majula7 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Pełna specyfikacja modelu w dziale elektryki U mnie pokryta Coverallem i silnik asp .25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 No i ....??? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 czas ją wysłać w powietrze i stało się https://www.youtube.com/watch?v=LSuRHM_wpbQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Niestety pisze że film jrst prywatny i nie da się go oglądnąć Napisz jak lata z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 postaram sie upublicznic film lata naprawde ok, już powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Napisz jeszcze ile wyszła waga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Waga gotowca do lotu 1,2kg obecnie po dwóch kretach 1,4kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Co robiłeś że zaliczyłeś kreta ? Będziesz robił oslonę silnika ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 pierwszym razem lot odwrocony jakies 5 m nad ziemia i zamiast oddac zaciagl.. drugi raz to niedbalstwo zasilania zasilanie wlaczone bezposrednio do przedluzacza i styki zasniedziale i po wyjsciu z ranwersa lot prosty do ziemi brak sterowania oslona polegla w pierwszym krecie Mirek dostarczy druga jak sie spotkamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 i tak na zakończenie wakacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 No to tu już kolega zaszalał ... metamorfoza modelu po całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 hahaha. Szacunek :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 a tak to lata https://www.youtube.com/watch?v=0Plj445pkxw&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralu Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Witam, jestem w trakcie składania ww Extry i w związku z tym mam pytania do kolegów. Czym zabezpieczyć konstrukcję przed działaniem paliwa? Czy wykonywać jakiś specjalne wzmocnienia ściany grodziowej (ogniowej)? Myślałem o listewkach sosnowych 4mmx4mm na łączeniu ściany z kadłubem. Mam silnik Os max 15LA czy wystarczy? Zastanawiam się nad 25LA, ale nie jestem pewien czy ma to uzasdnienie......? Musiał bym go kupić. Pozadrawiam i z góry dzięki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Co do pierwszego - przed wpływem paliwa możesz zabezpieczyć żywicą do laminowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 z tym silnikiem to troche malo. do normalnego latania styknie ale bedzie malo mocy. co do wzmocnien to oczywiscie bo to konstrukcja typowo elektr. i spalina robi spore spustoszenie. wrege wzmocnij i zabez. np cienko wikolem lub czyms co jest odporne na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 A z tym silnikiem nie wyszedł zbyt ciężki na przód? Doważałeś ogon? Ile ciągu ma twój ASP i na jakim śmigle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 nie tylko zasilanie jest umieszczone na koncu kabinki, no i domek obciety do polowy, obecnie wrega jest ze sklejki pelnej 4mm i tez jest ok troche zbiornik cofnalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralu Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Mam pytanie do kolegów, odnośnie mocowania silnika. Moja Extra jest gotowa do oblotu z silnikiem Os Max 25 LA. Najbardziej pożądanym mocowaniem tego silnika w tym modelu jest " głowica w poziomie" tak jak u kolegi Majula7. Jaki to ma wpływ na późniejszą pracę silnika? Moje doświadczenie z silnikami spalinowymi jest niewielkie, mam jeden model z takim silnikem, ale zamontowany "tradycyjnie" głowicą do góry. Czy przy zamontowaniu silnika z głowicą w poziome trzeba dokonać jakiś zmian na linii zbiornik-silnik?. Pozdrawiam Ralu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 nie, ale swieca jak najcieplejsza i bedzie ok wstaw fotki swojej extry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi