Skocz do zawartości

Antares by X-Models


wojcio69
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pamiętam kto i gdzie mi to powiedział:

Umiesz lepiej, to zrób - krytykować każdy potrafi

A tak na marginesie wydarzeń, czy każdy z nas wykonuje swoją pracę idealnie, nieskazitelnie, doskonale :rolleyes:

Piotr popychacz był wklejony i od SW i od SK.

Jakich wychyleń użyłem do oblotu :rolleyes:  :o:unsure::wacko::blink:

A nie masz drugiego zestawu pytań np. jakie siły działają na skrzydło podczas wychodzenia z nurkowania na wysokości 50m z wysokości 300m pod kątem 70*

Pamiętam tylko, że ograniczałem SK, bo przy zbyt dużym wychylenie ta maskująca listwa po powrocie do neutrum potrafiła się zahaczyć.

Ostatecznie SK wykorzystuję jako mix z lotkami.

SW prawdopodobnie ile się dało. Lotki proporcjonalnie 20mm góra i 10mm dół.

Klapy 3mm do termiki (cokolwiek to znaczy przy tym modelu) i 80* do lądowania.

Butterfly lotki góra 20mm klapy 70*

Z tego wątku, pierwsza strona, 18 post film obrazuje wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wojtku!

Rafał, nic dodać nic ująć :)

 

Wracając do doważania tego modelu celem prawidłowego wyważenia...

Czy zamiana stalowych drutów łączących ze sobą obie połówki SW na pręty węglowe to nie będzie proszenie się o kreta?

Wiem, że nie to niewiele, ale 20g z ogona to około 60g mniej na mordzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, dostałem też info na PW od Kolegi, że miał w kilku modelach (zboczowych) zamiast stali węgiel i dawały radę, pomimo niezłego do balastowania.

Idę zatem w tym kierunku. Zawsze łatwiej doszlifować węgiel na wymiar, niż stal :)


Piotr popychacz był wklejony i od SW i od SK.

U mnie nie jest w osi i muszę go wypier...., to znaczy wkleić od nowa. W stronę popychacza idzie jakieś 15-20stopni a w przeciwległą 30-40 :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak grochem o mur... ok, cieszę się że pisanie dla pisania sprawia Ci przyjemność :)

Jak byś dołożył do tego jedno dwa zdania naprowadzające/merytoryczne, to na pewno byś pomógł, a tak hejtorzysz :P

Pisząc "ja bym zostawił" od zawodnika takiej klasy pasowało by dodać, dla czego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurkowi brakło słów ponieważ to nie pierwsza niedoróbka tego producenta, który co prawda jest bardzo miły i przyjmuje reklamacje ale takie drobiazgi jak krzywe wklejenie, czy też luzy potrafią skutecznie zmienić zadowolenie kupującego w grymas niesmaku. Wiem, bo sam to przeżyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc "ja bym zostawił" od zawodnika takiej klasy pasowało by dodać, dla czego....

Ja tylko latam i nie znam sie na budowie modeli :)  więc napisałem to co mi przyszło do głowy. Pasi? O zmianie ŚĆ też tylko tak sobie rzuciłem słowem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko latam i nie znam sie na budowie modeli :)  więc napisałem to co mi przyszło do głowy. Pasi? O zmianie ŚĆ też tylko tak sobie rzuciłem słowem

Wiem, że lubisz wiatr... Pomyśl czasem nad rzucanymi słowami..

Jurkowi brakło słów ponieważ to nie pierwsza niedoróbka tego producenta, który co prawda jest bardzo miły i przyjmuje reklamacje ale takie drobiazgi jak krzywe wklejenie, czy też luzy potrafią skutecznie zmienić zadowolenie kupującego w grymas niesmaku. Wiem, bo sam to przeżyłem.

Jemu nigdy nie brakowało, stąd moje zdziwienie :)

Model jaki jest wszyscy widzą, mój egzemplarz to zapewne prototyp :D

Będzie latał, to sobie obiecałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.