kazikfer Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Prace zawieszone do czasu znalezienia modelarza w Szczecinie który mi pomoże odpalić silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Dzisiaj dzięki wiedzy i umiejętnościom użytkownika "okruszek" z rc-fpv.pl w końcu udało się odpalić spalinę. Odziedziczyłem też w gratisie bak i śmigło 12x6 za co serdecznie dziękuję. Przy okazji trzeba było porobić kilka modów.: inne miejsce na bak, przewody paliwowe, mocniejsze serwo gazu, wsporniki z tyłu po ukosie (wiem że powinny być niżej ale nie chciało mi się), ściągnąłem fpv i zrobiłem porządek w kablach, pozostaje tylko wzmocnić przednią oś pionową do narty skrętu, bo się prosi o urwanie... Jestem zadowolony że to już koniec.. i mogę nim zacząć jeździć.. ale i smutny że to dopiero początek.... bo całość jest za duża, za skomplikowana, nie zgrabna, za ciężka... ale bądźmy dobrej myśli... wstępnie jesteśmy ustawieni na testy na sobotę Gdyby ktoś doradził jak zrobić na wkrętarkę końcówkę, która posłużyła by za rozrusznik to by mocno pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okruszek Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Witaj. Tutaj też jestem ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Konieeeec, konkursu piękności to on nie wygra, szczególnie wzmocnienie przedniej narty....Po testach itd zakładam FPV ale póki co trzeba trochę polatać. Potrzebuję nowej nazwy Patyczak już mi się nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jest już w miarę pancerny i odziwo waży tylko 3kg. Nie wiem ile kg ciągu daje asp52 na śmigle 12x6 ale powinno starczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Myślę, że będziesz pozytywnie zaskoczony mocą tego ASP :-) Nie wiem, czy wkrętarka zakręci silnikiem dostatecznie szybko.... Ja stosuję starter wykonany z rozrusznika od mini quada, prędkość obrotowa w sam raz i zasilanie 12v czyli z dużego li-pola 3s lub akumulatora żelowego. Końcówka to odpowiednio nawiercony kawałek kija od grabi nabity na oryginalny wieloklin rozrusznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 mam na zbyciu odkurzacz, silnik 12v, bez przełożenia..... zrobię rozrusznik z tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Z zimowego jeżdżenia nici także wjechała modyfikacja letnia. Teraz przypomina podwozie 747 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Nadchodzi zima, także zabrałem się za mój trójnóg. Trochę go obniżyłem bo silnik jest wysoko. Wygląda to już trochę lepiej jeszcze tylko brakuje baku, linki i serwa gazu. Serwo gazu mam zamiar na wstecznym podpiąć pod wyłącznik zapłonu (chociaż jeszcze nie wiem jak to zrobię) w razie awaryjnej potrzeby zatrzymania silnika. Do tego wiadomo aku i odbiornik, a z przodu to przedłużenie osi przedniej narty będzie na FPV albo action cam ,albo oświetlenie ,albo wszystko to na raz. Póki co skupiam się na tym żeby jeździł potem będę się bawił w dodatki. A więc histora z serwo saverami jest taka, że jak na złość wszystkie długopisy z sprężynką wyparowały więc trzeba było kupić nowe. Myślę że będą działać. Jedyne ryzyko jakie widzę to to, że kostka połączona z ramieniem serwa jest po prostu wkręcona (na śrubkę) nie do końca i jest duże prawdopodobieństwo, że śrubka się odkręci - szczególnie biorąc pod uwagę drgania które serwo saver ma absorbować. Lekarstwo jakie widzę w tej sytuacji (oprócz zakupu mocowania Bowdena z sklepu modelarskiego) to wkręcić tą śrubkę na klej do śrub albo dwuskładnikowy i liczyć że jak się odkręci to z jednej strony a nie z dwóch na raz. I serwo przy skręcie w lewo... proszę nie patrzeć na symetrię ugięcia sprężyn... to nie prom kosmiczny tylko zabawa. PROBLEM: Nie ma jak zamontować serwa gazu, trzeba by robić dziury w pokrywie silnika, a ja nie wiem czy na te magnetyczne elementy będzie to miało wpływ. Nie chciałbym się obudzić na koniec że coś nie działa.Chyba trzeba będzie przeciągnąć linkę a dla serwa znaleźć inne miejsce. W ruch pójdzie towerpro 13kg MG995, bo mam pod ręką noi silnik ma mocną sprężynkę do odbijania gazu. Nadmienie że narto-łyżwy są ruchome... więc może kiedyś będą amortyzowane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Odpalałeś już ten silnik na tej konstrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Jeszcze nie, musze się przemóc żeby zamontować serwo gazu i bak. Na moje oko silnik jest za wysoko i dał bym go trochę do tyłu ale coż jest jak jest, do testów wystarczy później się zweryfikuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Kill swich piękny nie jest ale działa. Do przodu linka gazu, na wstecznym odcina zapłon.Teraz tylko dzień wolny w robocie i testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Niewiem jak się wkleja video daje linka https://www.youtube.com/watch?v=P5ynBT8-nAM&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Poprzeczne wsporniki wstawione. Jak na moje model jest już dużo za ciężki ale zobaczymy. Dodatkowe wsporniki powiększają martwą powierzchnię i zmniejszają ciąg ale nie od razu Rzym zbudowano. Wydaje mi się że lepiej z nimi wygląda, trójkąty, trójkąty wszędzie trójkąty. Śrubki dokręcone, powstawiane podwójne nakrętki gdzie trzeba. Porządek w kablach tj. przeciągnąłem wszystko do przodu żeby się nie majtało, antena i tak chyba ma najwięcej sensu na przodzie na słupku przedniej narty. Do tego zamontowałem dłuższy wężyk odprowadzania paliwa bo jak nie był zanurzony to silnik nie chciał zasysać benzyny. Wężyki zabezpieczyłem zipami tak jak i kable. Czas ruszyć na kolejną próbę odpalenia, ale jeszcze bez śmigła, w miejskim zgiełku lepiej nie ryzykować. Waga około 4,5 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Mnie uczono by nie odpalac silnika bez obciążenia... No ale powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Jak widać na poniższym filmiku mam problem z sekwencją czynności co do odpalenia silnika, wiem że wpierw trzeba zatkać dziurę i zakręcić żeby zassał paliwo. A potem to już spontan, czasem pali jak dziura jest zatkana a czasem jak mu dam powietrza, nie wiem co powinno następować po czym. Model ma metr szerokości i nieco ponad metr długości, także myślę że proporcje bojera nawet nie są blisko. Wydaje mi się że prawdziwy bojer jest jakoś 1.5 razy dłuższy niż szerszy licząc długość od momentu przecięcia z poprzeczną belką. Także operacja wydłużenia go czeka kiedyśtam. Dalej... przykręcając śmigło grzechotką z nakładką na nakrętkę 13mm czuje mocny opór gdy kręcę wałem w lewo, wręcz mam wrażenie że coś może w środku pęknąć, nie wiem czy to normalne w silnikach 2 suwowych, wydaje mi się że mój poprzedni silnik swobodnie kręcił się w lewo, ale nie ważne... ważne za to jak dokręcić tą nakrętkę do śmigła żeby było bezpiecznie. Żeby śmigło nie odleciało, i żeby nie popsuć silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Nagrałem mały filmik z odpalenia, a żeby nie było nudno dorzuciłem epicką muzyczkę. W filmiku rozmontowany ślizg do transportu, i takie tam, silnik słychać na koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Tym czasem w Szczecinie... Sterowność=0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz D. Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Nagrałem mały filmik z odpalenia, a żeby nie było nudno dorzuciłem epicką muzyczkę.... Nie rozumiem, co w niej epickiego? Epickość: "cecha tego, co jest właściwe epice, traktuje temat rozlegle; opisowość, narracyjność" (w języku polskim dotyczy literatury, nie ma nic wspólnego z anglosaskim "epic") Ślizgi na lodzie piękne, nie widziałeś gdzieś w okolicy tych kolesi z quadem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi