idfx Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jestem za .. i właśnie po obiadku idę kontynuować loty bo pogoda super.
robertus Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Chciałbym zauważyć, że nie podajecie pojemności pakietu podając ile ma C. 30C dla 1300mah to nie jest to samo co 30C dla 2200mAh prawda? 1
latacz Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 C jest C. niezależnie od pojemności. i 30C to zawsze 30C 1000mAh 25C powinien dać bez przegrzewania i negatywnych skutków 25A -a wytrzymuje zazwyczaj koło 10A... 2200mAh 25C -powinien w sposób ciągły dawać 55A - a 20A zazwyczaj powoduje grzanie się pakietów.... połowa tego co na etykiecie... koniec. jadę latać.
idfx Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 "koniec. jadę latać." .. to chyba najlepszy pomysł zamiast pisać takie bzdety.
latacz Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 ". to chyba najlepszy pomysł zamiast pisać takie bzdety." to czekam na oświecenie jak brzmi prawda objawiona i gdzie niby piszę bzdety? właśnie wróciłem z latania, zjadłem kolację i mam czas poczytać -także "bzdety" pozdrawiam.
idfx Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Kolego Witku, zgodnie z Twoimi wyolbrzymionymi teoriami 90 % modeli nie powinno latać a latają. Nie chce mi się bardziej rozciągać tematu bo jak pisalem mylisz pojęcia, uogolniasz i racja i tak będzie w Twoim mniemaniu po Twojej stronie. Szkoda, ze nie mamy dostępu do tych Twoich japońskich pakietów ..
mike217 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Witek, chcesz dobre akumulatory poszukaj celi Redzone albo Gens Ace. Będzie drogo i dobrze. Stosujemy je wyczynie a u nas akumulator ma naprawdę ciężko. a jak chcesz naprawdę drogo i dobrze to cele Revolectric z serii platinium http://revolectrix.com/support_docs/item_1406.pdf
jarek996 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 One wcale NIE sa drogie Michal ! http://www.revolectrix.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=16&virtuemart_category_id=4&Itemid=122 Platinium 2600 4S (40C. Cont. 80C Burst. 6C Charge) kosztuje 27 funciochow. To nie jest jakas kosmiczna cena . Za mojeTURNIGY ( porownywalne , te ktore zamowilem ) place po 40 EUR ! Tak patrze i mysle , ze do moich z HK bardziej zblizona jest seria DIAMOND , a konkretnie TEN pakiecik : http://www.revolectrix.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=46&virtuemart_category_id=5&Itemid=116 Cena tez dosyc podobna....
mike217 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 a są dobre, wszyscy amerykańcy do ślizgów używają.
latacz Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dzięki Mike217. gens ace -słyszałem kilka dobrych opinii -cenowo są akceptowalne . jednak zwykle opinie nie były z pierwszej reki i zdarzały się sprzeczne. jak te pakiety trzymają formę w kolejnych sezonach? nie wiesz przypadkiem jak w praktyce sprawują się SLS XTRON ? Ja zazwyczaj mam kilka modeli a do każdego kilka aku -na pakiet u mnie przypada stosunkowo mało lotów rocznie -więc warto byłoby żeby aku były odporne na upływ czasu i utrzymywały parametry. Jeśli wytrzymały by ze 3 lata po 50 cykli rocznie byłoby pięknie. Jednak pakiet musi trzymać napięcie. Zjazd w drugim sezonie do 3,3V na celę pod obciążeniem -dla mnie dyskwalifikuje pakiet.
mike217 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dlatego jak ja kupuję akumulator na starty to dla mnie najważniejsze jest średnie napiecie rozładowania a nie pojemność. Sam nie używam Gens Ace , stosuję do łódek Redzone i super dobre Fullymaxy ale takie robione dla Nas. W masie w przepisach, były drogie ale nie do zaje... Redzone mam 2S 6100 20C i naprawdę mają wysokie średnie napięcia rozładowania co oczywiście przekłada się na obroty silnika w ślizgu tak ważne. Dobry pakiet to taki który ( 2 celowy) , który obciążony prądem 20A i rozładowany do progu 3V na celę ma średnie napięcie rozładowania na poziomie 7,25- 7,35V. Powtarzam Średnie napięcie rozładowania.
jarek996 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2015 Witam ! Nowe pakiety doszly i poszedlem natychmiast sprawdzic jak POGO sobie poradzi. Podczas kolowania zauwazylem , ze czasem ( dajac na ulamek gaz na MAXa ) silnik nie wchodzi na obroty tylko kreci na jakichs 10% mocy . Po "poruszaniu" drazkiem gazu zaczyna chodzic jak powinien . Poniewaz lubie ryzykowac , wiec startuje i latam . Raz w powietrzu silnik stanal , ale po ponownym "wyzerowaniu" drazka gazu ruszyl zwawo do przodu. Zaczelo sie sciemniac i drugiego lotu nie wykonalem . Zaastanawiajace sa te "czkawki" . Moze to cos z regulatorem ? Nie wiem co dalej o tym myslec , ale obawiam sie troche latac , zanim nie stwierdze CO jest tego przyczyna . Chlodzenie ma na 100% ok , bo otwory zarowno wlotowe jak i wylotowe nie sa "pozatykane" . Sprobuje dzisiaj wieczorem ustawic regla do fabrycznych , bo nie wiem nawet JAK jest ustawiony i czy te "czkawki" to faktycznie jego wina . ESC to Turnigy BRIAN 80 A. Moze macie jakies przemyslenia ??? P.S. : Wczoraj latalem w koncu na smigle 8x8 ( doszly zamowione ) i musze powiedziec , ze osiaga "mile" predkosci P.S . 2 : Po tych "czknieciach" z nowym pakietem , zastanawiam sie czy to faktycznie byla wina starych LiPO . To ze sie grzaly to normalne , ( nowe tez sie grzeja ) , a tylko jeden spuchl ponad norme ( sa jakies normy ? ) na moje oko. P.S. 3 : Takie teraz mam : http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__51502__Turnigy_Bolt_2800mAh_4S_15_2V_65_130C_High_Voltage_Lipoly_Pack.html
jarek996 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 No i wszystko sie wyjasnilo !!! Pakiety spuchly , bo spuchly ( ze starosci moze ? ) , a "czkawki " i gasniecia w locie to byl skopany regiel . Wymienilem wczoraj na TRUSTa 70 A ( taki akurat mialem lezacy w szafie ) i model lata W KONCU jak powinien . Ciesze sie teraz 5 minutowymi lotami na TZW maxa i minimum 7 minutowymi lotami "rekraacyjnymi" . Zadnych problemow , piekna rowna praca i zadnych niespodziewanych odciec pradu ! Dopiero teraz odkrylem prawdziwe oblicze POGO . Moge latac dalej , wykonywac glebokie zawroty nisko nad ziemia ITP. Wiedzac , ze silnik nie "stanie" latanie stalo sie TYLKO przyjemnoscia ! Sami wiecie jak to jest , gdy w potylicy blaka sie mysl , ze za chwile silnik staje i ladujemy "szybujaco" Mam w tym duze doswiadczenie , bo moj ( dzis juz sprzedany " SAITO FG 20 ) robil mi takie same numery . Tyle ze byl zamontowany w modelu o zupelnie inncych charakterystykach lotu jak POGO i tam prawie zawsze i prawie z kazdego "miejsca" w powietrzu moglem wyladowac. POGO lata jak "wsciekly oszczep" i tutaj musialem miec wszystko z gory zaplanowane
robertus Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Czyli wymieniłeś regulator na mocniejszy, mierzyłeś w końcu ten prąd jaki pobiera silnik?
jarek996 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2015 Tu nawet nie chodzilo o mocniejszy , ale o SPRAWNY . Ten ktory mialem , niestety ma zerwana naklejke ze specyfikacjami. Na 90% pewien jestem , ze byl ( jest ) to TURNIGY BRAIN 60 A ( porownalem z moimi innymi : 40 A i 80 A ) . Taka sama budowa i te same detale. Podpinajac go do boxu programujacego NIC sie nie wyswietla. Mysle , ze jest zwyczajnie zepsuty. Nic jeszcze nie mierzylem . Znalazlem nawet w klamotach WATOMIERZ ( MPI MX8120 ) , ale musze poczytac JAK on dziala . Waty to chyba jednak nie prad ? Prad to chyba Ampery ? Taki ze mnie ELEKTRYK Jutro mam nadzieje beda chlopaki i mi pomoga. Faktem jednak jest , ze POGO lata jak wsciekly ! 4,5 min na prawie MAX non-stop na LiPo 2800 4S ! Zaczalem tez latac na tych moich "opuchnietych" i na razie dzialaja , ale w locie czuje , ze nie maja tyle "mocy" co te nowe. Daja sie ladnie naladowac ( 4,20 na cele ) , ale po startach widze , ze idzie ciezej.
Rekomendowane odpowiedzi