Volleyboy Opublikowano 11 Maja 2013 Autor Opublikowano 11 Maja 2013 Witam po dłuższej przerwie z racji kilku dni na L4 prace nad drugą ( chyba poprawioną wersją, okaże się w trakcie oblotu ) wersją Miga poszły lekko do przodu. Tu mały up z postępów które poczyniłem. Tak wygląda na chwilę obecną: W modelu ( według wskazań Robertusa ) została zwiększona powierzchnia skrzydeł. Generalnie cały model został powiększony ale nie proporcionalnie. Skrzydła 150% natomiast kadłub 140%. Zwiększyłem również wznios skrzydła z 5 do 6 stopni. W kadłubie, jak już można zauważyć z wcześniejszych zdjęć, zostały wprowadzone delikatne zmiany które mam nadzieje wyjdą na lepsze. Chodziło głównie o rozmieszczenie pakietu, który to w modelu nr 1 jest w zasadzie nie do ruszenia co skutkowało dociążeniem przodu. W tej wersji chciałbym tegu uniknąć. Jak widać na wcześniej zamieszczonych fotkach, luk na pakiet zrobiłem dość wielki i przesunąłem go bardziej do przodu, przez co teraz SC modelu znajduje się idealnie w środku luku na pakiet. Mam nadzieje że będzie to pomocne przy wyważaniu modelu wzmocnienia na SW zostaly zmienione z 5x5 ( tylko takimi wtedy dysponowałem ) na 4x2. Tak więc licze na to że tył się trochę odciąży i nie będzie trzeba dociażać przodu tym nieszczęsnym ołowiem. I to w sumie na tyle co do zmian jeśli chodzi o kadłub jak i cały model Mam nadzieje że będzie dobrze Pozdrawiam c.d.n..
miro-er1 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 witam Tadek , niezle sie zapowiada , czekam na filmy z oblotu, pozdrawiam.
robertus Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 150%? To jaki on teraz jest duży? Podaj wymiary i wagę tego co widać.
Volleyboy Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 Robercie wymiary to 113 cm rozpiętości a długość kadłuba to około 82 cm tak więc nie wiele większy Z wagą to nie wiem bo nie mam gdzie zważyć ale licze na kilkanaście gram więcej. Max w założeniach to 600. I sądze że się smiało zmieszcze Elektronika taka sama jak w modelu nr 1. Powinna dać radę
Volleyboy Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 (edytowane) 14 miał miejsce trzeci oblot i pierwszy mój samodzielny lot nie jest idealny bo pierwszy a tym bardziej lądowanie bo wyszło bardzo awaryjnie ale to wina modułu.. ( juz jest naprawiony ) http://www.youtube.com/watch?v=oA_0-XjWlyk Edytowane 16 Maja 2013 przez Volleyboy
ahaweto Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Pięknie Gratuluję. Trochę za słaby wyrzut. Miękkie nogi były?
robertus Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Heh, faktycznie, musisz się przyłożyć do tego wyrzutu, ale tak poza tym to samolot całkiem fajnie lata. Gratuluję.
Volleyboy Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Miękkie to mało powiedziane krzesło by się przydało ale pierwsze koty za płoty co do wyrzutu to racja. Ale to poprawie. Z czasem przyjdzie większe doświadczenie więc im dalej to będzie tylko lepiej Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
miro-er1 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 witam , bardzo ładny model i fajnie lata , ja mowie wielkie WOW!!!!!!! fajnie pomalowany , mysle tez o zrobieniu kombata w takiej skali , pozdrawiam.
Volleyboy Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 Z przykrością zawiadamiam że model nr 1 Miga 3 poległ Puścił ogon...
Volleyboy Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 Drugi jest już z tymi poprawkami i prawie gotowy do lotu wystarczy zamontować elektronike ale narazie nie będe z nim nic robił bo chodzi mi po głowie górnopłat ale o tym co to będzie napisze niebawem
Volleyboy Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Mig 3 w wersji XL miał dzisiaj oblot udany są lekkie poprawki do zrobienia. Ale ogólnie jestem w miare zadowolony silnik: Emax GF2210/20 KV1534 - 170W pakiet: 1300mAh 3S 20C regiel:TURNIGY Plush 25amp serwa: TowerPro SG-90 (2 szt) śmigło: 8x4 (przetestuje również 7x4 , 7x6 i 8x6 ) Waga gotowego do lotu to około 470 gr
Volleyboy Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 Cześć Miruś filmiku nie ma z trzech powodów po pierwsze nie było komu kręcić, po drugie była już dość ciemno a po trzecie i tak szału nie ma to samo co w wersji normalnej o, przepraszam, jest jeszcze coś. Przy tej rozpiętości jak wchodzę ciasno w zakręt można zaobserwować zjawisko "dreamlinera" wniosek: do tego rozmiaru zdecydowanie inny płat. KMF 2 nie daje rady Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
robertus Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Co to za zjawisko "dremlinera"? Końcówki Ci się wykrzywiają
Volleyboy Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 Dokładnie Robercie z tym że te "końcówki" to się u mnie przy kadłubie zaczynają normalnie strach tym ciasno i szybko latać Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi