Skocz do zawartości

LA7 skala 1:5 rozpiętość 2,45


coster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... relacji z mycia pędzla ;-)

Też przydatne dla nowicjuszy  ;). Polecam zamiast mycia - hermetyzowanie podwójną torebką z grubszej folii z mocnymi gumkami. Wystarcza na 2 - 3 miesiące. Folia musi być niewrażliwa na to, co jest na pędzlu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebastian nie przejmuj się tylko spokojnie pracuj. Zdjęcia nie zając nie uciekną a modelarze to ponoć cierpliwy naród więc chłopaki z pewnością dadzą radę. :)

Pamiętaj przysłowie co nagle to po.....

Spoko, nie ma ciśnienia, jest cierpliwa ciekawość kibiców  ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze nasza cierpliwosc ma pewne granice   :angry:

 Jarek, na mrozie w Malmo stoisz ? Wypij sobie grzańca z gożdzikami na mój rachunek  ;)

Sebastian, pracuj w skupieniu i powoli  B).

No i dawaj, dawaj te fotki, kurczę :rolleyes:.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwość to podstawowa cecha modelarza pośpiech jest wskazany w łapaniu pcheł ;):P

"Cierpliwość" pochodzi od "cierpieć". Więc wijemy się w bólach głodowych ciągu dalszego relacji... :(

 

Sebastian, pracuj powoli, dokładnie i w niczym niezmąconym skupieniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli gaźnik jest sprawny a jest to gaźnik membranowy to zbiornik może być nawet wyżej a jak silnik nie pracuje to i tak paliwo nie popłynie.

Spróbuj dmuchnąć w króciec paliwowy jak nie uwierzysz na słowo :-)

 

Możesz go zamontować dowolnie - gaźnik w dół czy w górę nie ma znaczenia.

Z tego co widzę to u Ciebie będzie trzeba gaźnikiem w dół ze względu na wydechy no chyba że masz zamiar je jakoś przerabiać pod względem wyprowadzenie spalin poza maskę silnika,

 

Odpalasz go na stanowisku czy w modelu? Jak masz go teraz zamontowany i jaką procedurę odpalania stosujesz - wtedy będziemy mogli szukać przyczyny.

 

Jak ukręciłeś ten gwint? Świecę wkręca się ręką a dopiero jak już dobrze siedzi to dokręcasz kluczem i to z czuciem.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba za długo trzymasz na ssaniu , są silniki które potrzebujją dużo paliwa przy rozruchu ale są też silniki które prawie wcale go nie potrzebują .

Ja mam ZdZ są to siliki które potrzebują bardzo dużo paliwa przy pierwszym rozruchu ale już przy następnych rozruchach nawet następujących po upływie 1/2 godziny nie muszę włączać ssania .

Musisz spróbować odpalić go bez ssania , a ewentualnie przegrodę ustaw w połowie zamkniętą wówczas zobaczysz co się dzieje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.