cZyNo Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Najlepiej bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Pogoda za oknem kijowa więc poważyłem modelik: Kadłub z kabiną i bowdenami - 417g. Ster wysokości z prętami - 91g. Skrzydło prawe - 555g. Skrzydło lewe - 559g. Bagnet węglowy - 134g. Pozostała galanteria - 58g Razem model na golasa - 1814g. Jurku, wysokość bez drutów, jedna 37,4g. (z naklejką), druga 35,8g. Planowane wyposażenie: Silnik Mega 22/20/3+Gearbox 3,5:1 Castle Creation Ice Lite 75A+BEC CC 10A Pakiet 4S 2200mAh Śmigło RF 16x8 lub 16x10 Kołpak RF 40mm Serwa lotki/klapy KST DS125MG SK/SW KST DS145MG Wojtuś, dostałem jedynie czerwone pokrywki (zdjęcie) do serw, tak ma być? U ciebie widziałem trzy rodzaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Te pokrywki to jeżeli napęd lotek i klap będzie wyprowadzony od góry skrzydła, do nich jeszcze powinny być takie małe, białe kapturki zasłaniające dźwignię od góry skrzydła oraz powinieneś dostać komplet jeżeli napęd będzie od dołu skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 No to chyba będę musiał improwizować, bo niestety dostałem tylko te czerwone Wojtku, możesz pokazać na zdjęciach jak masz te klapki serw ogarnięte? I jak by to nie sprawiło problemu, ile masz miejsca miedzy pakietem a silnikiem. Dodatkowe pytanko, też dostałeś plastikowe mocowanie do lotki? U Ciebie chyba jest inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Piotr jak będziesz robił napęd lotek i klap wyprowadzając popychacz górą skrzydła, to te białe kapturki mogę Ci podesłać. Ja zrobiłem napęd od dołu skrzydła i mi zostały Jakby co to podeślij adres do wysyłki na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 A jest jakaś sensowny argument by robić górą? Zadzwonię jutro do Mawi, bo poprzedni właściciel dostał tylko jedne. PS Dzięki Wojtek (zerknij jeszcze na mój post wyżej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Czekaj, czekaj przecież mam tak w Falconie Ale zaćma Tylko że tak są rozwiązane klapy, czy lotki też tak można? Ma to jakiś wpływ na skuteczność działania? Klapy w Antaresie działają góra dół, można zrobić wspomaganie lotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Fotki mogę podesłać jutro (jestem poza domem). Klapki serw zrobiłem klasycznie - mosiężny "nit" wklejony od góry lotki/klapy i od dołu poprowadzony równolegle do skrzydła popychacz. Dokładnie tak jak tutaj w Minimoa (fotka jeszcze przed przyklejeniem osłony Przy Twoich osłonach możesz wszystkie cztery serwa wyprowadzić tak jak są klapy w Falcon'ie Między pakietem a silnikiem mam zero miejsca. Pakiet idzie max. do przodu i opiera się o silnik. Do lotek mam plastikowe dźwignie. Gdybym robił wyprowadzenie popychacza klap górą to też były plastikowe dźwignie, a że zrobiłem dołem to wykorzystałem mosiężne "nity". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Można można. Zrobisz sobie wysklepienie profilu do termiki klapami i lotkami, podnoszenie lotek i klap na prędkość, a potem w ramach doświadczeń możesz zmiksować wszystko jeszcze z głębokością uruchamiane jakimś pstyczkiem. Myślałem jeszcze o czymś innym, w Alpinie mam podobne możliwości i do akrobacji mam taki mix, że klapa chodzi z lotką, z tym że wychyla się połowę tego co lotka. Wojtuś, wysłałem Ci maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Między pakietem a silnikiem mam zero miejsca. Pakiet idzie max. do przodu i opiera się o silnik. Muszę sprawdzić czy nie da się zrobić półki za silnikiem, wtedy regulator pod półkę a pakiet na. U Ciebie regulator poszedł do tyłu, zawsze to parę gramów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Modele kosztują nas kupę kasy i jak już godzimy się wydać tą kasę to chcemy aby nasz produkt był idealny. Sorry, że tak bezczelnie zapytam - godzisz się przy innych zakupach na takie niedociągnięcia czy tylko w modelarstwie tolerujesz. Nie chcę bić piany ale z tą estetyką i jakością wykonania popada się w skrajności, jeszcze jakiś czas temu miałem podobnie. Toleruje wiele niedociągnięć nie tylko w modelarstwie w granicach rozsądku bo świat nie jest idealny. Parę lat temu odnowiłem i wyremontowałem mój stary szybowiec. Po tych zabiegach był idealny i piękny, jednak czas jego eksploatacji odcisnął na nim piętno, nie wygląda najlepiej obecnie ale dalej lata jak dla mnie wspaniale Najprostszym sposobem dla mnie do piętnowania producentów i ich wyrobów jest ich niekupowanie lub znając wyrób i akceptując mankamenty negocjować jak najniższą cenę wytykając ich wady. Jeżeli to jednak nie pasuje to kupować za majątek wszystko z górnej półki znaczy tylko mercedesy, lexusy, bentleje itp. Jak to zawsze pisze nie chcę nikogo urazić lecz wyrazić swoje odmienne zdanie inne od wielu innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Nie chcę bić piany ale z tą estetyką i jakością wykonania popada się w skrajności, jeszcze jakiś czas temu miałem podobnie. Toleruje wiele niedociągnięć nie tylko w modelarstwie w granicach rozsądku bo świat nie jest idealny. Parę lat temu odnowiłem i wyremontowałem mój stary szybowiec. Po tych zabiegach był idealny i piękny, jednak czas jego eksploatacji odcisnął na nim piętno, nie wygląda najlepiej obecnie ale dalej lata jak dla mnie wspaniale Najprostszym sposobem dla mnie do piętnowania producentów i ich wyrobów jest ich niekupowanie lub znając wyrób i akceptując mankamenty negocjować jak najniższą cenę wytykając ich wady. Jeżeli to jednak nie pasuje to kupować za majątek wszystko z górnej półki znaczy tylko mercedesy, lexusy, bentleje itp. Jak to zawsze pisze nie chcę nikogo urazić lecz wyrazić swoje odmienne zdanie inne od wielu innych. Krzysztof, masz rację, ale trudno negocjować cenę jak już zapłaciłeś, bo dopiero wtedy Producent wyśle Ci model Forum jest po to, by właśnie dzielić się wrażeniami chociażby z odczuć estetycznych. Zrobiłem lekką przymiarkę co do teorii półki na pakiet. Poniżej na zdjęciach: regulator na dnie modelu, później na nim sklejka 3mm, dalej na tym pakiet, oraz kabinka... Nie ma problemu z zamknięciem Oczywiście półka będzie ażurowana, aby w miejscu radiatora regla było więcej przestrzeni między nim a pakietem. Taki mam pomysł na dziś, by sprostać problemom z jakimi zmagał się Wojtek (nie dokładać ołowiu). Co wyjdzie przy składaniu życie pokaże PS Przy okazji widać jakość kadłuba. O skrzydłach wspomnę później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Przy pakiecie 2200 to możesz w wędkarskim kupować ołów w sztabkach po 100g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Teoretycznie zapas ołowiu mam Chcę maksymalnie dać regulator i BEC'a do przodu. To się może nawet udać Mam jeszcze jeden pomysł, ale troszkę kaskaderski Ołów przed wręgą silnika.... im bliżej początku modelu, tym trzeba go mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Kołpak ołowiany załatwiłby sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Pomysł jest nawet fajny, ale problematycznym będzie wyważenie i może podgiąć ośkę silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Kołpak ołowiany załatwiłby sprawę albo dobrze czyli znacznie lżej zrobiony kadłub. Zbędna waga na ogonie/belce wymaga doważenia dzioba w stosunku 2:1-3:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Jurek, to już wiemy... Masz jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 są niestety dwie opcje...płacz lub "świński ryj" 150g ołowiu to mi sie jeszcze w żaden podobny model wsadzić nie udało. To pokaźna ilość i cięzko to upakować czy przed czy za silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarkow Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 propozycja ołowianego pierścienia przed wręgą silnikową wydaje się być rozsądna plus ciężki silnik, lub jak Jurek proponuje "świński ryj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi