Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatni raz wypowiadam się w tym temacie zanim mnie szlag jasny trafi i krew nagła zaleje. Ten sklep to po prostu jakiś niesmaczny żart. Zwrócili część kasy, tylko szkoda, że nie na moje konto. Wniosek nasuwa się jeden. W sklepie tym panuje totalny burdel. Oni totalnie nie panują nad tym co się tam dzieje, totalna dezinformacja. Nie czytają maili od klientów bo gdy by czytali to wiedzieli by na jakie konto przesłać przelew. (wysłałem maila z trzech różnych kont z ich formularzem kontaktowym włącznie by mi nie gadali, że poczta w spamie ląduje itd.) Potem nie ma co się dziwić, że proste zamówienie realizują pół roku. Klient jeszcze idzie im na rękę i nie anuluje od razu zamówienia i daje im czas na sprowadzenie towaru to go jak szmatę potraktują. ŻENADA.

Mimo wszystko nie namawiam do niekorzystania z tego sklepu, może kiedyś się opamiętają (chyba nie wiem co piszę). Sami wyciągnijcie wnioski.

 

P.S.

Dam jeszcze tylko znać jak ta cała sprawa się zakończy.

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod
Opublikowano

Przestałem korzystać z ich oferty a gwoździem do przysłowiowej trumny było wycofanie się przez nich z wysyłek przez Pocztę Polską. Totalnie tego nie rozumiem. Nie mam czasu czekać na kuriera bo pracuję w różnych rejonach polski i w różnych godzinach, a kurier nie zostawi mi przesyłki pod moja nieobecność. Zakończyłem definitywnie zakupy w modele sklep.

Opublikowano

Oj chłopaki tak czytam te posty i nie wiem czy się pocieszać czy bardziej nakręcać. Myślałem ze to tylko ja mam problemy z tym sklepem. Sfinalizowałem w tym sklepie ponad 5 zamówień na łączną wartość ponad 700zł ( mało nie mało rzecz względna ) i tylko JEDO zamówienie obyło się bez kłopotów!!! Zawsze tak jak i teraz ( o tym za chwilkę ) zamówienie trwało ok. 2 tyg !!! Ludzie czy my żyjemy w Mozambiku by towar od zakupienia do dotarcia przesyłki trwał 2 tyg. toż to jak w HK ;/ mimo ze płacę za kuriera ( co powinno sprawić ze paczka będzie w domu do max 3 dni ).Tymczasem u mnie zawsze ten sam schemat zamawiam kilka rzeczy ( wszystko dostępne oczywiście ) na zmianę statusu” potwierdzenie przelewu” czekam dwa dni !!! Jak bym kasę płacił przelewem pocztowym ;/ ( a wpłacam przez Internet z rana by w ten sam dzień zaksięgowało się ;/ mam potwierdzenia smsem ze konto mi obciążono ). Po czym najlepszy jest moment oczekiwania zmiany statusu „ w trakcie realizacji” na status „ wysłane „ Na 5 przesyłem w czterech trwało to od tygodnia do ponad tygodnia !!! po czym zawsze dzwonił pan na mój telefon mowiąc ze sa małe problemy bo nie maja pewnych części zamówionych ( a wcześniej były !). Zawsze ten sam schemat rezygnuje z nich lub czekam jak ten debil kolejny tydzień ;/

Tak samo jest i tym razem ! Pokusiłem się jak zwykle o dość tanią wysyłkę ( kurier 15zł to nie aż tak dużo ) i najtańsza cene. Zakupiłem model EasyCub’a z multiplexa za 265zł w innych sklepach ok. 280-310zł. Czekam już ponad tydzień i znów telefon „ Przykro nam ale jest problem MODELUAKURAT NIE MAMAY JUŻ NA MAGAZYNIE” Mówię im „ jak nie macie jak kupowałem to był dostępny” a oni w tym momencie mnie rozbroili „ No tak tak myśleliśmy ale to był stan magazynowy dostawcy ‘ !!!! Zapytałem się czemu mi nie dali wcześniej znać tylko tydzień czekal,i znów z rozbrajającą szczerością tekst typu „ bo akurat dziś miała być dostawa modeli no ale przyszły modele tylko akurat nie MÓJ”. Ręce opadają dałem im czas do wtorku potem anuluje zamówienie. Niech doślą części które zamówiłem wraz z modelem a model kupie sobie gdzie indziej bo już pytałem w innych sklepach i jest… W czasie tego zamówienie wysłałem 2 maile z prawie 2 stronnicowe i żadnego odzewu, przeprosin itp… napisałem im, ze to moje ostatnie zakupy u nich jeśli modelu nie będzie do wtorku a opinia o tym sklepie podzielę się na forach do których należę… ja teraz widzę nie jestem pierwszym i ostatnim a co za tym idzie firmie nie zależy na klientach i moje wypociny wysyłane do nich pewnie są nawet nie czytane ;/

To tyle jeśli chodzi i mój przypadek, czeka na paczkę ( czuje się jak bym czekał na paczkę z HK;/ )

Opublikowano
od zakupienia do dotarcia przesyłki trwał 2 tyg. toż to jak w HK

Z HK bywa szybciej, w zeszłym roku żaglówka Monsoon przyszła w równy tydzień z czego 4 dni siedziała w Zabrzu na cle.

Opublikowano

Panie Panowie nadeszła wiekopomna chwila sklep wysłał paczkę !!! Wow co tam ze od złożenia zamówienie minęło 2 tyg ;/. Nie wiem czy podziałały maile czy telefon. Mieli ultimatum do środy. Zadzwoniłem ( 5 prób i telefon milczy ) Odebrał Pan i raczej nie w temacie został zapoznany z moim przypadkiem. Po jakieś tam konsultacji z jakimś Panem Pan w słuchawce znów przemówił z model będzie jutro na 99% hmmm mowie dać się nabrać i znów czekać jak debil czy definitywnie wycofać zamówienie. Jednak moje dobre serduszko dało im szanse. W czwartek dostałem pierwszego od nich sms’a ( bo dzwonili jak mnie nie było ) że towar został wysłany !!! Normalnie nie wiem czy miałem iść na msze czy cos ale jakoś znając mojego pecha do paczki podszedłem optymistycznie ale z dystansem. Wróciłem do domu a na skrzynce w mailu wiadomość od panów ze sklepu. Ze niestety wraz z modelem który przyszedł do nich w czwartek nie przyszły INNE BRAKUJĄCE PRZEDMIOTY które zamówiłem wraz z modele. Po wymienieniu wyszło tego 70% !!!. Model wysłali wraz z tym co mieli !. Toż to skandal już . Uspokajają mnie ze brakujące części dojdą do 10 dni !!! i wyślą je kurierem na swój koszt. Masakra !!! ten sklep nie ma chyba niczego na stanie. Przy tylu mailach i dwóch telefonach nikt nie wspomniał nawet, ze brakuje innych rzeczy z zamówienia. Tylko ciągle gadka szła o model ! Gdym to wiedział zaraz na starcie rezygnuję z całego zamówienie. Model doszedł na drugi dzień brakuje części na które muszę czekać kolejne 10 dni a minęło już 14 więc co by nie było na skompletowanie części sklep potrzebuje 24 dni !!!. Nie wiem ale ja już tam nie kupie nawet podkładki jak by nawet była wysyłka za darmo !. Dla mnie to najgorszy sklep modelarski i w ogóle sklep przez który kupowałem przez neta, a kupuje często ! ODRADZAM

Opublikowano

[quote="Fokker"

 

]...jak wy to robicie

 

 

Irek, Ty se jaja robisz...

Miałeś farta, ok, ale człowiek opisuje konkret....

Może wpadka, ale fakt...

Opublikowano

Nie robię sobie jaj :!: Przeczytaj pierwsze strony tego tematu, byłem jednym z pierwszych, który bardzo ich krytykował. Miałem bardzo złą opinię o ich fachowości jednak zawsze mówiłem: u nich się nie pyta o rady, u nich sie tylko kupuje... Myślę, że to nie sprawa szcześcia, na dodatek zawsze płaciłem przelewem. Jesli chodzi o wysyłkę to mam jak najlepsze zdanie. I nie zmieni tego nic czego już nie ma :!: Piszę o zamknięciu Świata co trwa już od 50 minut... :rotfl:

I jeszcze jedno; jak czytam, że ktoś zamawia coś czego nie ma na składzie dziwiac siepotem, że tak długo czeka to nawet nastałe zamknięcie Świata już tak nie cieszy :( Ale chyba już pisałem o tym .

Opublikowano

Tydzień temu znowu zamawiałem w tym sklepie części do budowy i nic się nie zmieniło, jak co zamówienie na drugi dzień albo w ten sam dzień dzwonili z informacją że czegoś tam nie mają i proponują coś innego, albo oczekują decyzji co z zamówieniem zrobić. Telefonu nie odebrałem bo nie miałem go przy sobie, później oddzwoniłem i powiedzieli że tego nie było i paczkę wysłali. Paczka dotarła na następny dzień. Z mojego punktu widzenia to dość dobrze sklep jest zorganizowany jak na taki liczny asortyment, nie da się tak zrobić żeby wszystko zawsze było. Uważam, że mają poszanowanie dla klienta, który sklep dzwoni z informacją o braku towaru, inne sklepy to mają w :ass: i czekają aż oni towar sprowadzą i wtedy wysyłka do klienta. Jak na razie to sklep w skali 1-10 oceniam na 8, jeszcze mi nie podpadli. :D

 

Tym co nie pasuje sklep to nie muszą tam kupować towaru, na ileś tam klientów jakiś tam procent jest nie zadowolonych, to jest normalne nie żyjemy w idealnym świecie.

 

A teraz podam przykład:

Ja ostatnie zamówienie miałem na jakieś 150zł, tak więc jeżeli towar którego nie mieli był w granicach 10zł to warto było wysłać paczkę.

 

A jak ktoś zamawia towar np na 2000zł i nie mają do tego zamówienia towaru wartego 1000zł lub ważnego który wydaje im się niezbędny to wolą poczekać z przesyłką, dla mnie jest to zrozumiałe i ja to kupuję.

 

Pozdrawiam

Gość slawekmod
Opublikowano

A po moich przygodach oceniam ten sklep na 2 w skali 10 i nikt raczej nie zmieni mojej oceny.

Opublikowano

Nio ja jestem początkujący zamówień w tym sklepie 4 lub 5 nie pamiętam, tak więc mam małe doświadczenie. Natomiast ty Sławku masz pełne prawo do swojego zdania i na pewno dużo więcej tam zamawiałeś i pewnie na dużo większe kwoty, tak i też doświadczenie większe.

Gość slawekmod
Opublikowano

zdzisiek19, zrobiłem zamówień niewiele więcej i nie za jakieś tam kosmiczne pieniądze ale zawsze był jakiś przypał. Tak jak zauważyłeś każdy ma prawo do własnego zdania dlatego ja nie neguję Twoich doświadczeń z tym sklepem, ja mam po prostu inne. Pozdrawiam :)

Opublikowano
I jeszcze jedno; jak czytam, że ktoś zamawia coś czego nie ma na składzie dziwiac siepotem, że tak długo czeka to nawet nastałe zamknięcie Świata już tak nie cieszy :( Ale chyba już pisałem o tym .

 

A kto mówił, że zamówiłem części których nie było !!! Nigdy tak nie robie bo mi się czekać nie chce. Części jakie zamówiłem i model były na stanie !!! i teoretycznie nadal są bo nie ma przy nich oznaczenia „ chwilowy brak towaru”. W tym sklepie najgorsze nie jest czas dostawy ale WSZYSTKO. Na 7 wysyłek tak jak pisałem jedna była w przyzwoitym czasie do tygodnia reszta ponad 2 tyg ! Zawsze zamawiam to co jest. Najgorsza e jest to ze goście dzwonią do mnie dopiero po ponad tygodniu ze niestety ale nie maja tego a sramtego… ;/ . Tak jak by nie mogli zadzwonić zaraz po złożeniu zamówienia. Człowiek traci czas a płaci za kuriera. Mało tego płacę przelewem internetowym zawsze z rana by kasa się zaksięgowała a i tak oni zmieniają status, ze dostali kasę po 2 dniach !!! Mimo z ew ten sam dzień obciążono mi konto. Zresztą co ja będę pisał i tłumaczył czytałem większość postów tego tematu i i przerażeniem na twarzy szeptałem sobie „ co ja zrobiłem, co ja zrobiłem… po co u nich zamawiałem”. 70 % tego tematu to opinie negatywne z tymi samymi problemami. Brak towaru, brak zwrotów, mega długie oczekiwanie. Jedna osoba może nie mieć farta ale nie 20-30 !

 

tak jak powyzej ocena 2/10 dał bym 1/10 ale model dotarł teraz musze czekac kolejne 10 dni na cześći do niego ;/

Opublikowano

Ja ostatnio robiłem zamówienie i przyszło to co miało przyjść. Dwóch rzeczy których nie było też wrzuciłem do koszyka licząc może się odnajdą (a bywało i tak). Za pierwszym razem zadzwonił do mnie miły Pan i powiedział że jednej rzeczy brakuje (z tych które były oznaczone chwilowym brakiem) a natomiast reszta jest. Minął kwadrans i dzwoni drugi Pan i mówi że kolega się pomylił wkładając Li-pola jakiegoś myśląc że to to GP 2700 Ni-MH ;) Wcale mnie to jakoś nie zaskoczyło bo robię tam zakupy długo i nie mało. Całkowity czas realizacji zamówienia łącznie z doręczeniem 4 dni. Oczywiście gotówka przy odbiorze (nauczony doświadczeniami z przeszłości i czekaniem na zwrot pieniędzy). Paczka dotarła i wszytko z nią było w porządku. Przedmiotowo, ilościowo i jakościowo OK.

Opublikowano

Moja sprawa została zakończona. Pomogła dopiero interwencja rzecznika ds. ochrony konsumenta bo nie pomagały nawet oficjalne pisma. Ale i tak się nie popisali bo kasę za regulator wpłacili na konto kolegi a za wattmeter na moje. Za obie rzeczy płacił kolega bo ja nie miałem wolnych środków a pilnie potrzebowałem tych rzeczy. Podałem wyraźnie numer konta na jakie ma być zwrot i kompletnie nie mogę pojąć dlaczego wpłacili koledze i na jakiej podstawie :?: W końcu to ja a nie kolega zawiązałem z nimi umowę kupna - sprzedaży. Totalnie bezmyślne i pochopne działanie z ich strony tłumaczone tym, że wysłali zanim podałem nr konta. Co ciekawe, w trakcie rozmowy telefonicznej kiedy anulowałem zamówienie, pytali o konto ale nie zaczekali aż informacja do nich dotrze tylko wysłali od razu. (byłem w pracy a nr konta na pamięć nie znam). Zaraz jak wróciłem wysłałem maile - z żądaniem potwierdzenia. Ani jedno potwierdzenie nie przyszło. Kolega jest obecnie za granicą i nie mam kontaktu z nim i z pieniędzmi też. Totalnie nie rozumiem też zwłoki. Jak mogli prosty przelew robić 1,5 miesiąca :?:

 

I jeszcze jedno; jak czytam, że ktoś zamawia coś czego nie ma na składzie dziwiac sie potem, że tak długo czeka

 

Nigdy tak nie kupuję. Obie rzeczy nie były oznaczone jako niedostępne. Mało tego, pan dzwonił, że tylko na wattmeter trzeba czekać a regulatory są. Gdzie więc wcięło mój regulator :?: Wniosek jest taki: regulator sprzedali 2 razy :!:

 

Podsumowując:

- sprawa ciągnęła się pół roku

- brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje, mimo zapewnień z ich strony, że takowa się pojawi.

- ciągłe zwodzenie i kłamstwa podczas moich interwencji telefonicznych.

- utrudniony kontakt. Nie czytają maili, nie odbierają telefonów. (dodzwaniałem się tylko z innego niż swój numeru - ciekawy zbieg okoliczności, czyż nie :?:)

- 1,5 miesiąca potrzebowali na zwrot kasy ale i tego nie zrobili jak trzeba.

 

Do samego końca nawet nie próbowali zachować się fair, mimo tego, że w tym sklepie kupiłem większość używanego obecnie przeze mnie sprzętu za ponad 3000zł oraz poszedłem im na rękę dając czas na sprowadzenie towaru (4 miesiące).

 

Ten sklep u mnie jest skończony a jego ocena w skali 1-10 wynosi 0 (słownie zero). Nawet jak to będzie ostatni sklep w kraju z najmniejszymi cenami to u nich nic już nie kupię.

Jak już ktoś coś będzie u nich kupował to przestrzegam przed płatnością z góry a obecność towaru na stanie koniecznie radzę zweryfikować telefonicznie.

 

W tym wątku to tyle z mojej strony.

Opublikowano

Ja nie twierdzę, że akurat Ty tak kupujesz - nie sprawdzając czy jest na stanie. To był akurat ogólnik bo pisały tu osoby tak własnie kupujące w kraju i HK. Oczywiście współczuję ale i tak twierdzę, że dostawa - rewelacja. Chociaż to pewnie już norma...

Przy okazji nie jest Wam dziś jakoś tak dziwnie... niebiańsko :?:

Opublikowano
sklep ma się dobrze i się rozwija

 

Tak, dzięki obrotowi gotówką klienta. A niby dlaczego tak im wyszło jak wyszło, skąd ta zwłoka:?:

Opublikowano

Może i jest tak jak mówisz. Chciałem tylko zaznaczyć, że mimo iż negatywne komentarze pojawiają się tutaj już od roku 2007, to na działanie sklepu raczej nie ma to finansowo zbyt złego wpływu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.