Cimek Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Jak napęczniała, wystarczyło przejechać zimną łyżką po EPP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Już po 3 lotach Easy Gliderem, z czego ostatni lot był nie za dobry. Musze chyba poprawić antenę nadajnika i regulator zmienić, bo model prawie wogóle mnie nie słucha, robi co chce, jeśli ma włączony silnik. Przy wyłączonym jeszcze lata jako tako. Wczoraj uszkodziłem troszkę krawędź natarcia w prawym skrzydle. Czy ma ktoś może jakieś sugestie czemu model reaguje z opóźnieniem na gaz, a potem już mnie nie słucha?? Lotki robią co chcą, silnik też robi co chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Krzysiu musimy się spotkać i zobaczyć o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Powiedz Chriss jak możesz latać z nie sprawnym sprzętem, nie rozumiem tego, sam prosisz się o nieszczęście. Zrób testy na ziemi, poproś kolegę i zróbcie testy na większej odległości będzie bezpiecznie dla Ciebie i innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Robiliśmy test odległości od modelu razem z Oleckim75 i wszystko grało. Przy pierwszych 2 lotach myśleliśmy że to wiatr i latał dobrze. Tylko podczas ostatniego lotu zaczął świrować. Wybraliśmy miejsce takie, żeby ludzi nie było i była wysoka trawa. I było. Testy na ziemi raczej będzie trudno przeprowadzić, bo to ni to samo. Gdy robiliśmy test odległościowy (ja idę z nadajnikiem 500m dalej, a ktoś patrzy na model) to nie wykazało to żadnych niesprawności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Zmien timing na większy na regulatorze, a także zobacz czy nie masz włączonej funkcji soft start. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaan Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Czy ktoś z Was może mierzył kąt zaklinowania skrzydeł w EG? był bym niezmiernie zobowiązany albo za jakieś zdjęcie skąd mógłbym tą wartość jakoś "wyfiltrować" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaan Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 widze że wszyscy boją sie tego pytania więc dla potomności ten kąt to 5 stopni :shock: :?: znalazłem pare zdjęć i resztki EG na strychu wyjść inaczej nie chce ( kąt jest zawarty między płaszczyzną statecznika a osią płata ... teoretyczną ) , Jeżeli sie pomyliłem nie bijcie a poprawcie lub wydajcie opinie czy to prawdopodobne i jeszcze coś profil jest bardzo podobny do SD7032 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Dziś polatałem sobie z logerem GPS żeby zobaczyć jak ten mój EGP lata. Granica widoczności w moim przypadku to jakieś 500m. Jest to odległość z której jeszcze da się wrócić. Tu jest jakieś 420-450m i latało mi się bezproblemowo. A poniżej efekty dzisiejszego latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 No Konrad poszalałeś pisakiem na mapce, no no... Nie mniej zazdroszczę Ci tego logera :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Co do tego logera to żadne mecyje. Jedno piwo dziennie mniej i po miesiącu będzie kasa na to ustrojstwo. Oczywiście jeszcze nie do końca go skonfigurowałem ale coś tam widać. http://www.eltrox.pl/odbiornik-gps-czarny-usb-z-data-logger-dongle-p-1940.html?utm_content=1940&utm_campaign=2011-09&utm_medium=cpc&utm_source=nokaut.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olecki75 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Powiedz Chriss jak możesz latać z nie sprawnym sprzętem, nie rozumiem tego, sam prosisz się o nieszczęście Sprzęt był sprawny i przed lotami sprawdzony, test zasięgu też był robiony. Regulator okazał się przyczyną problemu i BEC w nim prawdopodobnie nie wyrabiał. (silnik w tej konfiguracji brał 18A a regler był 30A). Bez załączonego silnika wszystko działało ale w locie na silniku co chwilę były przerwy w łączności. Teraz jest inny regler trochę mniejszy 25A z pierścieniem ferrytowym na kabelku. Odbiornik teraz też jest maksymalnie daleko od reglera (na ile to w EGP możliwe ). Teraz test zasięgu będzie robiony na załączonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzechowiec Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Widzę ze latasz tuż nad głową, a ja nikogo nie widziałem z szybowcami w mojej okolicy - często latasz? i czy jesteś z okolicy? Już niedługo i ja zabiorę swoje latadła gdzieś na Wysoką Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Latam dość często - prawie codziennie, zawsze w drugiej połowie miesiąca. To przez pracę. Latam jak są dobre warunki czyli wiatr poniżej 3m/s. Najczęsciej po godz. 17. Niestety wczoraj uległo awarii serwo od wysokości i zacięło się w pozycji niesprzyjającej. Mogłem tylko oglądać przez prawie 7s jak EG leci ku matce ziemi. Kret był bardzo mocny, ale o dziwo są szanse na odbudowę, pewnie dzięki wzmocnieniom taśmą szklaną jakich dokonałem przed lotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Szkoda EG, ale zapewne go odbudujesz. Wcześniej podałeś link do logera, ale już nie mają na sklepie, możesz podać symbol ? Może i ja przestane popijać pepsi coś uzbieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Jakie to było serwo? Ja rozbiłem swój w identyczny sposób tyle, że serwo siadło zaraz po starcie. W sumie miałem szczęście bo wcześniej latałem na skraju widoczności nad łąkami i lasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 możesz podać symbol Ten loger to jekieś no name. Przepisze wszystko co na nim. GPS Route Logger Dongle model: GT-730FL-S (Taiwan) Jakie to było serwo? D-MG16 Metal Gear 2.9kg/.08sec/18.8g Musze powiedzieć, że z 10 szt. jakie ma to pierwsze padło. Jeszcze nie rozbierałem bo nie mam czasu teraz, ale w przyszły weekend zobacze co się stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Dzięki Konrad, znalazłem na allegro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojott Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Piszę z konkretami, bo im więcej czytam tym bardziej jestem skołowany i nie wiem co kupić :wink: Na EGP jestem już zdecydowany, jednak nie do końca wiem, czy zdecydowałem się na dobre wyposażenie. Silnik + regiel serwa Hitec 2x HS-55 i 2x HS-81 pakiet Turnigy 2200mAh 3s Kołpak z Multiplexu dedykowany do EGP Moje pytanie, czy jest to słuszny zestaw, czy też można dobrać coś bardziej odpowiedniego w podobnej cenie? szczególnie tyczy się to silnika i regulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Zamiast HS-81 weź HS-82mg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.