)

Ale jak pomyślę że miało by tak w zawisie odlecieć to aż mnie ciarki przechodzą , wszystko się sprawdza serwa zasilanie a tu taki zonk , jak to się mówi złośliwość rzeczy martwych

Opublikowano

Dokładnie , złośliwość rzeczy. Zmęczenie materiału. A co do chodzenia za pilotem to chyba widać że przy podchodzeniu do lądowania stoję tylko ja. A Kaziu dał cynka żeby zeszli w razie W jak by model po lądowaniu pojechał w stronę aut :)

Teraz Endriu musi kupic nowa piastę i czarne śruby i Su bedzie latać dalej :)

Opublikowano

ok, ok :) ..... jak jeden startuje i lata to inni stoją tam gdzie ich miejsce ;) pilot też startuje z bocznej lini lotniska i przed Sobą a nie stojąc za modelem bo to nie są zbyt dobre maniery i przyzwyczajenia ...

 

mimo wszystko lubię tu do Was zaglądać :) (wątek forum) bo sporo się dzieje.

Opublikowano

skocze po nowe sruby czarne i zakuoie smiglo i znowu polecimy

Kolego nie czarne bo maja twardość 8.8 takie się nie stosuje przy śmigle, kupujesz śruby o twardości 5.5,

widziałeś kędyś w nowym silniku czarne śruby? w tym przypadku nie o twardość chodzi.  

Dokręcaj nie przesadzając, a jak odkręcisz kilka razy wymień. I będziesz latał długo i szczęsliwie. :)

Opublikowano

I dla tego poszły za kruche bo twarde a przy dodaniu gazu zrywa.

Liscik do MVVS już wysłany i pytanko dla silnika 58 IRS ICU-L czekamy na odp. ;)

Opublikowano

nie uwieże że śruby 8.8 się zrywają (no chyba że te chińskie) 


Kolego nie czarne bo maja twardość 8.8 takie się nie stosuje przy śmigle, kupujesz śruby o twardości 5.5,

widziałeś kędyś w nowym silniku czarne śruby? w tym przypadku nie o twardość chodzi.  

Dokręcaj nie przesadzając, a jak odkręcisz kilka razy wymień. I będziesz latał długo i szczęsliwie. :)

w branży śrubiarskiej prcuję od 15 lat ale o śrubach w klasie 5.5 nie słyszałem, chyba codziło ci o klasę 5,6

  • Lubię to 1
Opublikowano

Hehe jak zawł tak zwał ;) leniwi jesteśmy żeby dreptać do połowy pasa i ustawiać sie bokiem do modelu ;)

Taaaaa ....

A szybole i park flayery od jutra będziemy startować z kosmodromu :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.