r0n4ld1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Podłącze się i też się odrobinę pochwalę. Też mam - troszkę nowsza wersja ale też 330sc
Grzesiek . Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Czym różni się nowa wersja od starej?
r0n4ld1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 poprzednia miała 88" ta ma 92'' - jest 10 centymetrów szersza i dłuższa, zwiększone powierzchnie, skrzydel, sterów i wychyły -jeśli ufać temu co napisali, bo poprzedniczki nie miałem i trudno to stwierdzić bez możliwości porównania. Dodatkowo, konstrukcja została usztywniona i wzmocniona węglem, wycofano się z przykręcanego firewall'a (tu jest już na stałe wklejony), kadłub został przygotowany pod rury rezonansowe (dłuższy tunel), szersza maska silnika - przygotowana pod szersze silniki 70cc, zmieniono też odrobinę system montażu skrzydeł głównych. W necie są filmy jak Pickering i Smith oblatywali nową wersję - napisali, że model klasy 50cc w locie zachowuje się prawie jak 100cc. Twierdzą, że jest super - tyle z tego co wiem na temat. Mi się podobała kolorystyka to kupiłem. Zamówiłem 88'' a dostałem w prezencie 92'' (o której istnieniu nawet nie wiedziałem) w tej samej cenie - nie będę wybrzydzał . Nie wiem jeszcze jakie wyposażenie - wybiore coś, z tego co już mam. Wczoraj wypakowałem ją z pudła i nie miałem jeszcze nawet czasu się nad tym zastanawiać.
Damian73 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Grzegorz to chyba ta sama którą ty masz.
Grzesiek . Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 poprzednia miała 88" ta ma 92'' - jest 10 centymetrów szersza i dłuższa, zwiększone powierzchnie sterów i wychyły jeśli ufać temu co napisali - poprzedniczki nie miałem więc trudno stwierdzić. Dodatkowo konstrukcja została dodatkowo usztywniona i wzmocniona węglem, wycofano się z przykręcanego firewall'a (tu jest już na stałe), kadłub został przygotowany pod rury rezonansowe (dłuższy tunel), zmieniono też odrobinę system montażu skrzydeł głównych. W necie są filmy jak Pickering i Smith oblatywali nową wersję - napisali, że model klasy 50cc w locie zachowuje się prawie jak 100cc. Twierdzą, że jest super - tyle z tego co wiem. Mi się podobała kolorystyka to kupiłem. Zamówiłem 88'' a dostałem w prezencie 92'' (o której istnieniu nawet nie wiedziałem) w tej samej cenie - nie będę wybrzydzał . Nie wiem jeszcze jakie wyposażenie - wybiore coś z tego co już mam. Wczoraj wypakowałem ją z pudła i nie miałem jeszcze nawet czasu się nad tym zastanawiać. to faktycznie zmian jest sporo,wszystkie na plus ja miałem taką tylko 88" i byłem bardzo zadowolony Grzegorz to chyba ta sama którą ty masz. Damian ja mam 107"
Xan86 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Wrzuć zdjęcia tych wzmocnień węglowych. Ciekaw jestem które punkty uznali za słabe????
r0n4ld1 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 dolne listwy, po całosci az do ogona...
Xan86 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Widzę, że dołożyli rurę do prowadzenia przewodów od serw z ogona Przyznam, że w GW było to dosyć wygodne rozwiązanie.
Xan86 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Kontynuując temat Extra dostała nowe koła. Stare moim zdaniem były trochę za małe do tego modelu. Dzisiaj wszystko zostało ustawione i można uznać pracę przy modelu zakończone. Przy założonych skrzydłach, ciężko się pomieścić z tą kobyłą w pokoju
Xan86 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Pracę przy Extrze wreszcie się zakończyły Dzisiaj w końcu została wstępnie wyważona, zważona i odpalona pierwszy raz. Waga całości do lotu z pełnym zbiornikiem to 14,6 kg. Poniżej krótki film z pierwszego odpalenia. Teraz zostaje tylko oblot PS. Ciężko było się wyrobić w garażu 3m szerokim
Xan86 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Dowiesz się w swoim czasie A serducho do extry ściągaj z półki i zacznij montować
radek872 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Też się skusiłem na opcję z dymem. Motor dl 50 jak będzie mało mocy wadze rurę
endriuRC Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 I ja wpadłem w posiadanie extry tylko że w rozmiarze 92" co daje 2.34m
Krzysiek M Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Gratulację , super model !Będzie rura do silnika ?
r0n4ld1 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 fajna, jaki będzie silnik? wrzuć foty konstrukcji bo jestem ciekaw czy coś zmienili w stosunku do wersji sprzed roku
endriuRC Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 RCGF60 będzie napedzal ten model... nic nie zostało zmienione, tak samo to wyglada jak u ciebie
r0n4ld1 Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 boxer? czy jednocylindrowka? bo sa takie i takie u mnie na rcgf61 (1cyl) problem z wywazeniem, model ewidentnie zrobiony pod dwa gary. Da sie to zrobic ale w pip roboty. Wywalilem juz rure na przewody z ogona (40g), wrzucilem 3x lion na domek silnika, + 160g balastu w masce (przy wlotach) i nadal za ciezkawa na ogon. Teraz, żeby odciążyć tył wycinam srodkową listwę w dole kadluba (ta pomiedzy wzmocnionymi węglem). Jesli nie chcesz się zbytnio babrać w uszczuplanie tyłu to sugeruję boxera Ale lata się tym fajnie, inaczej niż klasycznym 2,2m. 1
endriuRC Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 boxer? czy jednocylindrowka? bo sa takie i takie u mnie na rcgf61 (1cyl) problem z wywazeniem, model ewidentnie zrobiony pod dwa gary. Da sie to zrobic ale w pip roboty. Wywalilem juz rure na przewody z ogona (40g), wrzucilem 3x lion na domek silnika, + 160g balastu w masce (przy wlotach) i nadal za ciezkawa na ogon. Teraz, żeby odciążyć tył wycinam srodkową listwę w dole kadluba (ta pomiedzy wzmocnionymi węglem). Jesli nie chcesz się zbytnio babrać w uszczuplanie tyłu to sugeruję boxera Ale lata się tym fajnie, inaczej niż klasycznym 2,2m. O kurde a ja mam solo cylinder :/. Ale dojdzie power box + 2pakiety lipol na zasilanie +1 na zapłon jakos sie to zniweluje
Rekomendowane odpowiedzi