buwi777 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Sorry, ale masz jakąś inną wersję - w Falconie bowdeny przyklejone do kadłuba poprzez balsowe 3x3 listewki a w Sterlingach okrągła wręga z dziurką w środku ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 W moim modelu wygląda to tak: Dodam że to wersja wzmocniona, przez producenta naturalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_94 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Też mam wersje wzmocnioną , wiesz jakoś generalnie po locie to ,, Świstak" raczej nie jest ciepły , tam 10s max na silniku w górę i szybowanko : ) Powietrze chyba ucieka ogonkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZ Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Witam od kilku tygodni wyposazam mojego falcona. I tutaj prosba o pomoc do Kolegow majacych aparature futaba 7c. Do ktorych kanalow i jak oprogramowac ta aparature aby miec klapy i lotki z mozliwoscia ustawienia butterfly??Od razu powiem ze kabel Y na klapy odpada gdyz serwo na lewym i serwo na prawym skrzydle wychylaja sie w przeciwne strony. Jezeli ktos juz o tym pisal to przepraszam ze nie potrafilem znlezc. Z gory dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1303 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Miałem to samo w SPEKTRUM.Podłączyłem w ten sposób. 1.Lotka lewa 2.Ster wysokości 3.Silnik 4.Ster kierunku 5.Lotka prawa 6.Klapa lewa 7.Klapa prawa Lotki i klapy ustawiłem na mikserach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Miałem to samo w SPEKTRUM.Podłączyłem w ten sposób.1.Lotka lewa 2.Ster wysokości 3.Silnik 4.Ster kierunku 5.Lotka prawa 6.Klapa lewa 7.Klapa prawa Lotki i klapy ustawiłem na mikserach. To masz jakąś nową wersję FALCONa z kierunkiem i wysokością, bo w moim to usterzenie V jest i już ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 To masz jakąś nową wersję FALCONa z kierunkiem i wysokością, bo w moim to usterzenie V jest i już ... A usterzenie typu V to nie ster kierunku i wysokości obsługiwany mikserem V ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 To masz jakąś nową wersję FALCONa z kierunkiem i wysokością, bo w moim to usterzenie V jest i już ... A usterzenie typu V to nie ster kierunku i wysokości obsługiwany mikserem V ? :shock: Ale się pisze: 2. Lewa V-ka 4. Prawa V-ka A tak w ogóle to w FALCONIe wystarczy jedno serwo na wysokość - kierunek praktycznie nie funkcjonuje - tzn obie części V-ki podłączone do jednego serwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekONY Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Mam do was pytanie. Mój falcon czerwoną dolną część skrzydeł a góra jak i kadłub jest biały. Stwarza to dość duży problem z widocznością bo zlewa się on z tłem i po prostu go nie widać przy lądowaniu. Jak najprościej pomalować czy okleić górną część skrzydeł by stał się on lepiej widoczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Mam do was pytanie.Mój falcon czerwoną dolną część skrzydeł a góra jak i kadłub jest biały. Stwarza to dość duży problem z widocznością bo zlewa się on z tłem i po prostu go nie widać przy lądowaniu. Jak najprościej pomalować czy okleić górną część skrzydeł by stał się on lepiej widoczny? To w jakiej odległości od siebie lądujesz :shock: :shock: że Ci się zlewa z tłem ?? A to zlewanie to jak patrzysz od przodu bo podczas lądowanie ciężko dostrzec górę modelu ( no chyba że lądujesz na plecach - czego nie polecam ... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabork Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 podobno hologramowa taśma na natarciu pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 hologramowa taśma na natarciu pomaga A w czym ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekONY Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Pierwsze sekundy filmu model leci prosto w kierunku lotniska i na prawdę znika na tle nieba, doskonale to widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Pierwsze sekundy filmu model leci prosto w kierunku lotniska i na prawdę znika na tle nieba, doskonale to widać. Żadne malowanie/oklejanie Ci nie pomoże - jeżeli to już silne LEDy na natarciu - takie błyskające - to coś może zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Taśma pomaga, sprawdzone w boju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 "A tak w ogóle to w FALCONIe wystarczy jedno serwo na wysokość " Ja osobiscie nie polecam takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Taśma pomaga, sprawdzone w boju. Rafał, jakiej szerokosci ,długości ? TomekONY ,a model bardzo ucierpiał? ja lądowałem z taką prędkością mocno doważonym Falkonem tyle tylko że siadałem bliżej i najmniejsze pochylenie natychmiast korygowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Naklejone paski szerokości takiej jak Paweł pokazał. Trend modny ostatnio w F3K. Każdy robi po swojemu (tzn jeden pasek na szerokość taśmy albo dwa na natarciu albo symetrycznie albo nie). Błyska się to w krążeniu oraz widać nieźle przy locie na siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekONY Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 model bardzo ucierpiał? Silnik z wręgą wpadł do środka i skrzydło lekko się rozeszło na jego końcu, ale wszystko już naprawione. Model lata jak wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki17 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Mam pytanko dotyczące modelu Starling i termiki z nim związanej. Latając bez termiki wy trymowałem model tak, że latał prosto i bez przechyłów. Wczoraj próbując polatać w termice model przechylał się w lewą stronę. Czy to jest normalny objaw kiedy łapie się termikę? Co zrobić, ustawić, jeśli podczas używania SK, model ma słabą czułość na ten ster, a szybko traci wysokość? Mój model kiedy wleci w komin też zaczyna krążyć to normalny objaw. I mimo prawidłowych ustawień lotu prostoliniowego, podczas wejścia w komin kładzie Ci się lekko na skrzydło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.