Skocz do zawartości

FOKKER E.III ERNSTA UDETA 1/6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gratuluje modelu i udanego oblotu -jak długie potrzebne są te śruby M-3?Poszukaj imbusowych, bo te zawsze są produkowane w minimum 8 klasie.

Opublikowano

Byłem - lipa, max to 3 x 50 czyli za mało. Potrzeba ok. 62mm pod łbem. Kupiłem szpilkę gwintowaną. 

 

Gorsza kwestia jest taka że po zmieszczeniu, stockowy tłumik blokuje skok podwozia i raczej pierwsze lądowanie go wyłamie lub wygnie. 

 

Powiedzcie - z tego co kojarzę silnik dwusuwowe mają dobieraną pojemność wydechu? Jeśli tak to ani Pitts ani skrócenie stockowego raczej nie pozwoli uzyskać pełnych osiągów silnika... Czy się mylę?

 

Pytanie: poszukuję śmigła drewnianego 14 x 6 i nie Bambuli, bo ponoć słabawe osiągami. Biela zaczyna się od 15 cali, Xoar ma skok 8. Jakieś propozycje? Ewentualnie 13x8 wchodzi w grę choć wolałbym jednak 14 cali bo macha jest wielka.

 

PS. właśnie imbusowych szukałem.

Opublikowano

Są bardzo ładne drewniane smigła typu vintage. Mam akurat 14x6 - nie jestem pewien skoku. Śmigło pożyczyłem chyba Krankorowi do jego projektu. Wygląda tak samo jak przy Fokkerze E.III , który ktoś z tego forum wystawił na sprzedaż  w ogłoszeniu pare dni temu.

Opublikowano

Dzięki Wojtku za namiary. Masz jakąś opinię na temat śmigieł brandowanych Model Partner? Bo jest 14 x 6 w cenie 19,00 zł i coś podejrzanie tanio :)

 

Nie żebym marudził :)  

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.