wujekmarcin Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Marcin, jak postępy? Wszyskie części doszły. Od paru dni montuje model. Dziś wieczorem jak wrócę do domu wrzucę film z montażu podzespołów
piotralski Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Marcin, czekam niecierpliwie - nie dla tego by Cie sprawdzić, ale dla tego że bardzo lubię takie "know how". Trzymam kciuki!!!
wujekmarcin Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Wrzucam obiecany film. Zrobiłem go na szybko a zawodowo nie zajmuję się montażem filmów Chłopaki wskazane są uwagi z Waszej strony. Film ma pomóc takim amatorom jak ja. Pozdrawiam o miłego oglądania. http://www.youtube.com/watch?v=uh7t-c-Wh7A&feature=youtu.be
Shock Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Marcin ,fajny film. Ogląda się z przyjemnością.Napewno bedzie świetną wskazówką dla innych . Powodzenia w dalszych pracach.czekam na opinie z pracy tych serw które zastosowałeś -przyda się na przyszłosć. Z żywicą GreatPlanets pracowało by Ci sie przyjemniej,trochę gęstsza,nie ścieka.
psiwak Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Stateczniki podobne do Starligowych (jak nie takie same) Ile mm lub stopni wychylaja sie tobie w dol?
wujekmarcin Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Rafał dzięki. psiwak: nie mam modelu w domu ale sprawdzę. Jestem pewien że stery na ogonie wychylają się w dół dużo mniej niż w górę.
cZyNo Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Fajny filmik. co prawda oglądałem bez fonii. Nawciskałeś sie tej kamery w różne zakamarki - bardzo fajne ujęcia a półkę serw tak zalaminowałeś że pewnie będzie nawet cała po totalnej destrukcji modelu. Czekam na filmik z oblotu pozdrawiam
wujekmarcin Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 Jurek lepiej żeby do tej destrukcji modelu nie doszło
cZyNo Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Spoko, Nie dojdzie. Wystarczy sie trochę pilnować przy nawrotach . i na początku wysoko latać
Gość horn3t Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Z filmem pomysł fajny i pewne zagadnienia zostały przejrzyście przedstawione, ale nie wiedzę tutaj żadnych innowacji w zakresie składania tego modelu w stosunku do tego co dotychczas zostało przedstawione, a jak widać Ci bardziej doświadczeni posiadacze Falkonów nie za bardzo się dzielą wiedzą. Śledzę dalej z ciekawością
Tabul Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Dobry i ciekawy instruktarz. Czekam na dalszy ciąg.
cZyNo Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Z filmem pomysł fajny i pewne zagadnienia zostały przejrzyście przedstawione, ale nie wiedzę tutaj żadnych innowacji w zakresie składania tego modelu w stosunku do tego co dotychczas zostało przedstawione, a jak widać Ci bardziej doświadczeni posiadacze Falkonów nie za bardzo się dzielą wiedzą. Śledzę dalej z ciekawością kilku się podzieliło innowacjami A co najmniej jeden Ogólnie model jest tak bardzo klasyczny i tak fajne w necie opisy można znaleźć, że juz ciężko cokolwiek więcej napisać. Ale można pokazać tak wnikliwie jak wujekmarcin. A to już coś nowego
piotralski Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Marcin, film suuper !!! Zapewne same "skręcenie" tego materiału zajęło więcej czasu niz składanie - ale tak to już jest... Szacun wielki !!! Jurek - miałeś dać znać o śmigle
cZyNo Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Na oko 13x6.5 bo chyba takich wtedy uzywalem. Chyba ze 12x6 - ale raczej nie. Sprawdze i dam znać. Bierze z 50-60A. Silnik Turnigy 3548A - bez problemu sobie radzi z takim obciążeniem. Zresztą silnik włączam na kilka-kilkanaście sekund. Regiel Jeti opto 70A plus BEC lub life i diody w zależności od tego, czy miało byc cieżko i pewnie czy lżej. Pakiety lipo 3S 1800 i 2400 i life 4S 2300. Pakiet life był na granicy obciazalnosci i jednak model z nim był za ciężki. Waga niwelowała zyski. No i se leży taki pakiecik. Ostatnio wyciagnalem Falcona na wiaterek 13-15ms ale trochę nim za bardzo majtało. Nie latało sie komfortowo. Ale może to tez było spowodowane przez niezbyt optymalne ustawienie bo trochę bawiłem sie przed lotem Vką. Muszę go wyprowadzić o świcie i potuningowac Pozdrawiam
psiwak Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Jestem pewien że stery na ogonie wychylają się w dół dużo mniej niż w górę. Tego tez jestem pewien - wynika to z konstrukcji Sprawdz tylko czy wychyla sie w dol odpowiednio duzo - tzn tyle ile przewidzial producent. na wychylenie steru kierunku. Regulator: Turnigy Super Brain 60A Brushless ESC http://www.hobbyking...shless_ESC.html Programator do regulatora: Turnigy Program Box for Aqua-Star, Super-Brain and Fatboy http://www.hobbyking...idproduct=10945 Szkoda ze nie wziales Turnigy USB Linker for AquaStar/Super Brain Mogl bys nie tlyko programowac ale i odczytywac co w trawie piszczy Jak serwa 778? tzn piszcza w neutrum i jak pracuja wg ciebie?
cZyNo Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Jurek - miałeś dać znać o śmigle A jednak śmigiełko 12.5x9 W czasie ostatniego latania uzyskałem wznoszenie 25,4m/s i prędkości do 130km/h ale chyba z wiatrem Pozdrawiam
piotralski Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 No to nie wiem czy nie przesadzę z prędkością Jadą do mnie CFK 13x7 i 14x8
Rekomendowane odpowiedzi