Gość Jerzy Markiton Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Wielkości wychyleń i miksery przetestuj na większej wysokości przed Mirosławcem.... Zacznij od ustawień zalecanych przez producenta a potem doreguluj w/g artykułu (masz go w 3 miejscach, tu też...). Wklejanie serw na sztywno jest najgłupszym pomysłem, chociaż czasami nie ma innej możliwości. W tym skrzydle akurat są.. Pozdrawiam - Jurek
jarek1303 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Doradzacie aby zmienił na silikon (zwykły silikon, silikon na gorąco)? A co sądzicie o silniku tu http://www.nastik.pl/mega-22303e-p-2077.html i lipolu 4000mA i wadze 0,32?
mRqS Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Jarku, Wagą się nie przejmuj. Sam Leszek mówił, że Falcon aby latać musi ważyć. Potwierdzam. Mój poprzedni Falcon Pro gotowy do lotu ważył 1.7kg. Termika nie była dla niego problemem. W tej chwili montuję Falcona Evo i też nie mam zamiaru schodzić wagą poniżej. Co do montowania serw, polecam jedną z 2 metod: - Koszulka termo na serwo i wkleić na silikon (na zimno oczywiście - zwykły, biały silikon). - wklejasz 2 klocki tak, aby serwo zmieściło się pomiędzy nimi i blokujesz je 2 śrubkami i paskiem cienkiej sklejki (0.8mm) lub laminatu. Co do wychyleń, spójrz na wcześniejsze posty. Tam zdaje się były wspomniane. Jesteś w dobrej sytuacji: nie musisz wyważać otwartych drzwi Co do samego silnika: trochę duży jak dla Falcona (będzie startował jak Discovery)
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Akurat ten silnik mam w 1,7 kg Backfireu.... Zgoda, to jest model F5F czyli dawne F5B-10 cel. Znawcy wyczynowego latania oceniają to jako dorożkę z warszawskiej Starówki.... Lata na 4 celach 3300 i śmigle AE 14/8. Do startu lekko bo lekko - ale trzeba pchnąć. Nie wyrywa z ręki. Wznoszenia 20m/sek jeszcze nie udało mi się osiągnąć chociaż jestem blisko... Dziś zamontowałbym coś mocniejszego.... i z przekładnią ! Statycznie - bierze to ponad 70A ! Jeśli się zdecydujesz powinieneś to uwzględnić kupując regielek i akumulator. Pomiary na stronie producenta tego nie potwierdzają..... Falcon jest rekreacyjnym modelem i proponowany przez Ciebie silnik jest chyba najlepszym rekreacyjnym napędem na 4 cele. Na 3 cele - zastosuj Megę 22/30/3. Pozdrawiam - Jurek
RobertK Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 Sam Leszek mówił, że Falcon aby latać musi ważyć.Potwierdzam. Mój poprzedni Falcon Pro gotowy do lotu ważył 1.7kg. Ja swojego falkona doważyłem do 2,4kg ;D , super zabawa :rotfl:
Sidey Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 Na naszym lotnisku są już 3 Falcony, więc może pomogę komuś dobrać wyposażenie po tym co ma właściciel jednego z nich. -Serwa Turnigy 555MG (lotki) i Turnigy 380MG (klapy). - silnik TR 35-48-C 800kv - śmigło składane Aeronaut 14x8 - pakiet Turnigy nano-tech 4s2650mAh 25-50C - regulator TURNIGY Plush 60A - serwa Turnigy S3101S (V) Z takim wyposażeniem masa modelu do lotu wyniosła ok. 1720g Pozdrawiam
RobertK Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 to już raczej "trochę" za dużo W moim przypadku było to celowe... W każdym razie model wytrzymywał wszystkie przeciążenia zarówno w locie silnikowym jak i szybowym max. rozpędzany. :wink:
Tytan Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam.Też zdecydowałem się na Falkona.Kupiłem go bezpośrednio od L.Kwarcińskiego na początku maja w Głębinowie podczas zawodów.Chyba to pierwszy Falkon w Katowicach.Jest już gotowy, czeka tylko na oblot.
buwi777 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 .Chyba to pierwszy Falkon w Katowicach.Jest już gotowy, czeka tylko na oblot. Nie jest to prawdą ... Ale życzę powodzenia i jakby co to służę radą ...
Tytan Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 W sobotę odbył się oblot mojego Falcona na lotnisku w Buczkowicach koło Bielska. Dzięki Władysławowi za pomoc w ustawieniu aparatury. Falcon lata super,wykonałem 5 lotów,pięknie łapie termikę i ten gwizd przy dużej prędkości. http://imageshack.us/g/694/dsc13681.jpg/
mRqS Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Coś małe te fotki. Same miniatury chyba. Gratuluję oblotu i witaj w "klubie" Falconiarzy Mój kolejny Falcon czeka na dostawę wyposażenia.
Cimek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Tytan ,po fotkach nie widać, gdzie śmigasz tym Falconem?
Michal_94 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Czyżbym był najmłodszym Polskim użytkownikiem Falcona? Tutaj moje cacko
instruktor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 "ten gwizd przy dużej prędkości." jeszcze jeden fan "gwizdka" Jak pytałem Leszka ,jak on projektował , zeby Falcon "gwizdał" to tylko się usmiecha ale to naprawdę radocha jak Falcon przeświszcze nad głowami
Michal_94 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Można mu zmienić nazwę z Falcona na Świstak :mrgreen:
RobertK Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Michal_94 Powietrze które wpada przednimi chwytami by skutecznie "chłodziło" musi mieć wyjście ,masz otwór wylotowy w kadłubie ?
buwi777 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Michal_94 Powietrze które wpada przednimi chwytami by skutecznie "chłodziło" musi mieć wyjście ,masz otwór wylotowy w kadłubie ? Na końcu "ogona" ??
RobertK Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Opublikowano 16 Lipca 2011 Na końcu "ogona" ?? buwi777 końcówka ogona jest zaślepiona wręgą trzymającą bowdeny ,ciężko w niej zrobić otwór odpowiedniej średnicy.Na stronie producenta ,widoczny jest otwór wylotowy zaraz za skrzydłem
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.