Skocz do zawartości

Virus 2.5 E z Mawi


Shock
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, PrzemekLatacz napisał:

byłby ok gdyby tylko miał  dużo pojemniejszy kadłub na duże pakiety

Raczej nie ma potrzeby zwiększać pojemności kadłuba bo jest wystarczająco pojemny na założone wyposażenie .

Nie wiem też jaki cel miało by być stosowanie "dużych" pakietów bo 4S 2500/2700 mAh jest aż nadto.

To nie model do za/rozbudowy tylko do dawania radochy z latania, jak już pisałem wielokrotnie to model do tańca i do różańca...;) ( co i potwierdza ostatni post Tomka)

 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę ciekawy motoszybowiec i myślę że dla mnie byłby ok gdyby tylko miał  dużo pojemniejszy kadłub na duże pakiety, wyposażenie elektroniczne i ewentualne zabudowy na przyszłość

 

Wojtku, a tak z ciekawości, co chciałbyś w  Virusie  dodatkowo zabudować ? ( myślisz o FPV ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, że myślę o fpv;)

W dniu 24.11.2021 o 18:58, Shock napisał:

Raczej nie ma potrzeby zwiększać pojemności kadłuba bo jest wystarczająco pojemny na założone wyposażenie .

Nie wiem też jaki cel miało by być stosowanie "dużych" pakietów bo 4S 2500/2700 mAh jest aż nadto.

To nie model do za/rozbudowy tylko do dawania radochy z latania, jak już pisałem wielokrotnie to model do tańca i do różańca...;) ( co i potwierdza ostatni post Tomka)

 

Dzięki za wyjaśnienie, rzeczywiście to nie jest projektowane jako platforma fpv tylko pod  kompletnie inne przeznaczenie, tutaj nie tyle ważna nośność co doskonałość aerodynamiczna i małe obciążenie powierzchni;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Kilka migawek z ostatnich lotów VIRUSA 2,5 na lotnisku Stowarzyszenia Modelarzy AVIATOR. Virus znalazł się w doborowym zestawie innych elektroszybowców. Jego wyposażenie pokładowe: silnik DUALSKI XM 3850 EG-8 ze śmigłem 13x8, serwa: KST DS 125 MG (4 szt), DS 213 MG DAVIGA

(2 szt), regulator JETI ADVANCER 70 PRO SB BEC 5,5V, zasilanie pokładowe: LIPOL 3S 2700 mA 30/60C. Podczas tych lotów (sierpień 2022) nad morzem były wspaniałe wartunki do długotrwałych lotów. VIRUS w termice potrafił utrzymywać się bardzo długo (odpowiednio zaprogramowane fazy lotu, w tym TRMIC). Do lądowania zmuszało jedynie zmęczenie mojego  wzroku. Potwierdzam, że model idelanie nadaje się do lotów nie tylko na klifach i w górach, ale też na terenach płaskich (np. niziny nadmorskie), takich jak na filmie z lądowania VIRUSA, po ponad 40-minutowym locie.

 

 

 

WhatsApp Image 2022-07-20 at 21.03.0913.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-20 at 21.03.09.jpeg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.