Irek M Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Radek nie każdy ma sklep internetowy połączony z bazą danych, czyli online ! wiec, aby kontrolować stany na www trzeba je ręcznie przepisywać a do tego potrzeba jest odrębna osoba. Ale co to mnie obchodzi jako klienta? Tym bardziej klienta, który dokonał przelewu a potem dowiedział się, iż pozycja bya nieaktualna. Jeśli ktoś bierze się za co kolwiek to powinien liczyć sie również z konsekwaecjami.
Raffik Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 dzisiaj dalem szanse na wykazania sie modele.sklep.pl... kolejna proba... opcja place przy odbiorze i w uwagach "wysylka TYLKO CAŁOŚCI zamowienia"... (~200zł) ciekawe kiedy zrealizuja... ostatnie zamowienie anulowalem bo po telefonie nie bylo 75% rzeczy ktore chcialem (oczywiscie na stronie byly)... teraz tez sa... pozyjemy, zobaczymy... dobre wspomnienia mam tylko z osobistych wizyt tam...
radek872 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Fokker dobrze prawisz Raffik mam tak samo jak Ty
borksa Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Koledzy, macie absolutnie rację. No cóż widać są jeszcze rezerwy... Kiedyś dawno temu, kiedy o modelu RC mogłem jedynie marzyć, podobna sytuacja występowała w większości sklepów... i co, zmieniło się! Adam Smith powiedział, że to z własnego egoizmu i w trosce o własny interes piekarz upiecze i sprzeda dobry chleb, a nie z sympatii do klientów (choć to oczywiście pomaga). W jego czasach to było odkrywcze, może myśmy się przyzwyczaili. Z tego wnoszę, że interes dobrze idzie, może ZA DOBRZE... Pozwala mi to podtrzymać poprzednio postawioną tezę, że z naszym miłym hobby nie jest źle. Pozdrawiam serdecznie
Raffik Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Sklep mnie zaskoczyl i wyslal dzis maila ze towar wyslany... Zobaczymy kiedy dojdzie... i czy wszystko
Raffik Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 nie. kołpak, przewody + roznego rodzaju "śmieci" modelarskie
radek872 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 To dobrze bo chyba tego zniszczyc nie idzie ja dostałem ukruszone smigło APC 18x6W już nie bedę sie o to rzucać jednak 70zł kosztowało :cry: Ktos kto pakował wrzucił je do całego zamówienia luzem i koncówka poleciała
wa1ker Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Ja zamawiałem w tym sklepie folię i kilka pierdołek po tygodniu oczekiwania wymyśliłem sobie jeszcze kilka rzeczy zadzwoniłem i okazało się że czekają na przelew (bzdura). Powiększyłem zamówienie o kilka rzeczy i następnego dnia wysłałem im potwierdzenie przelewu. W odpowiedzi dostałem podziękowanie a paczkę prawie 2 tyg później - porażka w sumie 3 tygodnie!!!
Raffik Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Sklep wywiazal sie z zamowienia w 100% i wyjatkowo b. szybko wszystko dotarlo. Pisze dopiero dzis z powodow choroby... Moze idzie ku lepszemu?... :roll:
Tomisław Piotr Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Raffik "Spowodu choroby bufetowa daje od tyłu"-Taki napis był bodajże na drzwiach jakiegoś bufetu dworcowego. Chyba za czasów komuny.
grzegorzp Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Spowodu choroby bufetowa daje od tyłu :lol2: :lol2: :lol2: To były jednak niezapomniane czasy 8)
gryzoń Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Ja zamawiałem dwa razy w modele.sklep.pl i nigdy więcej. Za pierwszym razem na realizacje czekałem 4 dni a, jak paczka doszła to okazało się że nie ma w niej paliwa :evil: , przysłali je na drugi dzień. A w drugim zamówieniu deski balsowe przyszły połamane na trzy części.
gajowy Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Robilem zakupy w tym sklepie już kilkanaście razy i tylko w jednym przypadku był drobny poślizg. Składałem wtedy dość "szerokie" zamówienie i brakowało jednego z produktów. Poza tym zawsze towar otrzymywałem następnego dnia po złożeniu zamówienia bądź max po dwóch. Dla bezpieczenstwa i przyspieszenia wysyłki zawsze wybierałem opcję platności przy odbiorze - sklep nie czeka wtedy na potwierdzenie przelewu co może potrwać do 2 dni. Jak dla mnie to jeden z lepszych sklepów na naszym rynku. Pozdrawiam gajowy Dzisiaj o 11-tej dostałem przesyłkę (kompletną) a zamówienie złożyłem wczoraj ok. 12-tej . Raczej trudno się do czegoś przyczepić.
fredzio Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 To ja mam chyba szczęści z tym sklepem - w piątek zamówiłem silnik i kilka drobiazgów - w poniedziałek paczka u mnie i do tego o prawie 200zł taniej niż u konkurencji (thunder tiger .53 redline)
marcin133 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Dziś przeglądałem ofertę sklepu i... doznałem szoku! Rozumiem kryzys i wszystko z tym związane ale tak rosnących cen chyba nigdzie nie da się zauważyć. Tym bardziej dziwne że sklep podnosi ceny nie równo co by wynikało z różnego kursu walut. Silnik spalinowe ASP podrożały średnio o 40% Modele Great Planes podrożały w niektórych przypadkach o 90% osiągając już chyba w tym sklepie kolosalną cenę! Nadajniki Futaba o 60% Rozumiem że to nie moja sprawa za ile sklep sprzedaje towar, wzrost cen porównywałem na przykładzie wybranych produktów i do cen z końca zeszłego roku ale w jednej chwili sklep ten z opinią sklepu gdzie ceny są konkurencyjne i przystępne stał się sklepem jednym z najdroższych na polskim tynku! Różnice cen pomiędzy innymi sklepami nie są małe i wynoszą od kilkudziesięciu do kilkuset złotych a w niektórych przypadkach różnicę liczy się cyfry 4-ro cyfrowe!
Gość slawekmod Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Jak te sklepy nie "wrzucą na luz " z tymi cenami to zaczną padać jak muchy.Hitem cenowym jest walizka na Futabę , co prawda w modele sklep za 165zł (brak) ale w rcskorpion ze 165zł zrobiło się nagle 455 Będziemy niebawem mieli powrót do przeszłości jak za PRL, jedno radio na półce w sklepie kosztujące cztery średnie pensje.Historia zatoczy koło.Dziwne że sprzęt AGD tak cenowo nie poszedł do góry
diem Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Poszedl, rtv i komputerowy rowniez. Agd chyba tez w Polsce produkuja wiec w tych przypadkach cena stara.
marcin133 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie wiem jaka jest polityka naszych sklepów, rozumiem różnice w cenach ale do jasnej... ciasnej nie może być tak że różnica w cenie jest tak spora? Z jakich przyczyn Polskie sklepy nie są konkurencyjne do cen w innych, zagranicznych sklepach? Przecież tam też płacą za import, podatki i inne cudactwa. Przykład: Futaba 10C: wimarex: 1650zł- Moduł 35Mhz -> zapewne stara cena. Cyber-Fly: 1990zł - Moduł 35Mhz PerfectHobby: 1990zł - Moduł 35Mhz rcscorpion: 2479zł - Moduł 35Mhz i 2929zł moduł 2,4Ghz modele.sklep: 2299zł - Moduł 35Mhz i 2699,99zł moduł 2,4Ghz sklep za granicą: 1982zł - Moduł 2,4Ghz - przesyłka 112zł To jest prawie 1000zł różnicy. Futaba 12FG: PerfectHobby: 4399zł - Moduł 2,4Ghz rcscorpion: 5298zł - moduł 2,4Ghz modele.sklep: 5199zł - moduł 2,4Ghz sklep za granicą: 3681zł - Moduł 2,4Ghz - przesyłka 112zł prawie 1000zł różnicy tylko w Polsce :!:
Gość slawekmod Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Dzwoniłem do Wimarexu.T10 nie ma na stanie, ale jak będzie to za 2000zł.Na ich stronie jest stara cena.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.