PrzemekLatacz Opublikowano 24 Listopada 2021 Opublikowano 24 Listopada 2021 Naprawdę ciekawy motoszybowiec i myślę że dla mnie byłby ok gdyby tylko miał dużo pojemniejszy kadłub na duże pakiety, wyposażenie elektroniczne i ewentualne zabudowy na przyszłość
cZyNo Opublikowano 24 Listopada 2021 Opublikowano 24 Listopada 2021 Wtedy już by nie latał Byłby ewentualnie zdecydowanie za cięzki ? 1
Shock Opublikowano 24 Listopada 2021 Autor Opublikowano 24 Listopada 2021 6 godzin temu, PrzemekLatacz napisał: byłby ok gdyby tylko miał dużo pojemniejszy kadłub na duże pakiety Raczej nie ma potrzeby zwiększać pojemności kadłuba bo jest wystarczająco pojemny na założone wyposażenie . Nie wiem też jaki cel miało by być stosowanie "dużych" pakietów bo 4S 2500/2700 mAh jest aż nadto. To nie model do za/rozbudowy tylko do dawania radochy z latania, jak już pisałem wielokrotnie to model do tańca i do różańca... ( co i potwierdza ostatni post Tomka) 1 1
Tomek 77 Opublikowano 24 Listopada 2021 Opublikowano 24 Listopada 2021 Napisano 9 godzin temu Naprawdę ciekawy motoszybowiec i myślę że dla mnie byłby ok gdyby tylko miał dużo pojemniejszy kadłub na duże pakiety, wyposażenie elektroniczne i ewentualne zabudowy na przyszłość Wojtku, a tak z ciekawości, co chciałbyś w Virusie dodatkowo zabudować ? ( myślisz o FPV ?)
PrzemekLatacz Opublikowano 26 Listopada 2021 Opublikowano 26 Listopada 2021 Racja, że myślę o fpv;) W dniu 24.11.2021 o 18:58, Shock napisał: Raczej nie ma potrzeby zwiększać pojemności kadłuba bo jest wystarczająco pojemny na założone wyposażenie . Nie wiem też jaki cel miało by być stosowanie "dużych" pakietów bo 4S 2500/2700 mAh jest aż nadto. To nie model do za/rozbudowy tylko do dawania radochy z latania, jak już pisałem wielokrotnie to model do tańca i do różańca... ( co i potwierdza ostatni post Tomka) Dzięki za wyjaśnienie, rzeczywiście to nie jest projektowane jako platforma fpv tylko pod kompletnie inne przeznaczenie, tutaj nie tyle ważna nośność co doskonałość aerodynamiczna i małe obciążenie powierzchni;)
Senior Opublikowano 18 Września 2022 Opublikowano 18 Września 2022 Kilka migawek z ostatnich lotów VIRUSA 2,5 na lotnisku Stowarzyszenia Modelarzy AVIATOR. Virus znalazł się w doborowym zestawie innych elektroszybowców. Jego wyposażenie pokładowe: silnik DUALSKI XM 3850 EG-8 ze śmigłem 13x8, serwa: KST DS 125 MG (4 szt), DS 213 MG DAVIGA (2 szt), regulator JETI ADVANCER 70 PRO SB BEC 5,5V, zasilanie pokładowe: LIPOL 3S 2700 mA 30/60C. Podczas tych lotów (sierpień 2022) nad morzem były wspaniałe wartunki do długotrwałych lotów. VIRUS w termice potrafił utrzymywać się bardzo długo (odpowiednio zaprogramowane fazy lotu, w tym TRMIC). Do lądowania zmuszało jedynie zmęczenie mojego wzroku. Potwierdzam, że model idelanie nadaje się do lotów nie tylko na klifach i w górach, ale też na terenach płaskich (np. niziny nadmorskie), takich jak na filmie z lądowania VIRUSA, po ponad 40-minutowym locie. WhatsApp Video 2022-07-21 at 17.00.33.mp4 2
Rekomendowane odpowiedzi