Skocz do zawartości

Regulacja zaworów - ASP 52


Deem

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik przepracował już kilka godzin i przyszedł czas przyglądnąć się zaworom. Zauważyłem że na zaworze wydechu jest minimalnie lekki luz, na ssącym żadnego.

Czytałem że już koledzy parali się tym problemem. Jaki powinien być luz zaworów (o ile w ogóle powinien być). Czy są jakieś zasady przy ich regulacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mask ale chyba przesadziłeś trochę. Ja rozumiem, że to od 0,04 do 0,1 to jest tolerancja. Znaczy że może być tak i tak, jednak nie da sie wsunąć w szczelinę 0,04 czegoś o grubości 0,1 :jupi:

Daniel - przed samą regulacją sprawdź jaką na dzień dzisiejszy masz szczelinę. Ja po regulacji na wymiar z instrukcji nie mogłem odpalić silnika, musiałem wrócić do ustawienia jakie miałem. Jednak to było przed dotarciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mask ale chyba przesadziłeś trochę. Ja rozumiem, że to od 0,04 do 0,1 to jest tolerancja. Znaczy że może być tak i tak, jednak nie da sie wsunąć w szczelinę 0,04 czegoś o grubości 0,1 :jupi:

No wiec jesli 0,04 wchodzi luzno, to znaczy ze szczelina >0,04, jesli 0,1 wchodzi ciasno, to szczelina <0,1

Czyli: 0,04

W szczeline mozesz wcisnąć nawet 0,5mm, co nie znaczy, ze taka jest szczelina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.