Jump to content

Termos MVVS 58 - długość "kolanka"


RenoFlo
 Share

Recommended Posts

Cześć,

przymierzam się do wymiany "serduszka" Pilatusa, mam MVVS 58 IRS, oryginalny zestaw termos i kolanko, zapłon rozróżnia wydech "krótki" i wydech "długi".

No i to oryginalne kolanko nie bardzo pozwala (bez rzeźbienia) na umieszczenie termosu pod kadłubem - przy założeniu że silnik ma być jak najwyżej się da - średnica śmigła.

Zastanawiam się nad wykorzystaniem kolanka z rurką karbowaną. Z przyczyn oczywistych długość drogi spalin będzie większa niż w secie oryginanym.

Czy któryś z szanownych Kolegów ma porównanie lub wiedzę o wpływie takiej modyfikacji na osiągi silnika?

Będę wdzięczny za informacje.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.