Skocz do zawartości

Evolution 10GX


pengo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

W opisie z Nastika pisze że pompę ma. Pytam dlatego bo również zauważyłem ten króciec na tłumiku.

 

,,Nowość na rynku! Kompaktowy silnik benzynowy Evolution 10GX o pojemności 10cm³ z elektronicznym zapłonem, gaźnikiem z pompką oraz tłumikiem. Niska masa czyni go idealnym zamiennikiem starszych silników żarowych. Proste uruchomienie, niskie zużycie paliwa oraz ekonomiczna eksploatacja Dalszą zaletą jest zastąpienie trującego paliwa do silników żarowych zwykłą benzyną.

 

 

Chyba go jeszcze nikt gojeszcze nie używa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragment z instrukcji.

 

Tank Location -

Because muffler pressure

is used to provide the pressurization to the

fuel regulating and metering carburetor, the

tank still needs to be mounted in line with

the carburetor, and as close to the rear of the

engine as possible. Care taken in mounting

the tank as described will provide trouble free

operations in all flight attitudes

 

Mieliśmy go montować do Pipera,ale skończyło się na Saito 62(klient nasz Pan).Jeżeli będziesz się decydował to daj znać pomyślimy o dobrej cenie. ;)

Ale radziłbym się pospieszyć,bo w Horizon już ich nie ma i nie wiadomo kiedy będą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak w silniku żarowym.

 

Wojtek, w tym siniku z HK http://www.hobbyking...I_Ignition.html podają że ,,zewnetrzna pompa jest dołączona do zestawu". Na jednym ze zdjęć widać ,,pojemnik" z trzema króćcami. Jak to działa ? Czy taki silnik warty jest uwagi ?

 

 

Znalazłem to http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1555659

 

Do czego podłącza się króciec pompy oznaczony ,,pressure pulse" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do skrzyni korbowej.Trudno powiedzieć co jest wart puki nie spróbujesz.Poza tym nie ufam rzeczom z HK ,poza galanterią.

Evolution 10GX miałem w rękach i robi bardzo dobre wrażenie jakości wykonania.

Sam mam 46 i złego słowa o nim nie powiem.Drugi ma Mirolek i też nie narzeka.Na pewno cena konkurencyjna w stosunku do OS,a według mojej oceny moc większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Miałem dziś okazję odpalać ten motorek i powiem wam że rewelwcja.Podłączenie paliwa jak w silniku żarowym czyli ciśnienie z tłumika,zaciągnąłem paliwo,podłączyłem prąd na moduł i za pierwszym obrotem odpalił.Praca silnika świetna,pracuje równo a na obroty wkręca się jak Os Max.Nie wiem do czego można by się przyczepić.Mam też Evolution 1.00 16.4ccm żarowy,też świetnie pracuje.Duża moc,model o rozp 2000 i wadze 4.500 ciągnie pionowo w górę.Tylko w tym motorku trzeba zastosować świecę Os Max F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam..

 

Pytanie do użytkownika silnika Evolution 10GX..

 

Zakupiłem silnik Evolution 15GX, rozwiazanie z odpowietrzeniem jak w "10-tce"

 

Czy rurkę z odpowietrzeniem zainstalował Pan jak w zbiornikach żarowych czyli maksymalnie pod powierzchnie zbiornika.. ??

 

Czy zainstalował Pan filtry dostarczone wraz z silnikiem .. ??

 

Czy docierał Pan silnik już w modelu, czy na stojaku.. ??

 

Czy po dotarciu silnika wymieniał Pan świece zapłonową.. ??

 

Bardzo proszę o pomoc..

 

Pozdrawiam..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalszą zaletą jest zastąpienie trującego paliwa do silników żarowych zwykłą benzyną.

Sorki za offtopa ale nie mogłem się powstrzymać od śmiechu, według mnie autor tego zapisu powinien napić się benzyny w celu udowodnienia swojej tezy... Pewnie też paliwo żarowe bardziej mu śmierdzi no i w ogóle...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosyć, że karzą pracować to jeszcze myśleć.. Szkoda, że Wasza wypowiedź nie jest z żadnym stopniu związana z tematem forum.. Nie znam się, ale się wypowiem.. !!! Przeglądam fora o temacie wielojęzycznym, szczerze nie spodziewałem się tego typu wypowiedzi..

 

Hejterzy są wsród nas.. !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dosyć, że karzą pracować to jeszcze myśleć.. Szkoda, że Wasza wypowiedź nie jest z żadnym stopniu związana z tematem forum.. Nie znam się, ale się wypowiem.. !!! Przeglądam fora o temacie wielojęzycznym, szczerze nie spodziewałem się tego typu wypowiedzi..

 

Hejterzy są wsród nas.. !!!

 

Koledzy z forum: również przepraszam za off topic ale muszę cuś odpisać koledze bo szczerze nie spodziewałem się, że kolega (brak imienia w profilu- nieładnie!) z forum nam "przykleja gębę"

Kolego "ijestdobrze" - mam nadzieję, ze to miał być żart z tymi hejterami . Bo jeśli nie......no to mam taki kłeszczyn.

 

tytułe małego wstępu: nie , żebym się czepiał :rolleyes: ale oświeć mnie proszę : co to jest temat wielojęzyczny? :wacko: Przeglądanie tematu wielojęzycznego musi być zaiste trudnym zajęciem...... zwłaszcza o godzinie 0:43 w nocy, kiedy jeszcze pracować karzą i myśleć (sorry za tą małą złośliwość). Ale ad rem.

A apropos samych docinków kolegów: Czy znasz trochę szerzej środowisko modelarskie? Jeśli nie to podpowiem: musisz wiedzieć, że jest to w większości grupa ludzi o wysokim poczuciu humoru, zgrywusów, szukających powodów do żartów i śmiechu, często żartujących z siebie nawzajem bez urazy i brania żartów do siebie. Takie małe docinki są naprawdę tolerowane i skoro sam autor nie wzburzył się silnie ( bo jak sam wyjaśnił, padł ofiarą "kopiuj-wklej", łech.łech :D ) to po co od razu nas tu określać nas hejterami i zabierać głos za kogoś kto może tego sobie nie życzy? A? Paweł wyraźnie przeprosił za off topic. Jak tak sobie to na zimno przemyślę, to sam się zachowałeś jak ony hejter.

 

Odnośnie samego silnika. Adam. Miałem - polecam. Wyśmienity do niewielkich modeli. Ad. zewnętrznej pompy; jest to zwykła membranowa pompka paliwa. Dwa krućce - ssący i zasilający i jeden do ciśnienia ze skrzynki korbowej. Sprzedałem silnik ale teraz w sumie tego żałuję. Silnik naprawdę super. U mnie latał trochę w Mustangu 1,6 m. ok 4 kg wagi z paliwem.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr, dziękuję za opinię.

Paweł, to jest normalna dyskusja w której wyjaśniamy sobie wszystko :) . I o to chodzi.

Moje doświadczenia z silnikami spalinowymi (samozapłony) skończyły się w 85 roku. Pytam dlatego że chciałbym znowu spróbować spaliniaków ale benzynowych. Na początek ten silnik wydaje się być dobry a model też powinien być dla początkującego (w tej kategorii).

Przeglądałem RC Group a tam są różne opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.