Skocz do zawartości

MIG 3 Depron relacja z budowy


Volleyboy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dłuższej przerwie :) z racji kilku dni na L4 prace nad drugą ( chyba poprawioną wersją, okaże się w trakcie oblotu ) wersją Miga poszły lekko do przodu. Tu mały up z postępów które poczyniłem. Tak wygląda na chwilę obecną:

 

post-11400-0-78710100-1368303941.jpg

 

post-11400-0-69986600-1368303977.jpg

 

post-11400-0-89301200-1368303993.jpg

 

W modelu ( według wskazań Robertusa ) została zwiększona powierzchnia skrzydeł. Generalnie cały model został powiększony ale nie proporcionalnie. Skrzydła 150% natomiast kadłub 140%. Zwiększyłem również wznios skrzydła z 5 do 6 stopni. W kadłubie, jak już można zauważyć z wcześniejszych zdjęć, zostały wprowadzone delikatne zmiany które mam nadzieje wyjdą na lepsze. Chodziło głównie o rozmieszczenie pakietu, który to w modelu nr 1 jest w zasadzie nie do ruszenia co skutkowało dociążeniem przodu. W tej wersji chciałbym tegu uniknąć. Jak widać na wcześniej zamieszczonych fotkach, luk na pakiet zrobiłem dość wielki i przesunąłem go bardziej do przodu, przez co teraz SC modelu znajduje się idealnie w środku luku na pakiet. Mam nadzieje że będzie to pomocne przy wyważaniu modelu ;) wzmocnienia na SW zostaly zmienione z 5x5 ( tylko takimi wtedy dysponowałem ) na 4x2. Tak więc licze na to że tył się trochę odciąży i nie będzie trzeba dociażać przodu tym nieszczęsnym ołowiem. I to w sumie na tyle co do zmian jeśli chodzi o kadłub jak i cały model :) Mam nadzieje że będzie dobrze ;)

 

Pozdrawiam

 

c.d.n..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Robercie wymiary to 113 cm rozpiętości a długość kadłuba to około 82 cm :) tak więc nie wiele większy ;) Z wagą to nie wiem bo nie mam gdzie zważyć ale licze na kilkanaście gram więcej. Max w założeniach to 600. I sądze że się smiało zmieszcze :) Elektronika taka sama jak w modelu nr 1. Powinna dać radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 miał miejsce trzeci oblot i pierwszy mój samodzielny lot ;) nie jest idealny bo pierwszy a tym bardziej lądowanie bo wyszło bardzo awaryjnie ale to wina modułu.. ( juz jest naprawiony )

 

http://www.youtube.com/watch?v=oA_0-XjWlyk

Edytowane przez Volleyboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miękkie to mało powiedziane ;) krzesło by się przydało :P ale pierwsze koty za płoty :rolleyes: co do wyrzutu to racja. Ale to poprawie. Z czasem przyjdzie większe doświadczenie więc im dalej to będzie tylko lepiej :D

 

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi jest już z tymi poprawkami i prawie gotowy do lotu ;) wystarczy zamontować elektronike :) ale narazie nie będe z nim nic robił bo chodzi mi po głowie górnopłat ;) ale o tym co to będzie napisze niebawem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mig 3 w wersji XL miał dzisiaj oblot ;) udany :) są lekkie poprawki do zrobienia. Ale ogólnie jestem w miare zadowolony ;)

silnik: Emax GF2210/20 KV1534 - 170W

pakiet: 1300mAh 3S 20C

regiel:TURNIGY Plush 25amp

serwa: TowerPro SG-90 (2 szt)

śmigło: 8x4 (przetestuje również 7x4 , 7x6 i 8x6 )

Waga gotowego do lotu to około 470 gr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Miruś :D filmiku nie ma z trzech powodów ;) po pierwsze nie było komu kręcić, po drugie była już dość ciemno a po trzecie i tak szału nie ma :lol: to samo co w wersji normalnej :rolleyes: o, przepraszam, jest jeszcze coś. Przy tej rozpiętości jak wchodzę ciasno w zakręt można zaobserwować zjawisko "dreamlinera" :lol: wniosek: do tego rozmiaru zdecydowanie inny płat. KMF 2 nie daje rady :o

 

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.