Skocz do zawartości

FOKKER E.III ERNSTA UDETA 1/6


JacekK

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem - lipa, max to 3 x 50 czyli za mało. Potrzeba ok. 62mm pod łbem. Kupiłem szpilkę gwintowaną. 

 

Gorsza kwestia jest taka że po zmieszczeniu, stockowy tłumik blokuje skok podwozia i raczej pierwsze lądowanie go wyłamie lub wygnie. 

 

Powiedzcie - z tego co kojarzę silnik dwusuwowe mają dobieraną pojemność wydechu? Jeśli tak to ani Pitts ani skrócenie stockowego raczej nie pozwoli uzyskać pełnych osiągów silnika... Czy się mylę?

 

Pytanie: poszukuję śmigła drewnianego 14 x 6 i nie Bambuli, bo ponoć słabawe osiągami. Biela zaczyna się od 15 cali, Xoar ma skok 8. Jakieś propozycje? Ewentualnie 13x8 wchodzi w grę choć wolałbym jednak 14 cali bo macha jest wielka.

 

PS. właśnie imbusowych szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są bardzo ładne drewniane smigła typu vintage. Mam akurat 14x6 - nie jestem pewien skoku. Śmigło pożyczyłem chyba Krankorowi do jego projektu. Wygląda tak samo jak przy Fokkerze E.III , który ktoś z tego forum wystawił na sprzedaż  w ogłoszeniu pare dni temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.