Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Radek nie każdy ma sklep internetowy połączony z bazą danych, czyli online ! wiec, aby kontrolować stany na www trzeba je ręcznie przepisywać a do tego potrzeba jest odrębna osoba.

 

Ale co to mnie obchodzi jako klienta? Tym bardziej klienta, który dokonał przelewu a potem dowiedział się, iż pozycja bya nieaktualna.

Jeśli ktoś bierze się za co kolwiek to powinien liczyć sie również z konsekwaecjami.

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

dzisiaj dalem szanse na wykazania sie modele.sklep.pl... kolejna proba...

 

opcja place przy odbiorze i w uwagach "wysylka TYLKO CAŁOŚCI zamowienia"... (~200zł)

 

ciekawe kiedy zrealizuja... ostatnie zamowienie anulowalem bo po telefonie nie bylo 75% rzeczy ktore chcialem (oczywiscie na stronie byly)...

teraz tez sa... pozyjemy, zobaczymy...

 

dobre wspomnienia mam tylko z osobistych wizyt tam...

Opublikowano

Koledzy, macie absolutnie rację.

 

No cóż widać są jeszcze rezerwy...

 

Kiedyś dawno temu, kiedy o modelu RC mogłem jedynie marzyć, podobna sytuacja występowała w większości sklepów... i co, zmieniło się! :)

 

Adam Smith powiedział, że to z własnego egoizmu i w trosce o własny interes piekarz upiecze i sprzeda dobry chleb, a nie z sympatii do klientów (choć to oczywiście pomaga).

W jego czasach to było odkrywcze, może myśmy się przyzwyczaili.

 

Z tego wnoszę, że interes dobrze idzie, może ZA DOBRZE...

 

Pozwala mi to podtrzymać poprzednio postawioną tezę, że z naszym miłym hobby nie jest źle.

 

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

To dobrze bo chyba tego zniszczyc nie idzie ja dostałem ukruszone smigło APC 18x6W już nie bedę sie o to rzucać jednak 70zł kosztowało :cry: Ktos kto pakował wrzucił je do całego zamówienia luzem i koncówka poleciała

Opublikowano

Ja zamawiałem w tym sklepie folię i kilka pierdołek po tygodniu oczekiwania wymyśliłem sobie jeszcze kilka rzeczy zadzwoniłem i okazało się że czekają na przelew (bzdura). Powiększyłem zamówienie o kilka rzeczy i następnego dnia wysłałem im potwierdzenie przelewu. W odpowiedzi dostałem podziękowanie a paczkę prawie 2 tyg później - porażka w sumie 3 tygodnie!!!

Opublikowano

Sklep wywiazal sie z zamowienia w 100% i wyjatkowo b. szybko wszystko dotarlo.

Pisze dopiero dzis z powodow choroby...

 

 

Moze idzie ku lepszemu?... :roll:

Opublikowano

Ja zamawiałem dwa razy w modele.sklep.pl i nigdy więcej.

Za pierwszym razem na realizacje czekałem 4 dni a, jak paczka doszła to okazało się że nie ma w niej paliwa :evil: , przysłali je na drugi dzień. A w drugim zamówieniu deski balsowe przyszły połamane na trzy części.

Opublikowano

Robilem zakupy w tym sklepie już kilkanaście razy i tylko w jednym przypadku był drobny poślizg. Składałem wtedy dość "szerokie" zamówienie i brakowało jednego z produktów. Poza tym zawsze towar otrzymywałem następnego dnia po złożeniu zamówienia bądź max po dwóch.

Dla bezpieczenstwa i przyspieszenia wysyłki zawsze wybierałem opcję platności przy odbiorze - sklep nie czeka wtedy na potwierdzenie przelewu co może potrwać do 2 dni. Jak dla mnie to jeden z lepszych sklepów na naszym rynku.

 

Pozdrawiam

gajowy

 

Dzisiaj o 11-tej dostałem przesyłkę (kompletną) a zamówienie złożyłem wczoraj ok. 12-tej :D. Raczej trudno się do czegoś przyczepić.

Opublikowano

To ja mam chyba szczęści z tym sklepem - w piątek zamówiłem silnik i kilka drobiazgów - w poniedziałek paczka u mnie i do tego o prawie 200zł taniej niż u konkurencji (thunder tiger .53 redline)

Opublikowano

Dziś przeglądałem ofertę sklepu i... doznałem szoku!

 

Rozumiem kryzys i wszystko z tym związane ale tak rosnących cen chyba nigdzie nie da się zauważyć. Tym bardziej dziwne że sklep podnosi ceny nie równo co by wynikało z różnego kursu walut.

 

Silnik spalinowe ASP podrożały średnio o 40%

Modele Great Planes podrożały w niektórych przypadkach o 90% osiągając już chyba w tym sklepie kolosalną cenę!

Nadajniki Futaba o 60%

 

Rozumiem że to nie moja sprawa za ile sklep sprzedaje towar, wzrost cen porównywałem na przykładzie wybranych produktów i do cen z końca zeszłego roku ale w jednej chwili sklep ten z opinią sklepu gdzie ceny są konkurencyjne i przystępne stał się sklepem jednym z najdroższych na polskim tynku!

 

Różnice cen pomiędzy innymi sklepami nie są małe i wynoszą od kilkudziesięciu do kilkuset złotych a w niektórych przypadkach różnicę liczy się cyfry 4-ro cyfrowe!

Gość slawekmod
Opublikowano

Jak te sklepy nie "wrzucą na luz " z tymi cenami to zaczną padać jak muchy.Hitem cenowym jest walizka na Futabę , co prawda w modele sklep za 165zł (brak) ale w rcskorpion ze 165zł zrobiło się nagle 455 :lol: Będziemy niebawem mieli powrót do przeszłości jak za PRL, jedno radio na półce w sklepie kosztujące cztery średnie pensje.Historia zatoczy koło.Dziwne że sprzęt AGD tak cenowo nie poszedł do góry

Opublikowano

Nie wiem jaka jest polityka naszych sklepów, rozumiem różnice w cenach ale do jasnej... ciasnej nie może być tak że różnica w cenie jest tak spora?

 

Z jakich przyczyn Polskie sklepy nie są konkurencyjne do cen w innych, zagranicznych sklepach? Przecież tam też płacą za import, podatki i inne cudactwa.

 

Przykład:

 

Futaba 10C:

 

wimarex: 1650zł- Moduł 35Mhz -> zapewne stara cena.

Cyber-Fly: 1990zł - Moduł 35Mhz

PerfectHobby: 1990zł - Moduł 35Mhz

rcscorpion: 2479zł - Moduł 35Mhz i 2929zł moduł 2,4Ghz

modele.sklep: 2299zł - Moduł 35Mhz i 2699,99zł moduł 2,4Ghz

 

sklep za granicą: 1982zł - Moduł 2,4Ghz - przesyłka 112zł

 

To jest prawie 1000zł różnicy.

 

Futaba 12FG:

 

PerfectHobby: 4399zł - Moduł 2,4Ghz

rcscorpion: 5298zł - moduł 2,4Ghz

modele.sklep: 5199zł - moduł 2,4Ghz

 

sklep za granicą: 3681zł - Moduł 2,4Ghz - przesyłka 112zł

 

prawie 1000zł różnicy tylko w Polsce :!:

Gość slawekmod
Opublikowano

Dzwoniłem do Wimarexu.T10 nie ma na stanie, ale jak będzie to za 2000zł.Na ich stronie jest stara cena.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.