RobertK Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 Czyli rozumiem że nowa wersja jest z klapami :?: Zastanawiam się czy model wytrzyma obciążenia w locie przy wadze ok. 2.2 -2,7kg :?: Może ktoś to sprawdzał ;D Pozdrawiam Robert
Rafal B. Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 yyy co ty chcesz tam upchać? Widziałem falcona 1,7kg do lotu a ty chcesz dać kilo więcej??
instruktor Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Mój Falcon do lotu waży ok 1.5 kg przy pakiecie 8 x Sanyo 1600 ,do tego dodać dwa serwa np Hs 81 Mg czyli 40 g to dlaczego miałby wazyć 2.2 kg Tyle nawet nie ważył jak latałem z kamerą na pokładzie
Marcin Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Li-Fe? Ale chyba też nie? Ja latam ''podróbka'' falcona i tam do lotu mam 1300g z pakietem Lipo 2200 mAh 3s.
patryk134 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Witam! Czy te skrzydła na zdjęciu od Pana INSTRUKTOR są z laminatu czy styro+fornir?
Rafal B. Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 To jest laminat. Marcinie z Li-Fe znajomego waży 1700g
Ben Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Mam pytanko do właścicieli/pilotów Falkona, jak macie ustawione sterowanie kierunku V-tail'a, symetrycznie a może roznicowo. Jakiś czas temu miałem motoszybowiec z ukladem V, miał tendencję do pogłębiania samoistnie przechyłu i zakrętu. Nie korygowany zakręt kończył się ciasną spiralą :roll: Jak w takim przypadku zachowuje sie Falkon?
instruktor Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Ja mam ustawienie symetryczne i dodatkowo zmiksowane lotki ze sterem kierunku
RobertK Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2008 yyy co ty chcesz tam upchać? Widziałem falcona 1,7kg do lotu a ty chcesz dać kilo więcej?? Oczywiscie przewidywany napęd nie będzie tak cieżki , w modelu chcę zastosować dodatkowy balast ... Pozdrawiam Robert
instruktor Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 w modelu chcę zastosować dodatkowy balast ... Tylko zastanawiam się po co ,ten model "chodzi "praktycznie w kazdych warunkach. cyt "dobalastować" Falcona, chce bić rekord prędkości? za dopłatą mogę mu zrobić skrzydła z węglowym D-boxem, to będzie mógł poszaleć. Zacytowałem tu słowa Leszka jak usłyszał o dobalastowaniu Falcona
Ben Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 ten model "chodzi "praktycznie w kazdych warunkach I o to chodzi też się zdecydowałem na Flacona, za ok miesiać będzie już u mnie. Mieszkam nad morzem ... a tu wieterek to powszedność . Nasze lotnisko zaczynają nam "przechandlowywac" :? więc zawiesiłem (do wyjaśnienia) wiele planów. Zdecydowałem sie na latadało do polatania, dla starszego pana :wink: Mam nadzieję że troszkę "poszaleję" bez doważeń i weglowych wzmocnień ;D
instruktor Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 "Zdecydowałem sie na latadało do polatania, dla starszego pana" Ben nie rozumiem tych ostatnich słów,przecież "dorastamy ' do tzw siły wieku
olafd Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Czy mogę prosić o podanie maila do p. Kwarcińskiego
olafd Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 A jaka jest różnica pomiędzy Falconem a Starling?
instruktor Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Falcon to w zasadzie motoszybowieć choc może być szybowcem ,Natomiast Starling to klasyczny szybowiec choc widziałem go z silnikiem.Oba 2 m choć płaty inne
Ben Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No i stało się - sprawiłem sobie Falcona Model jest naprawde solidnie i dokładnie wykonany. Kadłub obszerny i pakowny, swobodnie zmieści pakiet z ogniw A123, bardzo wygodny dostęp do jego wymiany przez zdejmowaną kabinkę. Postaram sie umieścić kilka fotek, oraz opiszę wrażenia ... ale dopiero po oblocie :wink: nie jestem przesądny ale ;D
instruktor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No to pozostaje mi życzyć Ci tylu wspaniałych chwil z Falconem , ile miałem ja
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Opublikowano 4 Kwietnia 2008 No i stało się - sprawiłem sobie Falcona Model jest naprawde solidnie i dokładnie wykonany. Kadłub obszerny i pakowny, swobodnie zmieści pakiet z ogniw A123, bardzo wygodny dostęp do jego wymiany przez zdejmowaną kabinkę. Postaram sie umieścić kilka fotek, oraz opiszę wrażenia ... ale dopiero po oblocie :wink: nie jestem przesądny ale ;D Jestem ciekaw jak Ci poszło z A123. Dziś dostałem w powietrze Starlinga i banan do teraz nie zchodzi z facjaty. Mam w nim AXI 2828/10. A123 (2300) udało mi się wepchnąć ale za czorta nie wyszedł ś.c. Musiałbym dołożyć na ogonie 50g ołowiu. Nie chciałem ryzykować zawału. Po obcięciu noska i przesunięciu silnika na jakieś 3cm przed kabinkę nadal potrzebowałem 28g ołowiu na ogonie. Zdecydowałem się na 4 Li-Fe 1100 i byłoby ślicznie gdyby nie to,że 30A to dla nich za dużo. Stare Li-polki 3s 3400mAh weszły, s.c. O.K. ale po doświadczeniach z Li-Fe do lipoli nie chciałbym już wracać. Stąd moje zainteresowanie. Może kadłub Falkona jest lepiej przystosowany do tego zasilania ? Pozdrowienia - Jurek.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.