wojcio69 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam Latałem jednym i drugim. W samym locie różnicy nie ma. Junior ma statecznik typu T demontowalny co zdecydowanie ułatwia transport. Junior ma 10cm większą rozpiętość skrzydeł. Junior ma plastikową kabinę (można tam upchnąć kable) EGP ma serwa usterzenia w kabinie (łatwiejsze do wymiany) EGP ma większą powierzchnię skrzydeł EGP ma mniejsze obciążenie powierzchni nośnej Tak czy siak w konfrontacji tych dwóch modeli są to różnice mało istotne. Może ten demontowalny statrecznik poziomy w Juniorze jest jakimś atutem.
Andrzej44 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Witam Pozwolę sobie ponownie podpiąć sie pod cudzy wątek. Chyba nikt z Klolegów nie pisał o grzaniu się silnika zarówno dla pakietu 2s jak i 3s. Zanim zrobiłem próbę ze śmigłem 8*6 zgubiłem kołpak+piastę+śmigło - wcześniej przeżyłem dwa razy flatter skrzydeł - na szczęście pianka znakomicie tłumi drgania i skrzydeł nie urwało - rada dla Kolegów - po czymś takim sprawdzić i dokręcić połączenia. Wracając do grzania się silnika - dziś latałem z kołpakiem trubo - przy tej pogodzie i zimnych palcach trudno mi było wyczuć czy silnik jest letni, w porównaniu z kołpakiem Graupnera zasadnicza różnica. Latałem też na śmigle 8*6 - i nie polecam za mały ciąg. Może to wpływ temperatury otoczenia 15deg C a nie ponad 30degC, ale moim zdaniem to ten kołpak zrobił swoje. Pozdrawiam AK
robas69 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Dziś oblatałem swojego Juniorka, bo czekał na to od kwietnia :oops: Po pozbyciu się ciekawskich (jak latam innymi modelami nie ma nikogo przy moim polu, a dziś chyba na złość :evil: ) model poszedł do góry. Po lekkim trymowaniu w prawo bardzo ładnie lata. Potwierdzam opinię, że z tym silnikiem na maksymalnych obrotach to jak F 16 na dopalaczu ;D Przy wyjściu z pętli możliwe nawet pionowe wznoszenie. ;D Figury poziome też dają dużo adrenaliny. Bałem się kłopotów przy lądowaniu, ale można bez problemu wylądować bez potrzeby używania klapolotek. Niestety dziś późno wyszedłem -> strach przed oblotem? i zrobiłem tylko dwa loty kiedy zrobiło się ciemno po 18.30 i zimno. Powoli przychodzi czas na rękawiczki do machania drążkami.
Marc.K Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 witam Widzę że dawno nikt nie pisał w tym temacie mam nadzieję że jeszcze wasze modele szybują Od dwóch lat latam Betą 1400 i obecnie chce się przesiąść na coś większego, bardzo mi się spodobał ten model w związku z tym mam pytanie czy warto kupić wersję KIT i dopasować osobno silnik i serwa, regulator czy lepiej kupić wersję ARF bo z tego co czytam w tym temacie silnik spisuje się świetnie nie wiem natomiast jak serwa i regulator? Proszę o odp. obecnie wersja KIT to koszt ok 380 zł z kolei ARF ok 680 zł Pozdrawiam Marcin
young Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Junior jest wdzięcznym modelem jak na piankę i wyjątkowo mocnym Ja polecam zestaw z silnikiem że względu na jego bardzo dobre parametry. Mój lata trzeci sezon (po wymianie kadłuba:) ).
Szwarc Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Mój jest obecnie katowany przez następnego (trzeciego) właściciela, i jak go ostatnio widziałem ciągle się trzyma, w moim też wymieniałem kadłub (po bardzo konkretnym krecie), i łożyska w silniczku.Co do wyboru wersji ja bym po prostu policzył co się bardziej opłaci i jak by mi miało zostać w kieszeni 100zł to skompletował bym osprzęt osobno, miałem wersję wyposażoną wyłącznie w silnik i kołpak z łopatkami, regulator dałem "RC Smart" 40A a serwa hxt 900 i zdaje się że do dziś służą bezawaryjnie, więc....
chaosmaker Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Ja swoim Juniorem latam od 2 lat - silnik z zestawu jest świetnie dobrany , model lata b.dobrze , również radzi sobie nieźle przy nieco większym wietrze . Odkręcany SW pozwala spakować model do niewielkiego pudełka - podsumowując , jedna z najlepszych pianek na rynku - mimo ceny zakupiłem cały zestaw i dziś ponownie bym tak uczynił
Marc.K Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 witam Czy KIT + elementy czy ARF chyba podobnie wyjdzie, przeczytawszy Wasze opinie będę skłaniał się jednak ku wersji ARF. Dziękuję wszystkim za odp. Pozdrawiam Marcin
Patryk900 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam kończę zbierać podzespoły do juniora mam juz http://abc-rc.pl/ESC-30A-FVT-ASI 4xhttp://abc-rc.pl/SG-92 i 2 pakiety 20 i 25c został jeszcze silnik i tu pytanie jaki byście polecili? Przeczytałem watek ten o eg i mysle o takim :http://hobbyking.com...warehouse_.html dobry wybór ?? no i jeszcze zostanie kołpak i śmigło
Dj. Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Czemu nie ten: http://cyber-fly.pl/pl/p/GRAUPNER-COMPACT-345Z-7%2C4V/1417 Taki jest w zestawie juniora - świetny silnik.
Dj. Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Tak tez myślałem..., czasem jednak warto dać wiecej aby miec furę radochy i nie wracać do tematu. No ale to Twoje pieniądze, i Twoja decyzja.
Patryk900 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ponawiam pytanie bardzo porosze o pomoc.
robas69 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Zrób jak napisał Jarek. Latałem 2 lata na tym silniku Juniorem. Nie do zdarcia. Znudzi Ci się model, a silnik wykorzystasz w innym.
robas69 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Sprawdź czy przyda Ci się PULSO x2814/16. Jeśli tak mam taki - niewiele używany - trzeba wymienić wał. Oddam dla dobra modelarstwa.
Patryk900 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Proszę odblokować otrzymywanie wiadomość żebym nie robił offtopu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.