jędrek Opublikowano 26 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Witam Niewiele, ale coś tam do przodu, zawiaski wklejone w , jeszcze nie przeciętą, pokrywę przedniego koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Przymiarka osłony do kadłuba. Teraz tylko jakieś "ustrojstwo" do zamykania i otwierania trzeba wydumać. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Witam Trochę "powalczyłem" z osłonami podwozia przedniego. Zawiaski z tkaniny i żywicy trochę za delikatne były. Zrobiłem nowe, w podobnej technologii, ale zamiast żywicy użyłem CA. I okazało się, że to jest to . Zawiasy trochę grubsze, tkanina 80g/m2 x3, przesączana CA. Wykonanie jednej połówki zawiasu zajmuje około 3-4 minut. Zrobiłem również nową osłonę. Poprzednia była trochę za wiotka. stara i nowa osłona z przyklejonymi zawiasami zmontowałem całość, dorobiłem napęd zębatkowo-łańcuchowo-popychaczowo- sprężynowy zamykania osłony i tak to wygląda 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2016 Parę fotek mechanizmu zamykania osłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał .k Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Eee tam, nuda!nawet się do niczego przyczepić nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Pięknie! A nie da się trochę spowolnić tego podwozia? W oryginale trwa to ok 4 s. 45 sekunda filmu. A tak poza tym to mniodzio! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Pięknie! A nie da się trochę spowolnić tego podwozia? W oryginale trwa to ok 4 s. 45 sekunda filmu. A tak poza tym to mniodzio! Nie wiem, czy można spowolnić to podwozie. Jest to oryginalne, elektryczne z HK. Serwa mogę spowolnić z nadajnika do 9,9 s. A tak swoją drogą, patrzą co inni Koledzy "wyprawiają" ze swoimi modelami, to temat o Orliku powinien być przeniesiony do półmakiet albo ćwierćmakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 zrobić taką mechanike podwozia to wyższa szkoła jazdy,gratulacje.zdrówka i więcej wolnego czasu życze p.Andrzeju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 A tak swoją drogą, patrzą co inni Koledzy "wyprawiają" ze swoimi modelami, to temat o Orliku powinien być przeniesiony do półmakiet albo ćwierćmakiet. Andrzej Orlik jest właściwym miejscu i warty jest śledzenia dla nauki własnej i potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Nie wiem, czy można spowolnić to podwozie. Jest to oryginalne, elektryczne z HK. Serwa mogę spowolnić z nadajnika do 9,9 s. Swego czasu długo szukałem info na ten temat i upewniałem się ileś razy, że podwozia servoless retract nie da się spowolnić aparaturą, bo pracują zero-jedynkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 dobrzy ludzie taki fajny model więc może koniec dyskusji o czasie zamykania podwozia? czekajmy z niecierpliwościa na ciąg dalszy bo jak słusznie kol. rafał napisał,,nuda,,niema sie nawet do czego doczepić .pozdrówka dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Swego czasu długo szukałem info na ten temat i upewniałem się ileś razy, że podwozia servoless retract nie da się spowolnić aparaturą, bo pracują zero-jedynkowo. Chyba że zmianą napięcia, ale czy jest sens? Nie wiadomo, czy przy mniejszym napięciu silniki dadzą radę ( będzie wolniej). Próbować nie będę. Jeszcze jeden filmik z chowania podwozia w pozycji normalnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 No i super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 EXTRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 dla mnie bomba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał .k Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 dla mnie bomba a kto nie widział ten tromba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henio Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Krzysztof to nie EXTRA to Orlik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Extra Orlik sie zapowiada oblot tuż tuż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Do oblotu to jeszcze trochę. Powoli zabieram się za wykończeniówkę. Szpachlowanie, szlifowanie, oklejanie, podkład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 W ramach przerwy w śmierdzącym oklejaniu, zrobiłem klosze świateł pozycyjnych i klosz lampy antykolizyjnej, umiejscowionej w sterze kierunku. Nie będzie to pełna makieta, ale parę szczegółow zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi