Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

przymierzam się do wymiany "serduszka" Pilatusa, mam MVVS 58 IRS, oryginalny zestaw termos i kolanko, zapłon rozróżnia wydech "krótki" i wydech "długi".

No i to oryginalne kolanko nie bardzo pozwala (bez rzeźbienia) na umieszczenie termosu pod kadłubem - przy założeniu że silnik ma być jak najwyżej się da - średnica śmigła.

Zastanawiam się nad wykorzystaniem kolanka z rurką karbowaną. Z przyczyn oczywistych długość drogi spalin będzie większa niż w secie oryginanym.

Czy któryś z szanownych Kolegów ma porównanie lub wiedzę o wpływie takiej modyfikacji na osiągi silnika?

Będę wdzięczny za informacje.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.