Hotpoint Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Witam. Chciałbym podzielić się ( pochwalić ) modelem, który wykonuję obecnie. Jak w tytule jest to trener klasy 40. Na fotkach jest prototyp, według którego wprowadzam kolejne zmiany konstrukcyjne, więc pewne rozwiązania będą się różnić w gotowym modelu od pokazanych, ale i ten kadłub pewnie poleci . Kadłub - materiał: balsosklejka 3 mm + balsa 3 mm pozdrawiam Adrian p.s. na ostatniej fotce wstępne rdzenie ze styropianu, ale chyba odpuszczę ten pomysł i zrobię skrzydło konstrukcyjne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Coś mi się wydaje że wywarzasz otwarte drzwi:P A skrzydło całkiem łądnie wygląda tek że w czym problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Proszę mi wyjaśnić co to znaczy samolot klasy .40? Chodzi o wielkość, poj silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted February 2, 2013 Author Share Posted February 2, 2013 Oczywiscie chodzi o wielkosc silnika Proszę mi wyjaśnić co to znaczy samolot klasy .40? Chodzi o wielkość, poj silnika? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Oznacza poj.silnika 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted February 2, 2013 Author Share Posted February 2, 2013 chyba nie wywazam, z racji zawodu posiadam laser 1200 x 900, frezarke 3000x1500, ploter termiczny 2000x1500x1000, ploter drukujacy, tnacy itd. i troche wolnego czasu w zimie, dlatego, kombinuje Coś mi się wydaje że wywarzasz otwarte drzwi:P A skrzydło całkiem łądnie wygląda tek że w czym problem? Coś mi się wydaje że wywarzasz otwarte drzwi:P A skrzydło całkiem łądnie wygląda tek że w czym problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawidgdynia Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Skrzydła faktycznie wyglądają bardzo ładnie?! Czemu zmiana na konstrukcyjne? Czekam na efekt końcowy i ulotnienie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 A No chyba ze tak, to zwracam honor tez bym chcial miec dostęp do takiego sprzętu... Skrzydlo oklej balsa, dzwigary sosnowe i w górę! Wydaje mi sie ze troche za blisko silnika zrobiłes łączenie boków kadluba. Przy twardym lądowaniu nie rozejdzie sie to? Jak wygladaja podłużnice w Kadlubie w tamtym miejscu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted February 2, 2013 Author Share Posted February 2, 2013 @Marcin,. jak zalicze kreta to podesle foty A No chyba ze tak, to zwracam honor tez bym chcial miec dostęp do takiego sprzętu... Skrzydlo oklej balsa, dzwigary sosnowe i w górę! Wydaje mi sie ze troche za blisko silnika zrobiłes łączenie boków kadluba. Przy twardym lądowaniu nie rozejdzie sie to? Jak wygladaja podłużnice w Kadlubie w tamtym miejscu? A No chyba ze tak, to zwracam honor tez bym chcial miec dostęp do takiego sprzętu... Skrzydlo oklej balsa, dzwigary sosnowe i w górę! Wydaje mi sie ze troche za blisko silnika zrobiłes łączenie boków kadluba. Przy twardym lądowaniu nie rozejdzie sie to? Jak wygladaja podłużnice w Kadlubie w tamtym miejscu? A No chyba ze tak, to zwracam honor tez bym chcial miec dostęp do takiego sprzętu... Skrzydlo oklej balsa, dzwigary sosnowe i w górę! Wydaje mi sie ze troche za blisko silnika zrobiłes łączenie boków kadluba. Przy twardym lądowaniu nie rozejdzie sie to? Jak wygladaja podłużnice w Kadlubie w tamtym miejscu? A No chyba ze tak, to zwracam honor tez bym chcial miec dostęp do takiego sprzętu... Skrzydlo oklej balsa, dzwigary sosnowe i w górę! Wydaje mi sie ze troche za blisko silnika zrobiłes łączenie boków kadluba. Przy twardym lądowaniu nie rozejdzie sie to? Jak wygladaja podłużnice w Kadlubie w tamtym miejscu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Z tego co widać na zdjęciach jest tam dubler sklejkowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted February 2, 2013 Author Share Posted February 2, 2013 ano jest Z tego co widać na zdjęciach jest tam dubler sklejkowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 19, 2014 Author Share Posted January 19, 2014 Witam. Trochę czasu mineło od ostatniego wpisu Obecnie w ramach nauki nowego programu ZW3D rysuję w nim trenerka. Wczesniej rysowałem go w Illustratorze, ale to zdecydowanie nie to W miarę postępów będę dodawał nowe screeny. pozdr. A 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Kadłub gotowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Model doczekał się statecznika poziomego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Statecznik pionowy + dodana wręga pod usterzeniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 20, 2014 Author Share Posted January 20, 2014 Wstępny zarys skrzydła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Model + koncepcja płata. Kadłub był rysowany, do profilu płasko-wypukłego, dlatego będzie wymagał drobnego przeprojekowania miejsca łączenia płata z kadłubem. Wstępnie przyjąłem 2 serwa na górze, ponieważ tą stonę modelu najmniej widać podczas lotu. pozdr. A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 z nudów włożyłem też serwa ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lajto87 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Aż się prosi o narysowanie popychaczy. Ja na Twoim miejscu dałbym serwa na dole a nawet, mając możliwość praktycznie dowolnego projektowania płata, pokusiłbym się o ukrycie ich w skrzydle a modelik fajny, jestem gorącym kibicem tego projektu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotpoint Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Dzisiaj ażurowanie dźwigara oraz przebudowa gniazda serwa. Zostawiłem jednak serwo u góry, zwyczajnie nie chciało mi się tego przerabiać Nie ukrywam, że widziałem Twoje rysunki ślizgu i przez nie dostałem takiego cisnienia, bo mam możliwości a ograniczał mnie brak wiedzy, więc się wziąłem do roboty - czytaj nauki i efekty tego widać na screenach Myślę, że jak na początkującego cadowca tragedii nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts