Marcin81 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Szybowce to poezja Poezja jest pięknem, czyli szybowce (moto też), to piękno w czystej lotniczej postaci bez względu na doskonałość i firmy... Fajnie, że zaraziliście się/jesteście zarażeni Condor'ami i lataniem ze świstem skrzydeł (tym dla relaksu ). Miło patrzeć na rozwój tego wątku! Pozdrawiam użytkowników i przyszłych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Wojtek, dzięki za propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Silnik przez Was podany min. przez Wojtka http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32818__Turnigy_GliderDrive_SK3_Competition_Series_3858_4_6_840kv.html, to nie jest silnik w granicach 200G (190G), jak pisze Jacek. Wewnątrz obudowy znajduje się mały (ok.125G) silnik, outrunner, odpowiednik silników 3542, ale z mniejszą srednicą i stosunkowo dużą szczeliną między stojanem a magnesami (mniejsza siła na wale, przy tym samym prądzie). A więc nawet mniejszy niż 3542. Wiem, bo w zeszłym tygodniu taki przewijałem. Ten silnik tylko wygląda na duzy. Sama obudowa waży ok. 40G. Jedyną jego zaletą są wyprowadzenia z tyłu, ale za to gorsze chłodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Tomku (Piecz) ten silnik w takiej konfiguracji lata u mnie w Antares'ie (2800g i 2800mm) i Fascination (2900g i 3600mm) i jest OK. Na filmach z linku w podpisie można zobaczyć jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Bogdan ? Ile jest tej szczeliny pomiędzy statorem i magnesami ? - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Silnik przez Was podany min. przez Wojtka &http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32818__Turnigy_GliderDrive_SK3_Competition_Series_3858_4_6_840kv.html, to nie jest silnik w granicach 200G (190G), jak pisze Jacek. Wewnątrz obudowy znajduje się mały (ok.125G) silnik, outrunner, odpowiednik silników 3542, ale z mniejszą srednicą i stosunkowo dużą szczeliną między stojanem a magnesami (mniejsza siła na wale, przy tym samym prądzie). A więc nawet mniejszy niż 3542. Wiem, bo w zeszłym tygodniu taki przewijałem. Ten silnik tylko wygląda na duzy. Sama obudowa waży ok. 40G. Jedyną jego zaletą są wyprowadzenia z tyłu, ale za to gorsze chłodzenie.HK podaje wagę tego silnika 180 g. Tomku (Piecz) ten silnik w takiej konfiguracji lata u mnie w Antares'ie (2800g i 2800mm) i Fascination (2900g i 3600mm) i jest OK. Na filmach z linku w podpisie można zobaczyć jak to działa. Jurku, Ok. dzięki za rozwianie wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Jerzy Markiton W silniku, o którym pisałem, Turnigy GliderDrive SK3 840kv, szczelina między magnesami a stojanem wynosiła ok. 0,9mm (1,8mm na średnicy). Jest to bardzo duża szczelina (w dobrych silnikach spotykałem ok. 0,3mm i lepiej). Dla przykładu w trzech silnikach Turnigy 3542, które leżą na półce, a więc, jak pisałem, nieco większych (140G) szczelina wynosi ok. 04mm (na średnicy 0,8mm). Natężenie pola w szczelinie maleje z kwadratem odległości. Była to jedna z największych szczelin, z jakimi miałem do czynienia (a przewijałem naszych silników juz ponad setkę a i swoich mam, jak policzyłem 27 szt.). W ogóle, to wspomniany silnik ładnie wygląda, ładnie odpikaszona obudowa, a wewnątrz outrunner na poziomie dzwonka. W dodatku bardzo niechlujnie nawinięty, z różną ilością zwojów na zębach-co niestety spotykam w większości chińczyków. A i jeszcze, wspomniany egzemplarz miał przekoszoną obudowe względem podstawy silnika. Wał obracałeł się z wyczywalnym, płynnym oporem. Pomogło lekkie przetoczenie podstawy. Kręci juz lużno, ale to powinna wychwycać fabryka. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 A co myślicie o serwach z frsky dostępnych na strnie 77hobby (http://77hobby.pl/frsky-serwomechanizm-d25ma-p-27.html). Czy ktoś może je ma i może coś powiedzieć? Nadadzą się do Condora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JMRC Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Przypominają KST, spokojnie na lotki się nadadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 2,1kg/4,8V i 2,6kg/6V Do spokojnego latania może wytrzymają choć osobiście poniżej 3kg bym nie zszedł. ( http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=65_457_791&products_id=14872 lub http://www.nastik.pl/hitec-hs125mg-p-1061.html ) Tak jak Jurek: na lotki jako-tako ale klapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 2,1kg/4,8V i 2,6kg/6V Do spokojnego latania może wytrzymają choć osobiście poniżej 3kg bym nie zszedł. Tak jak Jurek: na lotki jako-tako ale klapy Znakiem tego ja powinienem wymienić jak najszybciej, bo u mnie siedzą te Emax 1,5 - 1,8 kg/cm na lotkach klapach i SW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Swojego czasu "Maluchy" też ciągnęły przyczepy kempingowe Ale... co ja tam wiem... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Znakiem tego ja powinienem wymienić jak najszybciej, bo u mnie siedzą te Emax 1,5 - 1,8 kg/cm na lotkach klapach i SW Kiedyś Tomasz coś Ci napisałem takiego, i z czasem sam doszedłeś do tego że lepiej nie ryzykować.. "Czepiając" się dalej to te serwa są dedykowane/zestawowe ?? wg mnie bidnuitkie ,plastikowe ząbki,1,5 kg w modelu 3 metrowym...zdecydowanie rób je z możliwością łatwej i szybkiej wymiany... ,tym bardziej na klapach,jak nie schowasz ich przed przyziemieniem a trawska będą wysokie lub nierówności to będzie tylko brzdęk i mak z ząbków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 No tak, więc do puki nie kupię nowych to nie latam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Ee,no znowu bez przesady...Delikatnie możesz latać ,bez szaleństw, a powoli myśl nad nowymi i w niedalekiej przyszłości zmień . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 2,1kg/4,8V i 2,6kg/6V Do spokojnego latania może wytrzymają choć osobiście poniżej 3kg bym nie zszedł. ( http://www.modelemax...oducts_id=14872 lub http://www.nastik.pl...5mg-p-1061.html ) Dzięki bardzo za radę Ogólnie do klap, lotek i SW można zastosować takie same serwa no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Ogólnie do wszystkiego możesz zastosować takie same serwa, tylko serwa typu slim lub wing raczej będzie kłopotliwe zamontować w kadłubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anluk Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Do kadłuba (SK) myślałem zamontować "normalne". Natomiast wszystkie inne te cieńsze montowane poziomo. "Slim" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piecz Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Mix lotów CONDOR-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 OK Łukasz, na upartego możesz wszędzie wsadzić serwa slim. Condor przecież serwa SK i SW ma w ogonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi