Modelarz 2123 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam mam problem ze zbiornikiem paliwa. zamontowałem go tak jak w instrukcji ale wydaje mi się że jest on za wysoko w stosunku do śilnika i przez to się zalewa gdy wyreguluje silnik na maksymalnych obrotach to jak daje mu mniejsze do dosyć mocno dymi i przy połowie otwarcia przepustnicy zaczyna gasnąć. Jak szybko zwiększam na maksymalne to troche hlapie z gażnika paliwo. Nie wiem w jaki sposób to naprawić czy po przez regulację śrubą niskich obrotów coś pomoże Cytuj
Zefirek Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 POWITALNIA - miejsce to przeznaczone jest do pierwszego "przywitania" się z innymi bywalcami forum, gdzie użytkownik pokrótce przedstawia swoją osobę, opisuje skrótowo dotychczasowe dokonania, doświadczenia i oczekiwania... Cytuj
Irek M Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Najprostsza czynność to zamocowanie zbiornika trochę niżej. Rozumiem, że górna ścianka zbiornika jest wyżej niż poziom osi rozpylacza? Może wystarczy tankować tylko tyle by poziom paliwa był na poziomie rozpylacza . Cytuj
Modelarz 2123 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 Górna ścianka zbiornika jest wyżej niż poziom rozpylacza. Gdybym tak tankował to bardzo mało paliwa by się zatankowało Cytuj
Irek M Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 No to musisz obniżyć bo wynika z tego , że jest dużo za wyżej (?). Cytuj
Modelarz 2123 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 niestety nie wiem czy obniżenie zbiornika jest możliwe bo jest tam już fabrycznie przeznaczone miejsce dla niego jeśłi obniżyć to tak by górna ścianka była na poziomie rozpylacza Firma hangar 9 wydawać by się mogło że dobra a nie potrafi dobrze zbiornika na paliwo zamontować Cytuj
Shock Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Firma hangar 9 wydawać by się mogło że dobra a nie potrafi dobrze zbiornika na paliwo zamontować Nie wydaje mi się.... Zacznij od solidnej regulacji silnika . Cytuj
Modelarz 2123 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 czyli co regulować niskie obroty bo na wyskoich jest wyregulowany Dodam jeszcze , że po zgaszeniu silnika z paliwem w zbiorniku paliwo płynie cały czas i bez przerwy do ślnika Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.