Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

poprzednia miała 88" ta ma 92'' - jest 10 centymetrów szersza i dłuższa, zwiększone powierzchnie, skrzydel, sterów i wychyły -jeśli ufać temu co napisali, bo poprzedniczki nie miałem i trudno to stwierdzić bez możliwości porównania. Dodatkowo, konstrukcja została usztywniona i wzmocniona węglem, wycofano się z przykręcanego firewall'a (tu jest już na stałe wklejony), kadłub został przygotowany pod rury rezonansowe (dłuższy tunel), szersza maska silnika - przygotowana pod szersze silniki 70cc, zmieniono też odrobinę system montażu skrzydeł głównych. W necie są filmy jak Pickering i Smith oblatywali nową wersję - napisali, że model klasy 50cc w locie zachowuje się prawie jak 100cc. Twierdzą, że jest super - tyle z tego co wiem na temat. Mi się podobała kolorystyka to kupiłem. Zamówiłem 88'' a dostałem w prezencie 92'' (o której istnieniu nawet nie wiedziałem) w tej samej cenie - nie będę wybrzydzał ;).

Nie wiem jeszcze jakie wyposażenie - wybiore coś, z tego co już mam. Wczoraj wypakowałem ją z pudła i nie miałem jeszcze nawet czasu się nad tym zastanawiać.

Opublikowano

poprzednia miała 88" ta ma 92'' - jest 10 centymetrów szersza i dłuższa, zwiększone powierzchnie sterów i wychyły jeśli ufać temu co napisali - poprzedniczki nie miałem więc trudno stwierdzić. Dodatkowo konstrukcja została dodatkowo usztywniona i wzmocniona węglem, wycofano się z przykręcanego firewall'a (tu jest już na stałe), kadłub został przygotowany pod rury rezonansowe (dłuższy tunel), zmieniono też odrobinę system montażu skrzydeł głównych. W necie są filmy jak Pickering i Smith oblatywali nową wersję - napisali, że model klasy 50cc w locie zachowuje się prawie jak 100cc. Twierdzą, że jest super - tyle z tego co wiem. Mi się podobała kolorystyka to kupiłem. Zamówiłem 88'' a dostałem  w prezencie 92'' (o której istnieniu nawet nie wiedziałem) w tej samej cenie - nie będę wybrzydzał ;).

Nie wiem jeszcze jakie wyposażenie - wybiore coś z tego co już mam. Wczoraj wypakowałem ją z pudła i nie miałem jeszcze nawet czasu się nad tym zastanawiać.

to faktycznie zmian jest sporo,wszystkie na plus :) ja miałem taką tylko 88" i byłem bardzo zadowolony :)

Grzegorz to chyba ta sama którą ty masz.

Damian ja mam 107" :)

Opublikowano

Widzę, że dołożyli rurę do prowadzenia przewodów od serw z ogona :rolleyes: Przyznam, że w GW było to dosyć wygodne rozwiązanie.

Opublikowano

Kontynuując temat Extra dostała nowe koła. Stare moim zdaniem były trochę za małe do tego modelu. Dzisiaj wszystko zostało ustawione i można uznać pracę przy modelu zakończone. ;) Przy założonych skrzydłach, ciężko się pomieścić z tą kobyłą w pokoju :rolleyes:  :rolleyes:

post-8587-0-97943900-1480540246_thumb.jpg

post-8587-0-99305700-1480540482_thumb.jpg

post-8587-0-67393100-1480540501_thumb.jpg

post-8587-0-70280800-1480540516_thumb.jpg

post-8587-0-28285000-1480540523_thumb.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Pracę przy Extrze wreszcie się zakończyły ;)  Dzisiaj w końcu została wstępnie wyważona, zważona i odpalona pierwszy raz. :) Waga całości  do lotu  z pełnym zbiornikiem to 14,6 kg. Poniżej krótki film z pierwszego odpalenia. Teraz zostaje tylko oblot B)

 

 

 

 

PS. Ciężko było się wyrobić w garażu 3m szerokim :o

post-8587-0-90371500-1489763770_thumb.jpg

  • 2 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

fajna, jaki będzie silnik? wrzuć foty konstrukcji bo jestem ciekaw czy coś zmienili w stosunku do wersji sprzed roku

Opublikowano

boxer? czy jednocylindrowka? bo sa takie i takie ;)

u mnie na rcgf61 (1cyl) problem z wywazeniem, model ewidentnie zrobiony pod dwa gary. Da sie to zrobic ale w pip roboty. Wywalilem juz rure na przewody z ogona (40g), wrzucilem 3x lion na domek silnika, + 160g balastu w masce (przy wlotach) i nadal za ciezkawa na ogon. Teraz, żeby odciążyć tył wycinam srodkową listwę w dole kadluba (ta pomiedzy wzmocnionymi węglem). Jesli nie chcesz się zbytnio babrać w uszczuplanie tyłu to sugeruję boxera ;) Ale lata się tym fajnie, inaczej niż klasycznym 2,2m.

  • Lubię to 1
Opublikowano

boxer? czy jednocylindrowka? bo sa takie i takie ;)

u mnie na rcgf61 (1cyl) problem z wywazeniem, model ewidentnie zrobiony pod dwa gary. Da sie to zrobic ale w pip roboty. Wywalilem juz rure na przewody z ogona (40g), wrzucilem 3x lion na domek silnika, + 160g balastu w masce (przy wlotach) i nadal za ciezkawa na ogon. Teraz, żeby odciążyć tył wycinam srodkową listwę w dole kadluba (ta pomiedzy wzmocnionymi węglem). Jesli nie chcesz się zbytnio babrać w uszczuplanie tyłu to sugeruję boxera ;) Ale lata się tym fajnie, inaczej niż klasycznym 2,2m.

 

O kurde a ja mam solo cylinder :/. Ale dojdzie power box + 2pakiety lipol na zasilanie +1 na zapłon jakos sie to zniweluje :P

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.