BartekSz Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 W sumie ciekawe moje ASP i Saito tak nie rzygają. Po pracy jak sprawdzałem moje ASP akurat 91 FS(mam wezyk na zewnątrz a nie wsadzony do doloty) to nie rzyga jak u kolegi, w skrzyni korpobwej jest może łyżeczka oleju, co ciekawe to niezależnie czy było go 12% czy 20%. Dodatkowo miałem ASP61 i to był mega czysty motorek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Już na drugiej stronie tego wątku sugerowałem koledze, żeby wyregulował porządnie silnik. Stąd też było moje pytanie "ile pali". Ale kolega wie swoje i będzie szukał nieszczelności pod deklem zamiast wykluczyć najprostszą rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Wężyk od odmy daj przy podwoziu tak żeby omijal strumień zasmiglowy. Na końcówkę tłumika daj dyflektor odprowadzających spaliny. I jak wiesz skąd model cieknie to uszczelnij go silikonem odpornym na wysokie temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 a nie doczytałem Twojego pytania...Marcin...ile pali..hmm..jak zatankuje do pełna zbiornik to latam 15 min i ląduje zawsze cos tam zostaje w zbiorniku (aby było bezpiecznie) dlatego tez nie wiem ile pali ,nie wiem tez dokładnie ile ma ten zbiornik od PIPERA firmy HANGAR bo na nim nic nie pisze a jak go montowałem to nie sprawdzałem ile wejdzie ale mysle ze ma ok 250ml... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMC Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 ,nie wiem tez dokładnie ile ma ten zbiornik od PIPERA firmy HANGAR bo na nim nic nie pisze a jak go montowałem to nie sprawdzałem ile wejdzie ale mysle ze ma ok 250ml... A z czystej ciekawości nie zmierzyłeś ? Zasnąć bym nie mógł, jakbym nie wiedział, ile koksu zabieram do lotu. To chyba podstawowa, tak jakby obowiązkowa wiedza o własnym modelu. Zmierz po prostu i już. Potem zmierz, ile Ci ten silnik wypija na jednostkę czasu średnio wysilonego i bezpiecznie max. wysilonego lotu. To jedna z pierwszych ważnych informacji, jakie standardowo uzyskuje się niedługo po ulotnieniu każdej spalinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Zmierzyłem i za każdym razem zabieram ze sobą 290 ml koksu...tyle weszło....latam od 15 do 20 min na średnich obrotach z tym ze 15 to bezpieczne lądowanie a 20 to jest szansa ze zgasnie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi