Skocz do zawartości

Budowa mojego 1 modelu


JarekJ121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

o fun cubie mówisz? nie potrafie się jeszcze przestawić na te górno płaty jedynym jaki kiedyś skleiłem z MM to jakiś Henszel 200 coś tam był ładny


a może sam coś z podkładów pod panele wystrugam zobaczymy


Marzy mi się mig 29 lub f 16 ale z napedem odrzutowym mam plany takiego silnika w postaci rysunków technicznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Pierwszy model ma Cię nauczyć latać a nie wyglądać. A po prawdzie, to po paru lotach to i wyglądać nie będzie. :)

Górnopłaty są po prostu spokojniejsze w lataniu, ale jak bardzo chcesz warbirda to zbuduj sobie coś z ESA. Pianka EPP jest wyśmienita do tłuczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo za duży skłon silnika, jak ma dobre wyważenie to zostaje Ci tylko puścić go swobodnie w krzaki, jak mniej więcej dobrze poszybuje to zostaje Ci kombinowanie ze skłonem. Lub po prostu źle startujesz, takie modele często wymagają podciągnięcia SW do startu lecz umiejętnego aby nie przeciągnąć maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy masz ujemny skłon to silnik ciągnie lekko w dół. Wraz ze wzrostem predkosci zwieksza sie sila nosna przez co dziob samolotu wznosi sie ku gorze, wtedy silnik ma wieksze obroty i rownowazy przechyl samolotu.

 

Silnik na prosto, wtedy ciagnie tylko w przod.

 

Sklon dodatni juz sie sam domyslisz.

 

Co do goleni to wieksze znaczenie od dlugosci ma ich polozenie. Jezeli sa za blisko srodka ciezkosci to samolot bedzie mial duza sklonnosc do robienia kapotazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo za duży skłon silnika, jak ma dobre wyważenie to zostaje Ci tylko puścić go swobodnie w krzaki, jak mniej więcej dobrze poszybuje to zostaje Ci kombinowanie ze skłonem. Lub po prostu źle startujesz, takie modele często wymagają podciągnięcia SW do startu lecz umiejętnego aby nie przeciągnąć maszyny.

skłonu nie ma silnik w osi modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy masz ujemny skłon to silnik ciągnie lekko w dół. Wraz ze wzrostem predkosci zwieksza sie sila nosna przez co dziob samolotu wznosi sie ku gorze, wtedy silnik ma wieksze obroty i rownowazy przechyl samolotu.

 

Silnik na prosto, wtedy ciagnie tylko w przod.

 

Sklon dodatni juz sie sam domyslisz.

Dzięki Piotrze zrobiłem wszystko w osi modelu i teraz mam zagadkę!?

A powiedzcie mi jeszcze czy w przypadku gdy kola stawiają za duży opór to taka sytuacja może zaistnieć że go wywinie w przód na śmigło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tym wyważeniem ? Koła raczej nie .

wyważony tak jak powinno być do góry kołami sc w miejscu wyliczonym, jak go odchylałem w przód czy w tył to wracal do pozycji sc

Wtedy wydluzy sie dlugosc rozbiegu. Raczej przy lądowaniu mialbys problem. Tobie chyba chodzi o to ze ciezko sie obracaja??

 

 

W jakiej odleglosci jest u ciebie podwozie od srodka ciezkosci??

tak ciężko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.