olo Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 A może silnik tłokowy,dolnopłat i stałe podwozie? Chyba nie zasnę z tej ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Olo, na pewno będzie silnik, skrzydła i podwozie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Będę się powtarzał za kolegami, ale same "ochy i achy" pod adresem twojego Orlika . Mam prośbę, napisz jakie mechanizmy chowania podwozia zastosowałeś, ew, daj jakąś fotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Dzięki Bartek. Mechanizmy z " klasztoru" od naszych skośnookich przyjaciół. Do modeli o wadze 4,7 kg. Na stronie jest kilka typów. W tej chwili brałbym coś lepszego ( na pewno byłyby droższe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Olo, na pewno będzie silnik, skrzydła i podwozie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Hmmm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Taki młodszy brat Orlika - więc obstawiam że Iskierka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Witam Może nie młodszy brat, a raczej rywal. Powstawały w podobnym czasie i w zasadzie w tym samym celu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek M Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 To racja , jest troszeczke mniejsza i wolniejsza , ale równie piękna jak ORLIK -Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam Powalczyłem trochę ze sterowaniem podwozia przedniego i filmik niestety na filmie nie ma na razie jak się składa podwozie, bo padła elektronika, a konkretnie wyłącznik krańcowy, trzeba zakupić nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Z jakiego materiału są te dźwignie pośrednie, te lutowane? Lutujesz to zwykłą cyną, czy czymś specjalnym? Da radę lutownicą pistoletową 100W? Pytam, bo szykuje się do modyfikacji napędu klap w Corsairze i chyba czeka mnie taka robótka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 laminat szklany z miedzią zwykłą lutownicą spokojnie można to lutować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 laminat szklany z miedzią zwykłą lutownicą spokojnie można to lutować Czy dobrze rozumiem: łączyć miedź z laminatem poprzez lutowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 formatka laminatowa już jest powleczona miedzią można kupić jedno lub obustronnie powleczoną http://allegro.pl/laminat-fr-4-1-5mm-70um-format-200-300mm-1-stronny-i5051580176.html http://allegro.pl/laminat-fr-4-format-110-215mm-2-stronny1-5mm-18-18-i5056822211.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Dzięki za wyjaśnienia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam Dokładnie tak jak Maciej napisał . Cyna ze szpuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Andrzej zrób przelotki w miejscach gdzie podszlifowałeś konstrukcję.Przytrzymają linki po złożeniu podwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Dzięki za podpowiedź. Będę mógł sprawdzić jak dostanę nowy wciągnik. W miejscu podszlifowania. mniej więcej , będą końcówki cięgien, muszę więc sprawdzić żeby nie kolidowały z przelotkami. Coś wydumam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam Powalczyłem trochę ze sterowaniem podwozia przedniego 164.JPG 165.JPG 166.JPG 167.JPG 168.JPG 169.JPG i filmik niestety na filmie nie ma na razie jak się składa podwozie, bo padła elektronika, a konkretnie wyłącznik krańcowy, trzeba zakupić nowe Witaj !, W połowie długości linek skręcających kołem zamocuj do kadłuba małe odciągi , ja to robię z gumki lub sprężynki , aby po złożeniu koła zluzowane linki nie zahaczyły o coś w kadłubie i aby nie zablokowały podwozia. Ja używam linek plecionych grubości 0,3 -0,5 mm . Na H.K. widziałem płytki z elektroniką do podwozi . Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam Dzięki Lucjan za podpowiedź, linki których użyłem mają średnicę 0,4 mm, powlekane. Co do elektroniki wciągników, wiem, że są. Niestety nie będą pasowały wymiarami do mojego podwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi