piotralski Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Marku, bierz w Espricie (za oceanem). Po tygodniu będzie u Ciebie.... Cła się nie bój bo wysyłają z prywatnego adresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Nie chodzi mi o czas tylko o serwis,bo w sumie nic nie wiem o tym silniku poza tym,ze ma moc i zastanawiam się czy często zdazają się jakies awarie.Dlatego myslałem,ze moze gdzies bliżej znajde,ale chyba tu nigdzie nie będzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Tu troche blizej,chyba nawet taniej www.eflight.ch tez bedzie clo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Kopnięty kołpaczek wziąłem do Falcona. Pomimo że nie mieli na stanie zapewnili że w 10 dni załatwią. Ostatnio zaczeli robić na ośke 5mm. Te dziesięć dni im się troszkę rozciągneło w czasie. Po wielu mailach przesyłka dotarła dzisiaj... Przy okazji pytanko do użytkowników kołpaków ze stajni RF, też macie taka "przejściówkę" w środku? Mam wrażenie że był na "siłę" kombinowany... I przy okazji - wyważaliście sam kołpak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papuga Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam Mam dla was pytanie. Jaki napęd dla modelu zawodniczego tak aby uzyskać więcej niż 400 W mocy rzeczywistej na śmigle. Przekładnia kontronik ok. 4,2:1 lub 5,2:1 przy silniku o maksymalnej średnicy 28 mm. Dotychczas używany napęd kira 480-31, przekładnia 5,2:1 regulator koby 55 zasilanie tylko 3s. Ten naped jest ok. ale przydałoby sie coś znacznie silniejszego. Wszystkie pomysły i wariacje mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Do jednego z silniczków dokupiłem przekładnie planetarną i mam do Kolegów kilka pytań: 1. Zębatka którą należy założyć na ośkę jest bardzo spasowana. W zasadzie nie da się jej ręcznie założyć. Trzeba ją nabić, czy szlifować ośkę? 2. Czy dodatkowo zaaplikować jakiś smar do przekładni, czy smarowanie fabryczne wystarczy? 3. Czy skręcać przekładnie na klej do śrub, czy "na sucho" Będę wdzięczny za udzielone porady.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Napewno nabijać jej nie możesz,ewentualnie użyc sciągacza,szlifowanie to już chyba ostatecznośc.W zasadzie powinno to wszystko pasować.Nie zaszkodzi jak zabezpieczysz śruby mocujące przekładnie.A przekładnia fabrycznie jest nasmarowana jak trzeba. No chyba,ze ktos zapomniał Witam Mam dla was pytanie. Jaki napęd dla modelu zawodniczego tak aby uzyskać więcej niż 400 W mocy rzeczywistej na śmigle. Przekładnia kontronik ok. 4,2:1 lub 5,2:1 przy silniku o maksymalnej średnicy 28 mm. Dotychczas używany napęd kira 480-31, przekładnia 5,2:1 regulator koby 55 zasilanie tylko 3s. Ten naped jest ok. ale przydałoby sie coś znacznie silniejszego. Wszystkie pomysły i wariacje mile widziane. Ja bym Ci polecił S-neu są kopytne,a watów będzie tyle ile sobie zażyczysz-znoszą wszystko Wejdz tu i sobie dobierz jaki Ci odpowiada wagą i prądem. http://www.ecalc.ch/motorcalc.htm?castle&lang=en Te dziesięć dni im się troszkę rozciągneło w czasie. Po wielu mailach przesyłka dotarła dzisiaj... Przy okazji pytanko do użytkowników kołpaków ze stajni RF, też macie taka "przejściówkę" w środku? Mam wrażenie że był na "siłę" kombinowany... I przy okazji - wyważaliście sam kołpak? Sam kołpak raczej nie wyważysz tylko ze śmigłami.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Chyba mało precyzyjnie się zapytałem, sorrki. Chodziło mi o "denko" przekładni (czy skręcać na klej, czy na sucho). Zębatka którą należy zasadzić na ośkę trzyma się na wcisk (brak śrubek) - chyba będę próbował delikatnie nabić.... Co do smarowania, to widać jakiś rzadki siuwaks (fabryczne smarowanie), stąd moje pytanie czy nie dać czegoś dodatkowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karand Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Próbowałbym podgrzać "zębatkę" przed założeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Zębatka którą należy zasadzić na ośkę trzyma się na wcisk (brak śrubek) - chyba będę próbował delikatnie nabić.... Nie znam sie na przekladni Mega ale zrobil bym to analogicznie do Kontronika czyli na siuwaks typu Loctite 648. Nie "szlifuj" tylko nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Dzięki za sugestie, nie sądziłem że to taki niszowy produkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psiwak Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Piotrze, zagladalem na strone amerykanskiego dystrybutora i jest tak ze zalecaja klejenie zebatki atakujacej na 620/648 i po 24h montowanie na niebieski (sredn) klej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Piotr mam identyczny zestaw,denko wkrecone na sucho i trzyma,zebatka nabita(delikatnie) z niebieskim klejem na wale.Wal w silniku jest za dlugi,trzeba ciac,albo dorobic adapter.U mnie jest uciety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Panowie jaki ciąg generuje ten zestaw? I ile amper przy tym zjada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Wiesiu, Paweł - dzięki!!! Wiem że trzeba ciąć, tylko nie byłem pewny że można letko stuknąć Jeszcze raz dzięki! Wiesiu, smarowałeś dodatkowo czy zostawiłeś jak fabryka przysłała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Wiesiu, smarowałeś dodatkowo czy zostawiłeś jak fabryka przysłała? Nie smarowalem dodatkowo,chyba zapomnieli Ci instrukcje wlozyc Jak przesadzisz ze smarem bedzie glosniej i bedzie sie grzala(instrukcja).Piotr, a do jakiego modelu ten zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Wiesiu, do jakiegoś szybolka 2-3m, jeszcze się nie zdecydowałem (pewnie coś od Leszka K., albo Wiesława P. ). Silnik już miałem więc dokupiłem przekładnie w celach edukacyjnych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard_I Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Do jednego z silniczków dokupiłem przekładnie planetarną i mam do Kolegów kilka pytań: 1. Zębatka którą należy założyć na ośkę jest bardzo spasowana. W zasadzie nie da się jej ręcznie założyć. Trzeba ją nabić, czy szlifować ośkę? 2. Czy dodatkowo zaaplikować jakiś smar do przekładni, czy smarowanie fabryczne wystarczy? 3. Czy skręcać przekładnie na klej do śrub, czy "na sucho" Będę wdzięczny za udzielone porady.... Osadzałem zębatki atakujące za pomocą niewielkiej ręcznej prasy ale można również wykorzystać do tego celu zwykłe imadło. Do nakręcania przekładni stosowałem średni klej do gwintów w szczególności gdy przekładnia i flansza jest z prawym gwintem . Bez kleju taka przekładnia może się odkręcić w czsie pracy. Nie szlifuj wału tylko zlikwiduj zadziory powstałe w wyniku montażu kołpaków oczywiście jeżeli takie będą po obcięciu wału. Nie zapomnij fazować czoło wału po obcięciu, ułatwi to osadzenie zębatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Dzięki Ryszard!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Koledzy, mam pytanko o soft start. Czy mając na myśli ustawienie soft startu w Castlu chodzi o tę opcję (zaznaczone na obrazku)? Jakoś tak ten soft start do mnie nie przemawia Nie widzę różnicy z i bez (a może tak ma być). Jest jeszcze opcja ustawienia regla w wersję heli (kiedyś latałem helikami) i wtedy faktycznie baaardzo powoli sie silnik rozkręca... W tej jednak opcji nie ma możliwości ustawienia hamulca (a Koledzy wcześniej zalecali go jednak załączyć) Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi