Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od około dwóch lat interesuje się modelarstwem RC. W końcu chciałbym spróbować zbudować własny model. Jako iż jestem w tym kompletnie zielony, mam plan zacząć od gotowego modelu w zestawie "KIT" bez aparatury i elektroniki. Chciałbym spytać czy takie wyposażenie będzie pasować i współgrać z tym modelem.

Znalazłem w szufladzie taki pakiet XTREME 850mah 7,4v - mam do niego również ładowarke. Będzie się nadawał?

Mam dwa możliwe zestawy silników

Zestaw z silnikiem EMAX:

Zestaw z silnikiem PULSO:

Który silnik wybrać? Zmienić coś w tym zestawie? Będzie to wogóle w stanie polecieć :D?

Z góry dziękuję :)

Opublikowano

Rozumiem, że nie latałeś .. 

Z racji małej rozpiętości i budowy modelu polecisz nim max. 10 sekund. Na początek wybierz inny model około metra rozpiętości i górnopłat by oswoić się z łagodnym lataniem. Nie patrz który ładnie wygląda a który Cię nauczy spokojnego latania :) Potem powoli idź w kolejne konstrukcje.

• Lubię to 2
Opublikowano

Latałem, aktualnie mam samolot mini akrobacyjny - Xtra 300 od Nine eagles, oraz dwumetrowy szybowiec Vento. Nie budowałem nigdy żadnego modelu, dlatego proszę o pomoc :).

Opublikowano

Jeśli latałeś to inaczej wygląda, ale jednak się licz z tym, że model o tak małeś rozpiętości będzie trudny w sterowaniu. Jeszcze bym na Twoim miejscu przemyślał.

• Lubię to 1
Opublikowano

Xtra 300 ma 500mm, jest jeszcze mniejszy. Po prostu chciałem spytać czy taki zestaw by działał i pasował do tego modelu, póki co i tak nie kupowałbym tych części, dopiero za jakiś tydzień lub dwa.

Opublikowano

Kurcze fajny :) Tak zapytałem bo od dawna miałem chętkę na takie maleństwo.

Nie pomogę Ci w takiej skali modeli, ale spodziewajmy się, że wkrótce ktoś Ci więcej podpowie.

Opublikowano