dyra63 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Gratuluje modelu i udanego oblotu -jak długie potrzebne są te śruby M-3?Poszukaj imbusowych, bo te zawsze są produkowane w minimum 8 klasie.
JacekK Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Byłem - lipa, max to 3 x 50 czyli za mało. Potrzeba ok. 62mm pod łbem. Kupiłem szpilkę gwintowaną. Gorsza kwestia jest taka że po zmieszczeniu, stockowy tłumik blokuje skok podwozia i raczej pierwsze lądowanie go wyłamie lub wygnie. Powiedzcie - z tego co kojarzę silnik dwusuwowe mają dobieraną pojemność wydechu? Jeśli tak to ani Pitts ani skrócenie stockowego raczej nie pozwoli uzyskać pełnych osiągów silnika... Czy się mylę? Pytanie: poszukuję śmigła drewnianego 14 x 6 i nie Bambuli, bo ponoć słabawe osiągami. Biela zaczyna się od 15 cali, Xoar ma skok 8. Jakieś propozycje? Ewentualnie 13x8 wchodzi w grę choć wolałbym jednak 14 cali bo macha jest wielka. PS. właśnie imbusowych szukałem.
Irek M Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Są bardzo ładne drewniane smigła typu vintage. Mam akurat 14x6 - nie jestem pewien skoku. Śmigło pożyczyłem chyba Krankorowi do jego projektu. Wygląda tak samo jak przy Fokkerze E.III , który ktoś z tego forum wystawił na sprzedaż w ogłoszeniu pare dni temu.
JacekK Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Dzięki Wojtku za namiary. Masz jakąś opinię na temat śmigieł brandowanych Model Partner? Bo jest 14 x 6 w cenie 19,00 zł i coś podejrzanie tanio Nie żebym marudził
f-150 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Testowane przez kolegę w Extrze z Pilota.Nie było uwag .Sam mam takie 16x8 ale jeszcze na nim nie latałem
Rekomendowane odpowiedzi