Chuck Yeager Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Z tego co Sebastian pisał wcześniej to chyba będzie przerabiał te wydechy tak żeby wylot spalin był jak w oryginale.
nicvert Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Sebastian hi! Na filmie widzimy również, że nie daje tylko ocylindrowane, usuwa fajkę ze świecy i czyni tak, jak okazało się, że śmigło jeśli wy dwaj iskry, jeśli ma Twój box zapłonu i ma dobrą zmianę.do garnków? co ty chce bok jako prawdziwa?wkrótce Baptiste
Chuck Yeager Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Czy istnieje możliwość abyście takie wiadomości jak powyżej uzgadniali poprzez PW a potem ewentualnie wstawiali własne tłumaczenie a nie takie z Google Translate. Pierwsze dwa posty były jeszcze zabawne, ale teraz już źle się to czyta...
nicvert Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Niestety Chuck Google tłumaczone słowo w słowo.Lubiłem poz
nicvert Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 De quel vis parle tu Sebastian?de la vis qui bloque la commande des gaz!!!!! To, co zobaczył, rozmawia Sebastian? Wkręt blokuje przepustnicę !!!!!
Chuck Yeager Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Na jakich ustawieniach silnik pracuje obecnie (igła wysokich i wolnych obrotów)? Tzn ile obrotów są wykręcone od pozycji całkowitego wkręcenia?
Chuck Yeager Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Który cylinder nie chce palić - ten po naprawie? Może jest jakaś nieszczelność i kompresja nie taka jak trzeba z powodu tej tulejki. sprawdzałeś szczelność połączenia domowymi metodami (mydliny)? Igły na sam początek ok. Jak silnik reaguje na gwałtowne dodanie gazu? - ma objaw jak by chciał zgasnąć, przyspiesza szybko i równo czy też ospale i powoli? Najpierw musisz wyregulować igłę wolnych obrotów, aby przyspieszenie do wysokich było pewne i bez zbędnej zwłoki oraz dlatego, że igła wolnych ma wpływ na ustawianie wysokich i ciężej ustawić poprawnie silnik zaczynając od igły wysokich. Jeśli silnik pracując na jałowych obrotach po gwałtownym dodaniu gazu będzie gasł to igła jest wkręcona za bardzo (jeśli masz na 1,5 obrotu to mało prawdopodobne), jeśli ospale ale jednak przyspiesza to wkręcasz o 1/16 obrotu i obserwujesz reakcję. Jak masz ustawione już wolne to regulujesz wysokie. Tu już się trzeba pilnowac i jak uzyskasz stabilne wysokie obroty to odkręć z powrotem igłę wysokich tak, żeby obroty max spadły o ok 500 rpm - na takim przelaniu będziesz latał na początek. Pozdrawiam
Chuck Yeager Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Po zamianie fajek nie pali dalej ten sam cylinder?
Chuck Yeager Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 ciężko powiedzieć, raczej nie bo tak jak piszesz po zamianie przewodów dalej to zostaje ten sam cylinder, więc zapłon teoretycznie ok od strony sprawności. Najlepiej było by podłączyć inny zapłon dla pewności i powoli eliminować przyczyny - masz od kogo pożyczyć tam u siebie?
mecenas Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Witaj, I co tam? Doszedłeś "ładu i składu" z motorem? Niecierpliwie czekamy na jakiś filmik z oblotu.
cmaciek Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam Kolegę Sebastiana z Paryża, od początku kibicuję za wspaniałą robotę i bardzo trafny wybór samolotu. Zapewniam Ławoczkiny latają "same" ...... Pozdrawiam i bardzo mocno trzymam by model został ukończony... Maciek
coster Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Witaj, I co tam? Doszedłeś "ładu i składu" z motorem? Niecierpliwie czekamy na jakiś filmik z oblotu. tak doszedłem do tego czemu nie palił to nie diesel żeby palił na oleju za duzo oleju lałem do paliwa teraz chodzi jak ta lala Witam Kolegę Sebastiana z Paryża, od początku kibicuję za wspaniałą robotę i bardzo trafny wybór samolotu. Zapewniam Ławoczkiny latają "same" ...... Pozdrawiam i bardzo mocno trzymam by model został ukończony... Maciek samolot już ukończony i za tydzień w niedziele poleci chyba:) hehe, już podejście jedno było ale nie wystartował mała usterka ale już naprawiona
Tomek Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Ła miało w niedzielę premierę na lotnisku pod Paryżem. Planowaliśmy oblot ale drobne błędy z mocowaniem serwa gazu uniemożliwiły poprawną regulacje niskich obrotów silnika. Więc teraz siedzimy w modelarni i poprawiamy wszelkie usterki i nie usterki które jeszcze w najbliższą niedzielę mogły by przeszkodzić w dokonaniu oblotu. Tak model prezentuje się ze swoim konstruktorem: i ja jako oblatywacz Niezatankowany model waży ok .18-19kg do lotu.
coster Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Ła miało w niedzielę premierę na lotnisku pod Paryżem. Planowaliśmy oblot ale drobne błędy z mocowaniem serwa gazu uniemożliwiły poprawną regulacje niskich obrotów silnika. Więc teraz siedzimy w modelarni i poprawiamy wszelkie usterki i nie usterki które jeszcze w najbliższą niedzielę mogły by przeszkodzić w dokonaniu oblotu. Tak model prezentuje się ze swoim konstruktorem: 20170716_143111.jpg i ja jako oblatywacz 20170716_143048.jpg Niezatankowany model waży ok .18-19kg do lotu. nie około tylko 18kg bez paliwa trzeba było dołożyć 1kg ołowiu na silnik do wyważenia
Tomek Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Za mocno wiało na oblot, tak ,że aż silnika nie słychać. Wstępnie w sobotę może w końcu poleci. https://www.facebook.com/sebastien.coster.3/videos/1443856195696490/
Tomek Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Samo wyważenie to prawie 2 kg (kołpak plus ołów). A po za tym one z tych planów tak wychodzą.
wlodeklis Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 2,5 m i 18 kg wagi wolno latać nie będzie
Bartek Piękoś Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Już raz ten film ktoś wklejał jako ilustrację jak ciężkie modele mogą latać. Rozpiętość 2.33, ciężar: 22kg
Tomek Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 No i poleciał ! Tym razem zaczęło się tragicznie , ale udało się i wzniósł sie w górę , potem już latał jak po sznurku. Absolutnie nie czuć masy i tragedii nawet z lądowaniem nie ma. A i dupa się nie wozi jak to ma często miejsce przy za ciężkich modelach. Sebastian mam nadzieje, że jutro wrzuci film . Ja miałem takie nerwy , że serce biło mi jak oszalałe. W stosunku do pierwszej wersji zmieniliśmy kilka rzeczy. Najważniejsze to wyważenie. 20cm od maski (było 25) Kosztowało nas to dodatkowe 2 kg ołowiu na przodzie. No i dostał nowy kołpak laminatowy. Zmniejszyliśmy wychyły sterów. Model lata wyśmienicie. Bardzo ładnie się prezentuje w powietrzu , jak i na ziemi, a lata jak po sznurku Sam jestem zdziwiony jak ładnie 20kg może się wozić po niebie. Zestresowany ja , przed oblotem
Rekomendowane odpowiedzi