Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W końcu jak zacząłem straszyć ich sondami to oddali mi pieniądze(po dwóch miesiącach walki).

 

:shock: ;D

A co chciał kolega zrobić im tymi sondami? Włożyć gdzieś? :devil: :rotfl:

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Długo nic nie zamawiałem w tym sklepie ,ale w końcu uznałem ,że czas dać im szanse.

I tu spotkało mnie kompletne zdziwko.

Najpierw zadzwoniono do mnie ,że nie ma drobnych elementów z zamówienia (wtyczek) z zapytaniem czy taka paczka może zostać wysłana.

Paczka na drugi dzień leżała u mnie na biurku , a przy okazji kilka złączek jednak się znalazło w paczce.

Przyznam się , że mnie totalnie zaskoczyli. :D

Ciekawe czy to przypadek ,czy zmiana polityki firmy ???

Opublikowano

No ja nie wiem...

Zamawiałem już u nich nie pierwszy raz (ostatnio w ubiegłym tygodniu MENTORA z Multiplexa i "trochę" :roll: pierdółek) i nigdy nie było problemu.

Ostatnia paczka też była szybko i bezkolizyjnie dostarczona.

Opublikowano

Nie wiem :? może tylko mnie sobie upatrzyli. Zamówiłem u nich kiedyś towar za ok 1000zł. Po dwóch tygodniach dzwonie że jeszcze nie ma paczki i mówią mi że nie mają już czarnych śmigieł tylko żółte :roll: ,więc zgodziłem się na żółte(śmigło warte ok 10zł). po tygodniu paczki nie ma więc dzwonie... Okazało się niestety że do aparatury którą zamówiłem nie mają już ładowarek które powinny być w komplecie i nie wiedzieli co mają zrobić :evil:

Gość slawekmod
Opublikowano

Szczerze mówiąc to ja sam już nie wiem jak to jest z tym sklepem.Duży plus za to że mają bogatą ofertę , ceny na niezłym poziomie i ostatnio zestawy Great Planes wykonane rewelacyjnie ale duży minus to obsługa zamówień.Raz z realizacją jest ok , drugim razem jest lipa.Moje przygody z tym sklepem opisywałem wcześniej, jednak kolega zamówił dla nas dwa Ultimate biplane 40 i były na drugi dzień.Szkoda że tak podchodzą do klienta.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po raz kolejny muszę pochwalić ten sklep. Zamówienie w sobotę i od razu wpłata, towar wysłany w poniedziałek dziś jest u mnie. Wszystko zgodnie z zamówieniem no i ten czas...

Jestem ciekaw czy ja mam takie szczęście (to już czwarte, ze wszech miar udane, zamówienie) czy inni mają pecha?

Opublikowano

a ja dzis wyjatkowo sie przejechalem...

 

zamowienie zlozone ale tkneło mnie zadzwonic i dowiedziec sie o dostepnosc towaru...

i figa z makiem (choc na www oczywiscie jest)...

 

zrezygnowalem z zakupu... bo czas oczekiwania 2 tyg prawie...

Opublikowano

Ja zamawiałem 4 czy 5 razy u nich,zawsze zadowolony:D w poprzednim zamkniętym temacie pisało o problemach z balsą,ja ich nigdy na szczęście nie miałem,a za każdym razem zamawiałem:)

polecam;]

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous
Opublikowano

Złożyłem u nich 3 zamówienia i z dwoma był problem. Zamówiłem odbiornik HITECA, czekałem kilkanaście dni i nic, gdy zadzwoniłem to się dowiedziałem, że nie mają go na stanie gdyż jest już nieprodukowany.... cóż wziąłem inny za dopłatą niestety. Następne zamówienie to trenerek i OS 46LA. I ponownie porażka - nie mieli na stanie LA więc zaproponowano mi AXa za którego oczywiście musiałem dopłacić . No i kolejna niespodzianka gdy już paczka dotarła. Trenerek owszem byłe ale nie ten co zamawiałem. Może miałem pecha ale nic dobrego powiedzieć o tym sklepie nie mogę. Terminy długie, kontak kiepski, oferta bogata ale tylko na stronie www.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dodam od siebie, że dalej mają chyba problemy z odpowiedzią na e-maile - po kilku dniach zero odzewu. Wcześniej zamawiałem model i był dostarczony po 2 dniach, bezproblemowo.

Opublikowano

Zamawiałem tam dwukrotnie. Dwa razy bez problemu. Szybko i sprawnie. POLECAM.

Raz reklamowałem silnik RAYa + regiel (po kretobiciu) :oops: . Nie spodziewałem się, ale... odzyskałem sprawny zestaw - bez dopłaty :D . Uznano mi również reklamację pakietu LiPO, zaproponowano wymianę.

Kontakt mailowy - bez zastrzeżeń, kontakt telefoniczny - trudno się dodzwonić.

Ja nie mogę i nie powinienem narzekać.

Opublikowano

Ja tylko mam problemy u nich z samą dostawą :\ Raz paczka kurierem szła prawie 4dni (sic!) a za drugim razem, po oddaniu kurierowi dopiero po 1,5dnia paczka dotarła do magazynu we Wrocławiu :D. Z towaru zadowolony :) (raz tylko w paczce nie znalazłem nożyka który zamawiałem, ale jak poprosilem o dołożenie sklejki, to panowie dołożyli i wysłali pocztą i zapłaciłem tylko kilka zł za przesyłke no i za sklejke :) )

W skali oceny do 5 dałbym im +4 :)

PS. Ja z kontaktem nigdy nie miałem problemow :)

Opublikowano

Ja kupowałem u Nich już 4 razy i za każdym razem

paczka dochodziła do 2-3 dni max.

 

Jestem bardzo zadowolony, czasem trudno się jest dodzwonic do

magazynu ale oceniam wysoko :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam !!

 

Chciałem podzielić się z wami moją bardzo ciekawą sytuacja :evil:

 

We wtorek 19 sierpnia dokonałem zamówienia w/w sklepie (tkanina szklana + żywica epidian 53) na koszt 48 zł. Pieniądze wpłaciłem DOSŁOWNIE chwile później przelewem internetowym.

 

Po kilku dniach dostałem kwitek do skrzynki pocztowej (ze względu że nie było mnie w domu) że był u mnie kurier i mam przesyłkę DO ZAPŁACENIA na kwotę 48 zł :evil:

 

Po pierwszym telefonie zapewniono mnie że to zostanie wyjaśnione. Dla własnego spokoju, zadzwoniłem do sklepu następnego dnia i po raz kolejny po przedstawieniu sprawy zapewniono mnie o max 2 dniowej dostawie. Czyli w zeszły czwartek miała być dostawa...

 

Przy okazji telefonu, poprosiłem o zmianę adresu dostarczenia przesyłki żeby tym razem kurier nie pocałował klamki.

 

Efekt ?? Drugi tydzień moja Katana czeka na oblot bo nie mam wzmocnionej windy silnika...

Opublikowano

Moja przesyłka to był zestaw ARF Catalina za 449zł. Czekałem 3 dni jesli sie nie mylę. Podobny czas oczekiwania i na mniejsze finansowo zamówienia.

Opublikowano

ostatnio sklep zmienil firme kurierska. wg mnie na gorsza. zrobilem zamowienie wyslali tego samego dnia, niestety na wysylce podali zly nr telefonu i kurier dzwonil do mojej zony. dodzwonilem sie do niego(kuriera) a ten mi mowi ze bedzie w czwartek znowu u mnie(wszystko dzieje sie w poniedzialek) no to ja zly dzwonie do sklepu. w sklepie przyznali ze z ich winy kurier ma zly nr telefonu i wystawili ponownie zlecenie na wysylke z dostarczeniem nastepnego dnia. czekam wiec dzis na kuriera. jesli rzeczywiście przyjedzie dzis to sklep sie stara i dba o klienta. w sklepie potraktowali mnie dobrze. w ciagu pol godziny, jak pan obiecal, oddzwonil do mnie i podal mi wszystkie ustalenia i przepraszal za nieporozumienia wiec naprawde wyglada to dobrze.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.