Skocz do zawartości

Lotnisko modelarskie - Kęty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grzegorz krzywiznę Ziemi widać gdzieś od ok. 20000m ale zapewniam Cię, że Bogdan tak wysoko nie poleciał.

Ogniskową na obiektywie ma poniżej 18 i jest to tzw. efekt rybiego oka.

Strzelam, że mógł być na wysokości jakieś 400m.

Opublikowano

Grzegorz krzywiznę Ziemi widać gdzieś od ok. 20000m ale zapewniam Cię, że Bogdan tak wysoko nie poleciał.

Ogniskową na obiektywie ma poniżej 18 i jest to tzw. efekt rybiego oka.

Strzelam, że mógł być na wysokości jakieś 400m.

Potwierdzam to co napisał Wojciech, w przybliżeniu mogło być te 400 no może ciut więcej ale nie wiele.

Co do krzywizny to tak się właśnie dzieje przy szerokokątnych obiektywach, choć przyznam że akurat

mój mobius nie jest z tym najszerszym obiektywem bo krzywizna była by jeszcze większa.

Solius był już malutki więc musiałem bacznie obserwować jego przemieszczanie się.Pogoda była rewelacyjna

przejrzystość powietrza genialna. Od czasu do czasu z pod chmurki wlatywałem na błękit.

Jedno jest pewne SOLIUS daje rady i pomimo tego że to pianka jest naprawdę wszechstronny.

Dodam że osiągniecie sporej wysokości w moim solku to kwestia kilku chwil, zapas mocy wystarczający

aby osiągnąć bez problemu wyższy pułap.

No to nieźle .. i Solius gołym okiem jest do ogarnięcia na takiej wysokości ?? Czy to coś większego było ?

Grzesiu to SOLIUS :) upalam go już dwa lata i nadal się trzyma ku mojej uciesze odpukać bez kreta.

Powiadają że to ponoć kwestia czasu ;) oby nie.

Opublikowano

To muszę zacząć Sowe wysyłać trochę wyżej .. wielkość ta sama ,chyba że oko słabsze od Twojego, tak też może być...

Grzesiu moje oko czasem wzmacniam szkiełkami, co prawda mam do czytania ale od przybytku głowa nie boli. Jak mnie bierze na harcowanie to zakładam. Sowa ma chyba bardziej pokaźną sylwetkę

więc będzie lepiej widoczna.

Opublikowano

Wracając z wakacyjnego wypadu do Czech odwiedziłem ciekawe miejsce, można rzec kolebka modelarstwa i kawał historii.

Kilka fotek

post-8950-0-53407700-1471445939_thumb.jpg

post-8950-0-35769600-1471446105_thumb.jpg

post-8950-0-48249300-1471446949_thumb.jpg

post-8950-0-24924200-1471447055_thumb.jpg

post-8950-0-35080600-1471447130_thumb.jpg

post-8950-0-89255800-1471447327_thumb.jpg

post-8950-0-31401500-1471447439_thumb.jpg

Opublikowano

Bogdan no nie dolecę tam gdzie Ty :) dalej wygląda jak bym był 50 metrów nad ziemią ... Jak te chałupy koło lotniska robią się małe , to te inne rozrzucone po górkach znowu są duże hehe . A tak na serio to na tym napędzie silnik już w połowie tego co na zdjęciu prosi żeby go wyłączyć ..

 

post-14492-0-67164500-1471460859_thumb.png 

 

 

 

   

 

Opublikowano

Grześ piękne tereny u Ciebie muszę i ja się kiedyś wybrać w swoje górki.
Co do silnika to w moim Solku ( 1,450 kg ) siedzi Dualski XM-3542EA-5 więc zapas mocy tak jak pisałem dość spory.

Opublikowano

Marku niedaleko od nas, bo ok 50min jazdy z Kęt w siedzibie firmy Jeti w miejscowości Pribor można takie ciekawostki obejrzeć :) Kolekcja spora a jak zapewniał Karel wszystkie silniki są odrestaurowane i działają.


W tym pomieszczeniu są przywracane do swojego pierwotnego stanu.


post-8950-0-38030800-1471526082_thumb.jpg

Opublikowano

Po 9 godzinach jazdy , dotarliśmy na miejsce . Jeszcze dobrze się nie rozpakowaliśmy ale lota było trzeba zaliczyć :D i to każdy bez marudzenia ;)

post-8609-0-00666500-1471596210_thumb.jpeg

post-8609-0-42826400-1471596230_thumb.jpeg

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.