piotralski Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Wojtek, dasz spokojnie radę! Ja też jeśli chodzi o laminaty zaczynałem od Falcona.... i jak widać do Falcona wróciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 No też tak myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AeroArt Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Andrzej no weź przestań i nie przesadzaj. Pierwszy model z laminatu a Falcon będzie 11 modelem jakim będę latał. Latałem Cessną 182 z Art-Tech, Easy Glider Electric z MPX, Junior S Graupnera, Proxima II z Reichard Modelsport, Blizzard z MPX, Icon A5 EPP, AXN Clouds fly, Easy Glider Pro z MPX, Hurricane ESA, Minimoa z Royal Model. I gdzie tu odwaga Wojtku to był tylko żart. Z pewnością nie z takimi modelami dasz sobie radę. Twój hangar robi wrażenie! Pozdrawiam, Andrzej Musiałem trochę odświeżyć elektrownie... niektóre bateryjki miały już kilka sezonów. Myślę, że 6 pakietów to takie optimum jak dla mnie by się modelem wyhasać PS Nie ładuje pakietów na lotnisku. Wracając do regulatora. Zrobiłem próbę statyczną i... wygląda na to że wszystko ok... Piotrze, napisz jakie są powody, że nie ładujesz pakietów na lotnisku... Religia Ci zabrania...? Ale Piotrze, jakieś uzadnienie tego musi być... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Wojtek spokojnie dasz radę. Pojedziemy do Michałkowa tam lotnisko wielkie, więc lądować możesz nawet i 200m od siebie . A jak podpytasz Piotra jakie ma nastawy przy motylku to gwarantuję, że wylądujesz do nogi. Falcon to naprawdę świetny model i lądować można nim prawie na rzęsach byle by trochę wiało. Ja mam 1,5 szt. wersji Evo ale na pewno zakupię wersję New 2.2. Ktoś pewnie zapyta poco. Ano dla tego, że po pierwsze - formy są nowiuteńkie jeszcze dziewicze, więc dokładność i jakość będzie światowa, po drugie Leszek tak długo pieścił i dopracowywał ten model, że na 110% będzie - ba ma rewelacyjne własności lotne (jak słyszę relacje chłopaków), no i ostatnia sprawa robi to osobiście zajebiście doświadczony modelarz którego wszystkie dotychczasowe produkty są już kultowe i zaczynają być legendarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Po prostu tak mam Inaczej, jak widzę na lotnisku Kolegów co wydeptują ścieżki bo im się pakiet ładuje, to mnie śmieszy... Lubię mieć zapas i lecieć kiedy chce (jak już dotrę na lotnisko), a nie wtedy kiedy mogę. Poza tym, widziałem wielokrotnie zdziwienie, jak po całym dniu nagle ktoś nie mógł odjechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Ktoś pewnie zapyta po co. Ano dla tego, że po pierwsze - formy są nowiuteńkie jeszcze dziewicze .Czyli Te formy były robione od podstaw?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Piotrze - mógłbyś rozciągnąć jedno załączenie silnika ? Obroty śmigła wskazują, że albo silnik się dusi albo ewidentnie brakuje mu 1 celi. Sądząc po prądzie - raczej to pierwsze. Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Ktoś pewnie zapyta po co. Ano dla tego, że po pierwsze - formy są nowiuteńkie jeszcze dziewicze .Czyli Te formy były robione od podstaw?? TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Piotrze - mógłbyś rozciągnąć jedno załączenie silnika ? Oczywiście, ale dopiero wieczorkiem. Obroty śmigła wskazują, że albo silnik się dusi albo ewidentnie brakuje mu 1 celi. Sądząc po prądzie - raczej to pierwsze. Pozdrawiam - Jurek To zapewne kwestia dobrania śmigła. http://pfmrc.eu/inde...e/page__st__140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AeroArt Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Andrzeju trafiłeś w 10. Co do motylka to pierwsza próba i model poderwało do góry. Nie miksowałem wysokością tylko zmniejszyłem kąt lotek. Za trzecim razem bylko prawie ok. I tak do końca latania zmienialem te kąty aż skonczyły sie pakiety. Myślę że ten sezon to będzie nauka i poznawanie Falcona. Eryku, Mógłbyś napisać jaki masz setup (jakie wyposażenie) w swoim modelu, no i może coś o ustawieniach... Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Piotrze - mógłbyś rozciągnąć jedno załączenie silnika ? Niestety tamtego loga jakoś wypiep.. w sensie się usunął Dziś w wolnej chwili pobawiłem się kalkulatorkiem i chyba 16x10 będzie bardziej odpowiednie. Po oblocie na tym śmigiełku zdam relację jakie różnice. Log poniżej, śmigło 16x10 pakiet4S: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Silnik Mega AC 22/30/3E, śmiglo 13x7,regiel Dualsky 65A, serwa na skrzydłach 4x KST DS 135MG a wysokość 2x Futaba S3115. Bec zewnętrzny. Latam na pakietach FlightPower 3S. I już widzę, że będzie potrzeba zakupienia 4S. Generalnie mam dwa ustawienia skrzydła. Pierwsze to lotki pracują z klapami z czego te drugie w zakresie 10% w stosunku do lotki, ale tylko do dołu. Drugie to lotki do klap 45% i różnica w wychyleniu pomiędzy lotkami to 40% Nic jeszcze nie ustawiałem z ogonem, czekam na sobotę. Motyl wygląda tak - klapy max w dół a lotki tylko 3mm wgórę i nie wiem czemu ale to było moje najlepsze ustawienie. Dopiero po zmianie kąta lotek modelu nie podrywało do góry. Napewno sprawdzę to przy innym sc bo teraz mam 65 i czuję że jest ok na początek. Bardzo bym chciał dowiedzieć się na jakich ustawieniach lataliście z Piotrem i do jakich doszliście na koniec latania. Napewno muszę wlatać sie bo parę lotów plus emocje związane z nowym modelem nic mi jeszcze nie mówią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 lotki wychylają Ci sie więcej w dół niż w góre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Tak na szybko, przy tym silniku (22/30/3E), pakiecie 3S i śmigle 13x7 to pewnie wznoszenie było "takie sobie" ? Jak dasz 4S, poczujesz (wiem co mówię, moje EVO ma takie serduszko) różnice . Pomierzę swoje wychyły i dam znać, ale już nie dzisiaj.... Póki co nie zdążyliśmy sprawdzić różnicowania lotek, a tym bardziej łączenia klap z lotkami. Chyba lepiej się przygotowałeś do oblotu niż ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 lotki ida więcej w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 lotki wychylają Ci sie więcej w dół niż w góre? masz na myśli ustawienia w aparaturze, czy możliwości mechaniczne? PS Precyzyjniej zadawaj pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 masz na myśli ustawienia w aparaturze, czy możliwości mechaniczne? PS Precyzyjniej zadawaj pytania czytaj czytaj ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Czytam, czytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Milocha Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Tak na szybko, przy tym silniku (22/30/3E), pakiecie 3S i śmigle 13x7 to pewnie wznoszenie było "takie sobie" ? Jak dasz 4S, poczujesz (wiem co mówię, moje EVO ma takie serduszko) różnice . Pomierzę swoje wychyły i dam znać, ale już nie dzisiaj.... Póki co nie zdążyliśmy sprawdzić różnicowania lotek, a tym bardziej łączenia klap z lotkami. Chyba lepiej się przygotowałeś do oblotu niż ja Masz rację nie leciał pionowo do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Napewno muszę wlatać sie bo parę lotów plus emocje związane z nowym modelem nic mi jeszcze nie mówią. Eryk, uwierz mi że miałem takie same emocje. Model ma duży potencjał. Ty latałeś na SC 65mm, a ja na 76mm. Jeśli mogę coś zasugerować to na razie dogadaj się z motylem, resztę mechanizacji skrzydła zostaw na deser. I po woli, nie wszystko na raz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi