jpd Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Marcinie (MASK) moim zdaniem to ratowanie trupa (głowica), taniej będzie kupić nową z zaworami i poczekać ten miesiąc na towar. W międzyczasie można się oczywiście pobawić różnymi metodami jak ratować i jak nie ratować głowicy. Ad rem. Uszczelkę możesz użyć ponownie. Osobiście nie brałbym nic ostrego do czyszczenia bo uszkodzisz przylgnie. Jano jakbyś przeczytał co zaproponowałem do usunięcia nagaru to byś wiedział ze jest to w miarę bezpieczne. Uważać trzeba tylko przy aluminium i np. nie zostawiać namoczonej głowicy na noc. Od wielu lat używam tego do usuwania syfów z rycyny i nie mam żadnych problemów. Natomiast nie podchodzę ostrymi rzeczami do elementów precyzyjnie obrabianych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Wszelkie nagary bardzo dobrze czyści się ostrymi krawędziami łupin od orzechów. Mogą to być też zaostrzone patyczki. Janek - nie polecaj dremela bo sądząc po stopniu znajomości i umiejętności Marcin rozwierci gniazda zaworów !!! Marcin - tylko czasem nie pytaj jakiego rodzaju orzechy nadają się do skrobania. Ale nie tracąc czasu Twojego i naszego podpowiem tylko, że nie nadają się łupiny orzechów ziemnych - fistaszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 spoko rozumiem i drapie wykałaczkami i namaczam wacikami a niczym ostrym np.śubokretem czy szpikulcem..głowica moczyła się 45 min i zmieniła kolor na ciemny...hmm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Temat wydaje się coraz bardziej interesujący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Wszystko w normie rozpuszczony węgiel przywarł do głowicy. możesz go szmatka sczyścić ale nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 czemu nie warto ? Tłok na górze też ma osad szczególnie z lewej strony jest go więcej czy mam go czyścić czy zostaić...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 No i silnik działa jak ta lala, glowica i zawory wyczyszczone,zawory ustawione obydwa na 0,05 ,tłumik przepchany i silnik pracuje idealnie ale chodził tylko chwile (brak czasu),jutro jak pogoda dopisze to latamy...mam nadzieje ze się spisze i cos pokręce na niebie.....poprawiła się moc ,dźwięk ,wolne obroty, nie wiem jakie są obroty bo nie mam urządzenia do pomiaru ale chodził super.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 No to dziękujemy, że mogliśmy pomóc :D 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 ne rozumiem tylko czemu nie warto bawic się w czyszczenie głowicy tylko kupic nową...tak jak Jacek pisał ze tak się to raczej skończy...hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Bo często nie daje się wyczyścić gniazd zaworów lub przylgni zaworowych i są nieszczelności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Jak musiałem to czyściłem ostrymi patyczkami typu wykałaczka. Na tyle twarda by drapać nagar ale nie uszkodzi metalu. Lupinami od orzechów od dawna czyszczono np. gładzie cylindrów w motoryzacji. Działa też w domu; wanna, zlew ubikacja - muszla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 wanna ,zlew itd. co masz na myśli bo nie zrozumiałem...? ja czyściłem patyczkami od szaszłyków... :)na rozebranie zdecydowałem się jak obejrzałem ten filmik od Jacka...i ta ciekawość co zobaczę jak rozkrece...jaki syf..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Gratuluję! Pierwsze koty za płoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Wanna, zlew itd. - miałem na myśli to co pisałem o łupinach. Na tych obiektach często z czasem zostaje osad po twardej wodzie, który trzeba zeskrobać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 30 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 aaa rozumiem...jutro dam znac co i jak poszło...już nie mogę się doczekać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 31 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 silnik chodzi rewelacyjnie ..można było sporo pokręcic na niebie, dzwięk tak jak pisałem jest bajeczny a moc super..mierzyliśmy z kolegą i na maxa było ponad 10 000 tys obrotów ....loty udane 100% zadowolenia..dzięki wszystkim za pomoc warto było się bawić i teraz delektować się lotami.....pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam,mam pytanie w temacie ASP FS61AR czy wiecie gdzie można zakupić do niego części w naszych sklepach modelarskich?znalazłem w Modelmotor ale tam akurat niema tych które potrzebuje.Myśle że Marcin sie niepogniewa że pisze w temacie założonym przez niego.pozdrawiam piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Zadzwoń do Marcina z Marvio-rc.Ściągnie z Czech jeżeli są dostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dzięki Wojtku,w Marvio też ich niema ale w Czechach w Pelikanie są.Tak zrobie.dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Ja części do ASP kupowałem w NASTIKU Do silników ASP i Magnum oferujemy pełny asortyment części zamiennych.Czas realizacji 1-2 tygodni. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi