Marcin Przybyła Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Już nie jest zielony. Robert, skłon silnika na 0, czy potrzebna była jakaś korekta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wszystko na zero mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonarl Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Marcin- super Ci to wyszlo,wlasnie posklejalem i wyciolem plany Jescze delta nie oblatana a juz robie drugiego na zapas,zawsze moge przelozyc sobie osprzet Jaka tasma oklejales ? wzmacniana czy pakowa Gdzie kupiles bialy depron ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Pakowa na całym spodzie, a reszta jak widać powyżej na zdjęciu. Taśma wzmacniana dałaby za dużo zbędnego balastu przy tej powierzchni. Kiedyś tak uziemiłem Zefira taśmą szarą a'la McGyver... To jest zielony malowany akrylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Pierwszy lot zaliczony. Sterolotki miałem na 0 (zapomniałem dać ździebko w górę), wytrymowałem na max, ale dalej było za mało, także polatałem z zaciągniętym sterem wysokości... Narodziło mi się również pytanie co do położenia sterolotki. U mnie dolna krawędź sterolotki jest równo z dolną krawędzią spływu (jak na zdjęciu). Czy dać na środek, do góry, pogrubić sterolotkę, czy nie ma to większego sensu (pytanie do znawców tematu)? Przy okazji widać ślady nieudanych wyrzutów (tryb kosiarki)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja mam zrobiony tak jakby spływ. Ściąłem końcówki pod kątem z obu stron, a zawiasy mam wklejone w środku, między poszyciami, górnym i dolnym. Nie wiem czy to ma jakieś kolosalne znaczenie. U Ciebie proponowałbym ściąć tą górę i powinno być lepiej. Co do lotu, to bardzo fajnie lata. Chyba mocno wiało bo miałem wrażenie, że czasem zawisa w powietrzu a nawet leci w bok A jak ze środkiem ciężkości, nie masz go za bardzo z przodu, że jak piszesz, ciągnie go w dół. Lotki powinny być tylko nieco w górę, parę klików trymerem wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Wiało dużo mocniej niż prognoza sugerowała... SC ustawiłem jak u Ciebie. Trymer wysokości miałem na max w górę i zabrakło jeszcze trochę, także co do SC wypowiem się po następnym locie, gdy da się model wytrymować. Też obstawiłem lekko przedni SC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonarl Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Nawet fajnie lata,ja w pierwszej delcie tez robilem wlasnie tak ze sterolotkami,ze oklejalem je z obydwu stron i wklejam w poszycie cos takiego : Wtedy zawsze masz idealnie w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Mam identycznie u siebie plus delikatne ścięcie podkładów od strony skrzydła, żeby nie był taki gwałtowny schodek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonarl Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W moim tez jest sciete pod katem 45" ,moze slabo widac na fotce Przez to tez jest mniejszy opor ruchu lotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 W lotce tak.Chodzi mi o tą przeciwna stronę, w skrzydle. Tam też ściąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonarl Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Takie pytanie ,czy wystarczylo Ci kabli regulator >pakiet ? bo przy moim pakiecie 2200 jego srodek jest na 33cm od wyciecia i teraz jak to polaczyc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Nie pamiętam. czasem trzeba dosztukować kabli w modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Z dwojga złego bezpieczniej jest przedłużać kable regulator-silnik. Jeśli musisz przedłużyć kable pakiet-regulator, to dodanie kondensatorów będzie niezbędne, bez tego upalisz regulator. Dobry poradnik jest tu: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=952523 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 U nas też jest taki wątek. Bez zbędnego straszenia to przy małych modelach, czy też nisko prądowych zasilaniach jakie są w parkflayerach, rzędu 20A na 3S, nie ma różnicy które kable się przedłuża. Max odległość bateria - ECS - 12 cali = 30cm , bez dodatkowej ingerencji w elektronikęMax odległość ESC - silnik 18cali = 45cm, bez dodatkowej ingerencji w elektronikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonarl Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 W sumie,jesli mozna przedluzyc kable od silnika,to bedzie to lepsze rozwiazanie,przede wszystkim ze wzgledu na ich przekroj i co za tym idzie wage samych kabli,sa o wiele ciensze. Chyba pojde ta droga,dzieki za pomoc. Czy ma znaczenie po ktorej stronie wzmocnienia zamontuje pakiet ,regulator itp. czy trzeba rozmiescic mniej wiecej po rowno, po obydwu stronach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Pakiet z racji tego, że jest najcięższy wypadałoby zrobić w osi symetrii samolotu. Pozostałe wyposażenie może być naklejone na tą wręgę pionową kształtującą profil modelu. Obojętnie z której strony. Im dalej od środka symetrii tym gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Narobiliście mi ochoty i polatałem swoim promem. Tym razem w ciągu dnia, czyli nietypowo jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonarl Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Dzieki Robert ,wlasnie tak zrobilem,czyli wyciolem w srodku miejsce na pakiet i jest w osi symetrii. Bardzo fajnie lata,jaka wage ma teraz do lotu ? Bo moj wyszedl ze wszystkim ale bez odbiornika 480g (niestety ciezka bateria) dlatego pytam ile wazy Twoj,bo jesli wiecej to lata super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Jakoś 550gram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi