Krzyś63 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Witam Odświeżę temat. Dzisiaj trochę polatałem ( bardzo dobre warunki – bez wiatru). Wylatałem dwa pakiety 1300. Mam pewien niedosyt z uwagi na to, że udało mi się zrobić odwrotną pętlę (kilka razy) i o mało, co nie rozwaliłem modelu ( zanik napięcia z uwagi na wyczerpanie pakietu). Mam pytanie czy większy pakiet np. 2200 pozwoli bardziej poszaleć i co najważniejsze zmieści się w modelu (może jakieś przeróbki). Pozdrawiam PS Czy rygiel który jest w zestawie pociągnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Oczywiście że pakiet 2200 wystarcza na dłużej ,tylko że Pionier nie jest do akrobacji choć pętle beczki można kręcić wtedy licz się , że prądu braknie. Na pakiecie 2200 można spokojnie polatać 20 - 30 minut ale bez akrobacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Jak już robisz odwrotne pętle i chciałbyś poszaleć to zrób sobie akrobatka z epp pod ten pakiet. Np taki Su-26 z Cyber-fly. Pionier nie nadaje się do fikołków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 A może "Funbata" super akrobat niskim kosztem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 (edytowane) Panowie czy ten model ma już nadany jakiś skłon i wykłon silnika? bo tak sobie właśnie go skladam i bardzo nie naturalnie to wygląda Może dodam foto P.S. żeby nie było to szukałem na forum Edytowane 6 Października 2013 przez Volleyboy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyś63 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Witam Gdzieś na forum był wielokrotnie omawiany problem skłonu i wykłonu ( sam z tego korzystałem). Trudno na „oko” ocenić skłon ( linia przechodząca przez oś silnika powinna przecinać się w SC modelu). Mam rozumieć,że to gotowy model nie KIT. W tym przypadku należy rozumieć, że wykłon silnika został dobrany dobrze. Ja w swoim PIONIERZE miałem zerowy wykłon ale po pierwszych lotach wprowadziłem 2-3 stopnie wykłonu w takim samym kierunku jak na zdjęciu. Na „oko” wydaje się , że on u ciebie jest większy, ale to kwestia regulacji . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Dziękuje za odzew. Nie. Wersja ARF. Trochę jeszcze wczoraj posiedziałem i znalazłem kilka fot. Informacji na temat tego ile ma być stopni i na jakim wykłonie lepiej się lata jest 0 Zrobiłem połowę tego co jest u mnie na zdjęciu. Czyli tak jak znalazłem na zdjęciu na forum. Nie którzy mają prosto osadzony. Wydaje mi się że będzie dobrze. Jak będzie? Wyjdzie w "praniu" Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi