marcin133 Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 A ja obawiam się że to nie najlepszy pomysł. Sklep powinien mieć renomę dobrą lub złą a ta znów powinna zależeć od procentowej oceny klientów. Wpadki zdarzać się będą zawsze i wszędzie i zostawiają temat w złych ofertach tylko i wyłącznie z wpadkami nie będzie to dobrze dla sklepu. Tylko osoby śledzące tematy będą wiedzieć o co tak naprawdę chodzi a osoba szukająca tylko recenzji sklepu lub też przypadkowo na nią trafiająca będzie miała do wyboru dwie skrajne opinie :!: lub pierwszą lepszą na którą trafi. Jednym słowem recenzja zaczynała się w nieciekawych ofertach - później zbiegiem czasu sklep zaczął pracować zdecydowanie lepiej więc W CAŁOŚCI temat powinien być przeniesiony do ciekawych ofert. Nikt nie mówi natomiast iż już nigdy temat nie wróci tu z powrotem. Myślę że tak jest najbardziej sprawiedliwie a ewentualne zmiany miejsca tematu nie tak częste by stwarzało to problem Podobne tematy można założyć i fajnie by było w przypadku innych sklepów.
instruktor Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Koledzy 10 stron na temat tego sklepu, w sumie dobrego sklepu .Może się powtarzam ale robimy im niezłą reklamę, bo" nieważne co się mówi ale się mówi".
Alianora Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Sklep to nie polityk, osoba publiczna czy gazeta... jak sie mowi zle to dla niego to nie jest reklama...
AGG Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Witam Jako, że jestem z wrocławia to zaopatruje się na miejscu w tym sklepie. Co do fachowości to są osoby które się tam znają a są i takie które mają tylko jeden cel, sprzedać towar (też dobrze ) Faktem jest, że mają dużo towaru i można się targować co do cen szczególnie na te drożdze elementy. Miałem kiedyś żal do nich o jeden model, załatwiałem też jedną reklamację i uważam że można ich polecić jako sklep ok Brakuje mi u nich tak pode mnie to silników MVVS i model ARC reszta ok
Tomek Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Marcin ,jeśli sklep nie dostanie negatywnych opisów to zaginie w mrokach innych postów i tym samym zostanie na wierzchu tylko dobra opinia. A ponieważ okres czasu kiedy zaczęli pracować dobrze jst jeszcze a krótki aby sprawdzić czy to już stał polityka firmy .
czaja18 Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Wczoraj paczka z tego sklepu została do mnie wysłana a dzisiaj już jest Wszystko pasuje ten sklep jest coraz to lepszy
pawelf Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 no i się okazało że kurier nie mógł znaleźć w Poznaniu Obodrzyckiej 61... odbiornik odebrałem dopiero dziś, bo miałem tygodniowy urlop. ech
Irek M Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 Faktycznie sklep jest coraz...no własnie jaki??!! Oglądałem dziś część z zakupów z tego sklepu. Klient zapłacił w sumie lekko ponad ...4 tys. zł, a dostał taki szajs, że głowa boli. Dodam tylko, że klient dopiero wkracza w świat RC i nieopatrznie uległ pokusie by sprzedający w tym sklepie doradzili mu w sprawie zakupu.
extream Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 Trzeba przyznać że nieźle wkracza .... 4 tys. na początek i nie chciało mu się zaglądnąć na internet i samemu poczytać co dobre a co nie ?? Pozwolił sobie nie wiedzieć i dać wcisnąć kit kosztujący 4 tys zł ?? :roll:
Irek M Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 Ircek - tak też skomentowałem ten zakup. Z drugiej strony kto szybko płaci ten dwa razy płaci. Jest u nas w 3city bardzo dobry sklep, a prowadzi go modelarz z doswiadczeniem. Wspomniany klient był umówiony ale zbyt spieszyło mu się... To też zostawiam bez komentarza by nie dostać ostrzeżenia :rotfl:
tikicaca Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 w przypadku zakupow przez internet, prawo unijne dopuszcza mozliwosc zwrotu towaru przez kupujacego bez podania przyczyny w terminie bodajze 10dni od daty otrzymania towaru. Mozna jeszcze dzialac
Tomek Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 Dobrze zrobiłeś Irek :rotfl: Ale akurat to jest wina początkującego ,że zamawia na chybił trafił ,bo sprzedawca nie musi znać preferencji kupującego i to co zadowoli Irka wcale nie musi być dobre dal innych
karlem Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 ...i tu jest ten problem - napali się, nakupi różnego miodu, a później na wszystkich forach dopytuje się, czy dobrze zrobił i wykłóca, dlaczego źle :evil:
TomekW Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Generalnie z doradzaniem w sklepach jest różnie - ja wolę nie polegać na wiedzy wirtualnego sprzedawcy - żeby się później nie okazało że wiedza też jest wirtualna. Na szczęście jak napisał @tikicaca zakupy internetowe można zwrócić w ciągu 10 dni od zakupu bez podania powodu. Co do samego sklepu to mój kolejny zakup został zrealizowany szybko i sprawnie - w ciągu doby od złożenia zamówienia dostałem przesyłkę Tempo realizacji jest dla mnie naprawdę imponujące.
Mars_2000 Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Ircek - tak też skomentowałem ten zakup. Z drugiej strony kto szybko płaci ten dwa razy płaci. Jest u nas w 3city bardzo dobry sklep, a prowadzi go modelarz z doswiadczeniem. Wspomniany klient był umówiony ale zbyt spieszyło mu się... To też zostawiam bez komentarza by nie dostać ostrzeżenia :rotfl: Heh...Co do tego "bardzo dobrego" sklepu to parę uwag krytycznych też by się znalazło. Sam korzystam z jego usług (czytaj: asortymentu), ale wyłącznie wówczas kiedy muszę, bo mam zastrzeżenia co do "wachlarza" oferty jak i samych cen tegoż sklepu (szczególnie to drugie). Generalnie można rzec, że startuje on trochę z pozycji monopolisty na rynku 3City i stąd może dyktować sobie te ceny. Podsumowując swój wywód, to wolę robić czasem zakupy w tytułowym "modele.sklep.pl" przy założeniu że dokładnie wiem co kupuję, gdyż jak dla mnie zawsze terminu dostawy dotrzymywali. A w innym przypadku faktycznie wolę zapłacić za "fachowe doradztwo" właściciela sklepu lokalnego (bo tu z Tobą Fokker się zgodzę że prowadzący go modelarz ma wiedzę i służy zawsze dobrą radą w szczególności początkującym - czyli takim jak ja).
Irek M Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Mars_2000, sprawa cen w kontekście tego postu jest bez znaczenia. Do sklepu możesz wejsć poradzić się lub poprostu oblukać jaki jest towar by taki sobie sprowadzić. Wiele z asortymentu jest w cenie " internetowej"+ koszt przesyłki więc nie jest najgorzej.
Mars_2000 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Fokker, Może jest bez znaczenia, a może i nie. To oczywiście zależy od tego pod jakim kątem oceniamy tytułowy modele.sklep.pl. Przykład naszego lokalnego trójmiejskiego sklepu posłużył mi wyłącznie interpretacji oceny sklepu - co znaczy dobry, a co zły ? Dobry, bo właściciel służy fachowymi radami i wiesz że nie wciśnie ci badziewia (nawet jak jesteś przysłowiowo "zielony") , czy jednak zły bo ma ceny wysokie i nie zawsze asortyment jakiego można by oczekiwać ? Wracając do sedna tematu, to ja uważam, że jako sklep o ogólnopolskim zasięgu są oni konkurencyjni cenowo i ofertowo (i tylko to). Między innymi dlatego że realizują spory obrót (tak zakładam widząc ile osób słyszało lub miało styczność z tym sklepem). A to z kolei osiąga się między innymi takimi trochę "niecnymi" metodami naciągania klienta na duże wydatki i wciskanie mu też przysłowiowego "shitu" , co z sukcesem zrobili w przypadku wspomnianego przez Ciebie kolegi (a tak OT - zakupy za 4 tysie :shock: :shock: :shock: na zimę :?: , kiedy sezon się kończy :?: :crazy: . Jakiś desperat albo zwycięzca loterii fantowej :lol2: ) I tych praktyk w ich wydaniu nie popieram, bo prędzej czy później obróci się to przeciwko nim samym. I albo ich klientami pozostaną osoby, które dopiero co zaczynają zabawę w RC i nie potrafią ocenić należycie poziomu wiedzy i fachowości obsługi ludzi tam pracujących, a przez to dadzą się naciągnąć. Lub będą u nich kupować ci którzy na 100% wiedzą co kupują i wybrali ich ofertę wyłącznie ze względu na korzystną cenę.
marcin133 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Po to są fora aby wiedzieć co kupować. Sklep internetowy jest po to by sprzedać w jak najlepszej cenie. Proste i skuteczne. Opierając się tylko i wyłącznie na tzw. fachowości obsługi ZAWSZE i WSZĘDZIE można kupić tak że ktoś inny mógłby twierdzić że zakupi lepiej. To najprostszy i najbardziej leniwy z możliwych sposobów zakupu. Nie wierzycie? To jak wytłumaczycie różnice zdań jakie zdarzają się tu - na naszym forum?? Różnice zdań w przypadku lepszego jednego nad drugim. (aparatury, odbiorniki, pakiety, śmigła - wszystko jest podzielone) Czy Fokker przedstawił jakikolwiek minus dla sklepu?? Na tą chwilę na pewno nie
Irek M Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Marcin1313 jak poczytasz uwazniej to zauważysz, iż przedstawiłem wielki minus tego sklepu jeszcze wtedy gdy tu nie bylo takiego tematu. Natomiast w tym miejscu wypowiedzialem się 20 stycznia 07.
ursamajor Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 Zdecuydowanie NIE POLECAM . zamówiłem u nich balsę. cena dośc atrakcyjna ale niestety dostałem coś co przeraziło mnie i moje oczy ok 6 płytek które mi przysłali nie nadaje się do niczego poza podpałką. Przez całą długość przechodzi chyba jakiś sęk albo coś takiego czarnego. Nie naciskam nawet bo myślę że od razu pękłoby wpół. Już się nie połaszę NIE POLECAM Polecam zmianę adresu na www.modele-szmelc.sklep.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.