Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich,

 

jak że nabyłem i właśnie wstępnie dotarłem pierwszy po wielu, wielu latach silnik żarowy (wcześniej używałem samozapłonowego) mam do Kolegów pytanie w jaki sposób i kiedy należy konserwować silnik żarowy zasilany metanolem z olejem i nitro. Czy po każdym użyciu, jezeli dajmy na to nie zamierzam go uzywać dłużej niż miesiąc, jak taką czynność wykonać? W jaki sposób usuwa się konserwację przygotowując silnik do pracy itp. Nabyłem "MT After run oil" tylko co dalej...

Opublikowano

Konserwacje przeprowadza się po sezonie użytkowania - jeśli w ogóle bo ja raczej nie stosuję. Po sezonie to np. na czas zimowy jeśli tym czasie nie latasz. Wkraplasz -n tok po odkręceniu świecy kilka kropel oleju np. wymienionym After run i przekręcasz wał silnika parę razy by rozprowadzić olej. Do gaźnika też wkraplałem. Gdy usuwasz olej to zaciągasz trochę paliwa, na którym latasz - bez odpalania silnika - i w ten sposób przemywasz go.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.